1) itse kiersin kapeita suikaleita ilmastointiteippiä akkupaketin päätyihin, niin sai sen tyköistuvammaksi. Toinenvaihtoehto on kiilata akkua tiiviimmäksi jollain vaahtomuovinpalalla tms.
2) kurakuomu auttaa aika paljon, mutta kyllähän se vähän tuppaa pitämään lämmöt sisällään. Takavetoisessa ei ehkä niin paha, kun moottori taisi olla auton takana. Vakioakku taisi lämmetä ajossa melko paljon(?) Itse on tullut ajettua ulkona pääasiassa vain hyvällä kelillä, kun kuran pois siivoamisessa on niin kova homma. Puutarhaletkulla putsaaminen on vähän ankara toimenpide laakereille, ja ei ne sähkötkään täysin vedenpitäviä ole. Muutaman kerran olen kyllä joutunut itse pesemään autot tuolla tekniikalla, kun muulla ei lähde puhtaaksi. Muistaakseni joku kehui pohjapanssarin (Under tray) auttavan kuran lentämiseen, mutta tästä ei ole omia kokemuksia.
4) Antennin voi jättää vaikka kotelon sisään, mutta kyllä se heikentää kantavuutta, etenkin tuo perusversion kanssa. Tehokkaammassa mallissa on parempi radio, joten sen kanssa toimii paremmin antennin jättäminen kokonaan korin sisälle. Parhaiten toimii kun on antenni tungettu putken sisälle sen mitä mahtuu suorana menemään ja antenniputki pidikkeessään pystyssä.
Pakissa on muistaakseni suojatoiminto vaihteistolle, jotta pakki menee päälle ainoastaan kun auto on täysin paikoillaan. Siksi voi joutua nykäsemään pari kertaa, eli jarruttamaan ensin.
5) Vakio NiMH akut on aika helppoja ja huolettomia. LiPo-akuilla saa huomattavasti enemmän vauhtia ja ajoaikaa, mutta kannattaa tutustua kunnolla niiden omiaispiirteisiin ettei hajoa akku heti ekalla ajolla tai poltta taloaan. Valmispakettien mukana tulleita vakioakkuja on minusta ollut useamminkin myynnissä mydään-osiossa.