Tuohan näyttää siltä että EPA on säädetty pieleen.
Eli kun kaasun aukaiset, niin se menee ihan tappiin asti, riittää kun kaasu aukeaa sen verta, että tuolta kaasuttimen toiselta puolelta katsot että se levy ottaa kaasuttimen runkoon kiinni, silloin
kaasu on säädetty oikein.
Tuossa sinun filmissä kaasu menee auki ja sitten loput on turhaa, jolloin se vääntää tuon linkistön solmuun, ja varmasti rikkoi tuon kaasuttimen vivustoon tulevan muovisen kiinnikkeen rikki.
EPA on end point adjustmen, eli suomeksi servon ääripään säätö.
Eli tuota levyä mitä tarkoitin, on se tämä kaasuttimen puolella jossa on tyhjäkäynnin säädöt.
Eli kun säätöjä teet, niin ota se chanel 1, eli throtle siitä ohjaimesta ja epa.
Pikä kaasu pohjassa ja rupea tiputtamaan prosenttejan niin kauan, että tuo levy on juur ja juuri kiinni siiä kaasuttimessa kun se on kaasu auki kohdassa.
Lirputa sitten kaasua, servon ei pitäisi kauheasti vinkua kun pito on päällä.
Toivottavasti tajusit tuon selityksen.
Tässä filmillä näet hiukan demoa, auto ei ole rovan baja, joten älä sillä päätäsi vaivaa.
Näet mm tuon vivun mistä äijä kaasua räplää, eli tuon säädät kuten neuvoin ja hommaa se uusi nipukka/vivusto tohon autoosi, tuo on rovanin äpärä kopio yhdestä amerikkalaisesta yamaduden linkistöstä, eikä näköjään toimi JA hommaa se killeri, ilman sitä ajaminen on kuin
ajaisi autoa liikenteessä ilman vakuutusta.
Large scale R/C car carb tuning.