Eli ongelmana olisi tuollainen FG: Monsteri varustettuna Zenoahin G260RC koneella + DDM:n Dominator putkella.
Eli hommasin kärryn käytettynä ja vähän ajettuna, ja alkuunsa kärry toimikin juuri niinkuin pitääkin. = käynnistyi nätisti parilla nykäisyllä.
Mutta viimeisen kerran kun sain auton käyntiin, niin sitä sai nykiä erittäin kauan + kuivailla tulppaa/tehdä muitakin "kevätjuhlaliikkeitä", mutta tällöin auto kuitenkin suostui pitkän tappelemisen jälkeen käynnistymään.
Tämän jälkeen olen yrittänyt kärryä käyntiin kahdesti, ja molemmilla kerroilla tulos on ollut se, että tulppa kastuu, ja kone ei edes "lupaa".
Olen säätänyt kaasarin takaisin tuohon "perussäätöihin", ja kokeillut eri tulpilla, mutta silti auto ei käynnisty.l
- Kipinä löytyy (onko normaalia, että tulppa antaa "kahta kipinää"? (kipinä ei aina keskellä vaan välillä kaksi kipinää tuon kärjen? reunoilta)
- Bensaa tulee (pakko tulla jos kastelee tulpan).
- Puristuksia löytyy saman verran kuin toisesta omistamastani FG:stä (joka toimii vallan hienosti).
Ja sitten se omituisuus...
Eli tänään kun irroittelin tuon kaasarin yläosan, jotta voisin nähdä tuon kaasarin kalvon, niin havaitsin jonkin verran epäilyttävästi hiekkaa muistuttavaa ainetta tuon kaasarin kalvon yläpinnalla...
Nyt kysymys kuuluukin, että:
A: Mistä tämä hiekka on voinut tuonne päätyä? (ruuvit eivät olleet löysällä)
B: Voiko tämä olla syy tähän auton käynnistömättömyyteen?
Puhdistin kalvon bensalla, ja yritin tutkia sitä valoa vasten, ja ainakaan itse en nähnyt siinä reikiä/repeämiä.