RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Traxxas => Aiheen aloitti: bluebeetle - 04.07.08 - klo: 18.26
-
Mielenkiintoista, Slash sai polttis-veljen!
http://www.traxxas.com/products/promo/5908_promo.htm
-
Mikseivät tehneet sähkiksestäkin nelivetosta, olis voinu jopa ostaa. Surisevaan en koske. MIELIPIDE
On kyllä komea, aika aito kun polttis tuon kopan kaverina.
-
No onneks ei vielä ole tilaus tehtynä Slashista.
Neliveto se olla pitää.
Mitenköhän tuon harjattomaks muuttais :wink::lol: :mrgreen:
-
Joo kyllä tuo paremmalta vaikuttaa. Ei ainakaan ole sitä "spedemäistä" ohjaus geometriaa niinkuin Slashissa.
Ei perhana! Nyt tuli 2 hyvää autoa markkonoille samaan aikaan, joten puissa ollaan :shock:
-
http://clodzone.com/?p=989#more-989
Jos loota on samaan suuntaan kun revossa, niin siihenhän on valmis sähköpukki olemassa. Ja jossei se sovi, nii kohtahan semmone kummiski tulee.
Enivei, mua ei jotenkin kyllä sytyttäny yhtään, aikamoinen sotku näyttäs olevan korin alta tuo auto.
-
Niinhän ne polttikset onkin yhtä sotkua, mutta kun pistää sitä oikeeta voimaa eli harjatonta niin sotkut vähenee :wink: :lol:
-
just kaverille sanoin ku slashiä kateltiin että jos toi ois neliveto ja se pärräis ni olis ihan ykkönen montupeliksi. Hmm sattukohan joku kuulemaan?
-
Varmaan :azn:
-
Tuossahan on sama runko (http://www.traxxas.com/products/nitro/slayer5908/gallery/chassis_bare.jpg) kuin Revossa? Sähkökonversio ei siis liene ollenkaan mahdoton... :grin:
-
Joo, äkkiä tuo muistuttaisi pätkärevoa.
http://www.rc-monster.com/proddetail.php?prod=RCMrevomount
-
Itseasiassa tuossahan voisi olla hyvä HIPO - projekti :tongue: Jos paino ja muut speksit ovat otolliset niin voisin omalla budjetilla ostaa tuollaisen ja tehdä E-Slayerin :laugh: E-Revokin on tullut rakennettua, ja osittain HongNor crt pro truggy, tosin silloin budjetti meni päin v****a.
-
Kenenkäs muunkaan budjetilla sitä ostellaan kuin omalla :wink:
Mutta kallis tuo auto tulee olemaan. Towerissa hinnaks laitettu alustavasti hurjat 680$ :huh:
-
Kenenkäs muunkaan budjetilla sitä ostellaan kuin omalla :wink:
Mutta kallis tuo auto tulee olemaan. Towerissa hinnaks laitettu alustavasti hurjat 680$ :huh:
Hmm, kallishan paukku tuo olisi :grin: Mutta se vaan on niin samanlainen kuin revo ja sopisi ratakäyttöönkin ehkä =) .
-
Taitaa saada uuden elämän minun vanha 2.5 revo, jos sen voi muuttaa slayeriks.
-
olispa jollain tapaa "normaali" tuo auto ja kitti niin voisi harkita. pikkulohko moottori, outo pillisysteemi, starttiboksittomuus jne jne on terveestä. Sais käyttää krossin konetta, putkea ja mahdollisesti servoja niin ois voinu harkita mutta huoh yli 400e readysetistä pikkulohkoisella moottorilla, vetostartilla jne jne, EI TOD!
-
Ei Traxxakseissa ole vetostarttia :lol: :wink:
Muuten kyllä ihan totta, että pitäis olla sopiva normi bokseihin jne.
Kittinä kun vielä sais niin harjattomuus olis nannaa :wink:
-
ainii, no enivei "oneway-startti". :grin:
-
Tässä tilapäisessä mielenhäiriössä :tongue: tilasin ekan nitroni -slayer tulossa towerista :mrgreen:
-Tarviiko muuta? -akut on ja nitrot hommaan kunhan auto on täällä!
JOs ei kulje, niin sitten mamba monsteri tilaukseen :wink:
-
Ahaa, vai nitron menit tilaamaan, no ei se väärin ole. Ainakin yks nitro-päristin täytyy olla. :tongue:
Eipä tohon paljon muuta enään tarvi. Ja Nitro kulkee hyvin mutta se täytyy osata aina säätää.
