301
Kyosho / Vs: Kyosho Ultima "Vintage"
« : 11.08.19 - klo: 20.49 »
naiss :)
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Ensi kesää jo mietin jos vaikka töiltä joskus vielä ehtii ajamaan. Evo on silloin jo vähän vanha malli. Vakiona on muoviset hubit kai, onkos tässä joku pehmeä ja kova pohjalevy erikseen?
Pidetään säännöt nyt mahdollisimman yksinkertaisina:
- Tankki max 150cc
- Polttoaine max 25%
- Yksityyppirengas esim. GRP (ehkä voisi sallia esim. 2 kovuutta)
- Vapaa .21 -moottori
- ei pakollista ins-boxia
Muuten pohjana voisi käyttää vanhoja GT -luokan sääntöjä.
Kuulosta mielestäni järkevältä👍
Eilen käytiin Tattarisuolla ajelemassa ja saatiin ekaa kertaa ihan numerodataa nopeuksista..
C8 - Raikas - 105km/h - 17.78sec/kierros
C8 - Ollinmäki - 100km/h - 17.98sec/kierros
TP-10 - Raikas - 93km/h - xx.xxsec/kierros
TP-10 - Kuusinen - 92km/h - 19.90sec/kierros
LS-5 - Heikkilä - 79km/h - xx.xxsec/kierros
IGT-8 - Mika R. - 79km/h - 22.xxsec/kierros
Sharkki tms stanu (semmoinen pieni) - 21km/h - xx.xxsec/kierros
Loistava harrastuspäivä, toivottavasti kelejä riittäisi, että pääsisi vielä pari kertaa ajamaan ennen talvea.
-A-
https://www.youtube.com/watch?v=9hpEwaXsAyQ
tällaistahan sen pitäisi olla Tattiksella jokainen KUIVA viikonloppu, niin alkais Asvalttitouhu nousta kohisten...
Jumalauta Kimi miten hienon pläjäyksen olit tehnyt😜😜😜
Jerzi
Joo radalle vaan kaikki vähänkään gt-8 autoa muistuttavat viivalle 27.7 Tattikselle,muistaakseni ratamaksuakaan ei tarvitse tuona päivänä maksaa eli siitä ei einakaan ole kiinni ajaminen.
Serpentti tilautu juuri äsken ja pari parannus osaa otin mukaan + serpentin oma kori.
Mielenkiintoista nähdä söörpentti radalla ekaa kertaa livenä ja lähinnä suorituskyky kyöstiin verrattuna kiinnostaa