121
Bensa-autot / Vs: tekninen keskustelu 1/5 autoista
« : 21.12.11 - klo: 19.58 »
Noh,
Paras keino saada irti on:
50mm x 3mm paksuista lattaa joista 2 x 10cm pätkää. Molempiin lattoihin tehdään kolo joka menee laakerin ja diffikuoren väliin. Kolon reunoja myös viistetään jotta uppoaa laakerin ja kuoren väliin helposti. Sitten vaan varovasti koputellen kuori irti. Kylmä spraytä voi suihkuttaa kotelon sisäpuolelta laakerin ulokkeeseen juuri ennen naputtelun aloittamista.
Staililta voi kysyä kauanko kesti alle 5 min. molemmissalakruissa.
Tais kuitenkin olla staililla "apuakselin" vai "toisioakselin" telineen laakerit jumissa.
Paras keino saada irti on:
50mm x 3mm paksuista lattaa joista 2 x 10cm pätkää. Molempiin lattoihin tehdään kolo joka menee laakerin ja diffikuoren väliin. Kolon reunoja myös viistetään jotta uppoaa laakerin ja kuoren väliin helposti. Sitten vaan varovasti koputellen kuori irti. Kylmä spraytä voi suihkuttaa kotelon sisäpuolelta laakerin ulokkeeseen juuri ennen naputtelun aloittamista.
Staililta voi kysyä kauanko kesti alle 5 min. molemmissalakruissa.
Tais kuitenkin olla staililla "apuakselin" vai "toisioakselin" telineen laakerit jumissa.