Kirjoittaja Aihe: World of warcraft  (Luettu 1171 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
World of warcraft
« : 14.06.08 - klo: 13.30 »
Elikkäs pelaakos kukaan täällä kyseistä peliä?
Itse pelannut jotain puolitoista kuukautta vasta.

41 lvl dwarf hunter isoin tällä hetkellä.

|HN X2|Slash|

Poissa Äijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: World of warcraft
« Vastaus #1 : 15.06.08 - klo: 01.33 »
Ison virheen teit. WOWi vie muutenkin liikaa aikaa ja kaiken huipuks pelaat väärällä puolella. Horden puolella ois pääosin vähän kypsempää sakkia toisin kuin alliancella jonne tuntuu kerääntyvän liki kaikki kakarat.

"Power is nothing, without control."

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: World of warcraft
« Vastaus #2 : 15.06.08 - klo: 12.20 »
Itse pelasin sen kymmenen päivän trialin ajan, jonka sain isoveljeltäni. Kiva peli, täytyypi myöntää. Itse pelasin Hordella, allyt ovat juurikin näitä kakaroita. Esimerkkinä yksi muutamaa leveliä isompi, joka odotteli aina että meni hakemaan q tarvittavan asian ja tappoi ennen kuin pääsi sinne. Voin sanoa että oli aika **** (joo, just sieltä)  :mrgreen:

Ehkä alan pelaamaan enemmän, ehkä en, riippuu monesta asiasta.

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: World of warcraft
« Vastaus #3 : 15.06.08 - klo: 14.21 »
Ison virheen teit. WOWi vie muutenkin liikaa aikaa ja kaiken huipuks pelaat väärällä puolella. Horden puolella ois pääosin vähän kypsempää sakkia toisin kuin alliancella jonne tuntuu kerääntyvän liki kaikki kakarat.



Tänks, ite en tee hordeille allyt rulaa, johtu vielä siitäkin kun oma luokkalainen 70 lvl auttoi alussa, ja nytkin auttaa tarvittaessa.

Ja kylläpä tuolla allianceillakin aikuisiakin kun sanovat että pitää lähtee töihin..
|HN X2|Slash|