-
Joo, olen vuosia miettinyt nitron hommaamista,mutta aina sen "vaikeus" -siis mitä muilta on kuullut, on saanut kääntymään sähkiksiin.
Pitää itse kokeilla ennenkuin haukkuu :tongue:.
-Oli pakko offi hommata kun pedet möin pois.(kyllä, kyllästyin takavetoon mamballa)
Ainainen akkujen latauskin vituttaa.
-saa nähdä tuleeko nitro jäädäkseen(ja nitrotourinki ensi kesäksi hankittua) :evil:
-2.4 radiotkin on ja täällä vuosaaressa on jumalattomasti raksoja tällä hetkellä missä pystyy ajamaan.
-Onko kukaan vielä Slayeria hommannut?
-
Tuon auton voisi hommata jo pelkästään mallinimen vuoksi. \m/
-
puhut vähän, mutta asiaa :evil: :evil: :evil: :evil:
-
Paketti on lähtenyt towerista :kiss: !
-hyvällä tuurilla saa perjantaina, jos (kun) jää tulliin niin menee tod.näk ti-to linjalle ensiviikkoon.
-pitää huomenna mennä nitrokauppaan, mitähän tähän laittaisi?
http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=21&products_id=326 -tuo varmaan toimisi hyvin :huh: -on se vaikeaa kun ei nitroista tiedä mitään.
ei taida olla sittenkään hyvää, rc-garagen info: "Takuuvarma moottoreiden suosikki WERKS Race Blend 25% fuili, paukuttaa koneita taas kaudella 2008". -eli koneet paukkuu :cheesy:
"Sen takaa RC-Garage jonka varastot täyttyvät menovedestä n. kuukauden kuluessa." -vuotaako nuo purkit?
-
-hyvällä tuurilla saa perjantaina, jos (kun) jää tulliin niin menee tod.näk ti-to linjalle ensiviikkoon.
Minä ainakin olen saanut tilaukset nopeammin, jos ovat jääneet tulliin. Viimeksi tänään kävin hakemassa Vantaalta tullipostista paketin, joka oli tullut sinne tänä aamuna. Towerilta tulevia paketteja voi hyvin seurata USPS:n ja Itellan lähetystenseurannasta ja kun näkee että paketti on tullipostissa, niin menee hakemaan sen pois. Ei sitä saapumisilmoitusta tarvita mihinkään, kunhan vaan on seurantakoodi, jolla sitä pakettia pyytää niiltä.
-
aikaisin aukeaa postit vantaalla :wink:
-Onko noin? -itse kun tätä luukulla kerran kysyin, niin vastaus oli ettei saa ulos ilman saapumisilmoa.
tämä siis hesan kullipostissa
-
No joo taisi se olla eilen ;)
Kuulostaa byrokraattiselta vaatia sitä saapumisilmoitusta. Eihän se ole kuin pala paperia, jossa on lähetyksen seurantakoodi. En tiedä onko käytännöt sitten niin vaihtelevat, kun toiset sanovat joutuneensa todistamaan henkilöllisyytensä tullissa ja Vantaalla pyytävät vain kirjoittamaan allekirjoituksen, nimenselvennyksen ja hetun siihen maksukuittina esitettävän tositteen alareunaan.
-
Ite oon saanu nimellä ulos niin hesassa ku porissakin. Toki paperit joista käy selville hinta ja sisältö vaaditaan.
-
Taitaa olla luukun tädistä kiinni miten toimitaan.
-käyn kokeilemassa seurantakoodilla kunhan näkyy perillä olevan.
-
Tänään tuli postissa eilen tullista haetusta autosta "saapumisilmoitus", paitsi että se sitä vain lainausmerkeissä kun todellisuudessa kyseessä on USPS:n Customs Declaratin and Dispatch Note. Siihen on sitten liimattu joku tarra päälle, jossa joku postin tai tullin oma numerosarja ja leima "Mahdollinen kauppalasku mukaan".
Tosi helppoa, kun itsellenikin oli tulossa Towerilta kolme pakettia, joista yksi vielä tulematta. Kun tuossa ei ole mitään seurantakoodia, niin noiden täysin hatusta arvottujen hintatietojen ja RC-parts-tiedon perusteella olisi aika vaikeaa kaivaa oikeaa kauppalaskua. Tietty jos olis malttanut odottaa tätä paperia ja tiennyt sen tulevan, niin olisi voinut "tehdä" oman version kauppalaskusta, niin että se täsmää tämän paperin summien kanssa. Ne kun sattuvat olemaan pienemmät, kuin mitä todellisuudessa olen maksanut.
