Kirjoittaja Aihe: Kyoshon rtr mallien vakio servot.  (Luettu 1463 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Kyoshon rtr mallien vakio servot.
« : 16.05.04 - klo: 13.10 »
Paljon on hintaa sellasella kyoshon vakio servolla. Sellasella joka on vakiona ultimassa ja alphassa. luulis ettein paljoon 3€ enempää ainakaa käytettynä.
-EhtoollisWeli

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Kyoshon rtr mallien vakio servot.
« Vastaus #1 : 16.05.04 - klo: 15.24 »
Osta ennemmin uusi futaba S3003. Maksaa hobbypeoplessa n. 12€.
Voittaa aina tuollaset kyöstin serrvot 10-1  :D
Eikös tämäkin voisi olla hintakeskusteluissa...
Taas kehissä.. ;)

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Kyoshon rtr mallien vakio servot.
« Vastaus #2 : 16.05.04 - klo: 15.28 »
Joo tiiän. Mut tiättekö paljon maksaa sellanen rtr mallin servo. Kato ku pikkuveli väittaa et ne on sellasta 20 ekun luokkaa. mä sanoin et ei ole.


Ku mulla on vene projeksi tja siinä on alphan vanha servo. Niin mun pitäs maksaa muka siitä 20€. Ei kannata.

(sori tuli vähän sekava :mrgreen: )

No mut lopetetään tää topicci tähän.  Tästä ei ole enää kellekkään hyötyy :wink:
-EhtoollisWeli

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Kyoshon rtr mallien vakio servot.
« Vastaus #3 : 16.05.04 - klo: 15.31 »
No ,kun kerran Kyoshon nimen alla olevasta servosta on kyse ,niin se voi maksaa vaikka 50€ vaikka olis huonompi kuin futaban tai hitecin vakio-servo,eli osta futaba tai hitec tilalle. Saat todennäköisesti paljon halvemmalla paljon paremman tilalle.

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Kyoshon rtr mallien vakio servot.
« Vastaus #4 : 16.05.04 - klo: 15.34 »
Lainaus käyttäjältä: "Jankka"
No ,kun kerran Kyoshon nimen alla olevasta servosta on kyse ,niin se voi maksaa vaikka 50€ vaikka olis huonompi kuin futaban vakio-servo,eli osta futaba tai hitec tilalle.


En ole ostamassa uutta vaan määrittelemässä käytetyn rupu servon hintaa. 2€ korkeintaan. Ei kannata maksaa enempää epäluotettavasta servosta :|
-EhtoollisWeli