MIP ansaitsee kyllä hieman negatiivista palautetta. Multa silloin katkes E-Maxxin vetarista se tappi, no ny kun sitä aloin vaihtamaan ja tarkoituksen oli ottaa Summitin vetarista tappi niin mitä hel*ettiä se on liian järeä (3mm), no otetaan sitten tuommoinen hexin tappi (2.5mm) ja sekin vielä liian järeä? MIPin omat tapit semmosia kuin 2.35mm, joku tuumakoko? Otin sitten toisesta MIP vetarista tapin sinne. Löytyy kyllä 2.4mm RST TIG rodia jonka tuonne saa jos käyttää vähän väkivaltaa
Ei siis mikään ihme että katkeavat kun tommosia tikkuja ovat. Summitissa sentään kunnon tapit, 3mm. Vetarin pää menee murskaksi ennenkuin tappi katkeaa
Ja toinen miinus on tuo ruuvi joka lutsee tapin, se on joku saa***an tuuma kierre joka lähellä M4 kierrettä. Joten se kun häviää niin joudun ostamaan MIPiltä uuden joka maksaa noin 5€. Tai sitten survon sinne M4 lukitus ruuvin..
Ei niitä hyviä vetareita olekaan, kaikissa on joku miinus...
Ja RPM True Trackin laakerit on kyllä hyviä, parempia saa hakea! Rohisivat jo uutena ja nyt parin ajo kerran jälkeen yks ihan jumissa. Ihmettelin kun taka vetarit on niin raskaat pyörittää ja vikahan löityi. 1kpl ihan jumissa ja loput 3kpl rohisivat pahasti.
Ja en tiedä onko muilla ollut samaa ongelmaa kuin mulla. Nimittäin noista RPM Blockeista on menny pivot ball capsien kierteet. Ja pikku Revon Integy blockeissa oli sama ongelma. Vika varmaan siinä että sitkeä muovi ja alumiini eivät sovi yhteen. Eli RPM blocki (sitkeä muovi) ja pivot ball cap (alumiini). Pikku revossa taas blocki (alumiini) ja pivot ball cap (sitkeä muovi). Sillä vaikka Traxxas blockeissa käyttää alumiini capseja niin ikinä en ole niistä saannu kierteitä p*skaks. Onko kellään muulla käynyt näin?