Perustinpa sitten tälle mun projektille oman ketjun kun nimim. Tapsa92 ei haluu et muut leikkii sen hiekkalaatikolla.
Mulla on toi G2R Revo maannu tyhjänpanttina reilun puolivuotta kun on napannu moottoripyöräily enempi kun leluautot. Motiks tarkotus laittaa Lehnerin 1950/x tai Neu 1515 x. Ensin vaan tarttis päättää kuinka monella kennolla ajaa. Tarkotus olis tehdä suht kevyt kokoonpano mm. 1 servo ohjaukseen.
Jesin kans tossa pähkäilin moottorikuvioita niin painoo sais parhaiten pois ajamalla kahdella 4s 5000 mAh:n pakalla sarjassa jolloin voisi pudottaa koneen kv:ta pienemmäksi mikä tois ajoaikaa lähemmäs kuuden kennon 8000 mAh:n settiä. 4s:n 5000 mAh:n akut kun on koottu fyysisesti 4 kennosta kun taas 8000mAh:n pakat on kokoonpanoo 3S2P eli kuudesta kennosta. Paino säästö olis noin 100 grammaa maxampsin akkujen painoilla laskien.
Siitä eteenpäin onkin meitsillä pohdinnat kesken. Jesi tossa jo palautteli noita periaatteita mun hitaaseen hämäläiseen nuppiin, kun ei oo tullu vähään aikaan noita laskeskeltua. Katselin tossa RC Monterista nimim. Dafnin Race Revoo niin se ajaa 4 kennolla ja käytössä Lehnerin 1950/6 ja 1950/8. Eli tuplaamalla kennomäärä vois käyttää 1950/10...12 ja kiertäis siltikin enemmän. Eli kysymys kuuluu, millä kokoonpanolla sais ajoaikaa riittävästi, mut kuitenkin painon pidettyä kurissa? Suorituskyvyn ei varmaankaan tarvis nousta tosta 4 kennon ja about 2000 kv:n motista yhtään. Tai Jesin mielestä täytyy, mut sille ei mikään riitäkkään.
Kuitenkin kennomäärää nostamalla lämmötkin taitaa nousta jonninverran... Niin jos arvon raadilla olis heittää jotain vinkkii niin kaikki otetaan vastaan. Mähän en näistä mitään ymmärrä, mä vedän vaan.
Keskustelu tästä aiheesta jatkukoon tässä topicissa jos Modet niin suo, kiitos ja anteeksi.