Vähänpä loppujen lopuksi on ollut keskustelua tästä autosta vaikka vaikuttaisi suht hyvältä pirssiltä ainakin tämän hetkisiin kommentteihin nähden.
Itelle lähti nyt tuommoinen valumahan ja ajattelin näinkin vähillä kommenteilla mitä foorumilla tästä autosta on,niin kertoa sitten omia kokemuksia pirssistä,että miten kestää. Ajattelin tuossa,että tuosta Viperin combosta ei saa kyllä lähellekkään omiaan takaisin,niin näin kaikkeista halvimmaksi ratkaisuksi tilata ko. auton kuin,että olisin ruvennut hommaamaan uutta tuupparia ja hommannut siihen tarpeelliset vermeet. Niin siis tosiaan kaikki muut autot(tuupparit) mulla myynnissä tuolla myynti puolella
(Joo myyntipuoli erikseen,kunhan mainitsin)
Onko tuossa auton kasauksessa mitään erityistä huomioimista? Ainakin ilmeisesti iskari tukien kanssa pittää olla normaalia tarkempi,että menee oikeaan päähän.
Topicin alkupäässähän oli puhetta,että useamman alustan nähneet voisivat kertoa eroja,niin niitäkin varmaan yritän poimia,kun saan auton kasatuksi.
Enstemmäisenä voin ainakin sanoa,että nelkku asson kanssa on erittäin suuri ero servon kiinnityksen kanssa. Assosta saa ainakin aika reippaasti purkaa,että saa servon siirrettyä tai poistettua kokonaan autosta.