Kyllä aiemmin on aina tullut ihan postin oma saapumisilmoitus A4-paperilla.
-
ainoa lappu mikä tänne on tullut on kullipostin tarralla varustettu saapumisilmo -aina ja jokakerta.
-
Näköjään mun piti ottaa silmä käteen ja katsoa tarkemmin. Siinähän se lähetyksen seurantakoodi komeilee vasemmassa yläkulmassa tuota paperia. No joka tapauksessa taidan piruuttani odottaa seuraavasta paketista tuota ilmoitusta ja räätälöidä kuiten noille samoille summille. Tähän mennessä jokainen Towerin lasku ollut suurempi summaltaan kuin tuossa rahtikirjassa oleva summa.
-
onko se koodi sama tarrassa ja siinä yläreunassa?
-jottei menisi ihan offiksi, niin pari kuvaa
(http://www.prolineracing.com/images/PRODUCT/medium/600.jpg)
(http://www.prolineracing.com/images/product/medium/594_3_.jpg)
-Tuo Desert rat on aika hieno :kiss:
-
onko se koodi sama tarrassa ja siinä yläreunassa?
Tarrassa on joku Itellan tai Tullin koodi, mutta yläreunassa se joka näkyy Towerhobbiesin "order status" -sivulla ja jota voi käyttää USPS:n ja Postin lähetysten seurannassa paketin kulun seurantaan.
Hienot kuvat, joten eiköhän palata takaisin topiciin :)
-
MIten näissä nitroissa hoidetaan polttoaineen suodatus?
-onko tankissa kiinteä filtteri vai tuleeko letkuun?
-tuota slayerin manuaalia http://www.traxxas.com/PDF-Library/5908_manual.pdf kun luin niin ei sanallakaan filtteristä(nitro) -puhuta.
-tarvitseeko siis sellaista????
-
Kyllä tankissa yleensä on jonkinlainen filtteri löytyy mutta kannattaa sellainen laittaa myös letkun väliin, eipä nuo paljoa kustanna.
-
Semi OT:
Mutta jos ottaa keskiverto rc-polttoaine"suodattimen" käteen ja toiseen käteen silmän ja katsoo, niin tajuaa että kyseinen suodatin ei suodata paljoa oravaa pienempiä sattumia fuilista.
Isoin hyöty letkuun tulevalla suodattimella on ehkä paineentasaus ja nimellinen lisäkapasiteetti esim katollaan ollessa.
-
-onko tankissa kiinteä filtteri vai tuleeko letkuun?
-tarvitseeko siis sellaista????
Ainakin noissa Revon ja Slayerin tankeissa on suodatin itsessään, sillä on tavallaan metallinen "sieni", ei siis mikään pelkkä verkko.
Itse käytin Revossa monta vuotta ylimääräistä polttoaineen suodatinta, ihmettelinkin kun sinne ei koskaan roskia tullut... :D
Huono puoli tuossa on että tankin joutuu silloin tällöin irroittamaan suodattimen puhdistusta varten (Paineilmalla vain takaisin tankkiinpäin ja huuhdellaan tankista roskat pois), toisaalta tankki on kahdella sokalla (ja letkulla) vain kiinni.
Mutta kyllä se vakio tavalliset verkkosuodattimet voittaa...
-
Joo, samaa katselin ettei tunnu kovin tiiviitä nuo "suodatinverkot" olevan.
-Siksi tilasin tämän http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=24888&grpid=3606 -näytti fiksulta filtteriltä.
-
-Siksi tilasin tämän http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=24888&grpid=3606 -näytti fiksulta filtteriltä.
Jos tuo tilaamasi ruskea osa suodattimesta on metallia niin samanlaista löytyy sieltä Traxxasin tankin pohjalta...
-
Joo, metallinen on.
-Ja tullissa kävin lompakkoa keventämässä. :tongue: -sain seurantanumerolla ulos, kuulemma mielummin olisi odotettava saapumisilmoa,mutta saa ulos näinkin.
Juma että on kokoa! -1:10 turistin koppa vieressä.
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1454441.jpg)
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1454442.jpg)
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1454443.jpg)
Onkohan tämä Suomen eka Slayer :shock:
-
Ainakin ensimmäisiä jossei eka.
Sitten vaan sisäänajoa ajamaan. Ja sen jälkeen kovaa bashinkia. :evil:
-
Joo, pitää vaan päättää laittaako p-s-r vai sidewinderiä...
edit: Hain juuri 10 litraa P-S-R löpöä :evil:
-
-Ja tullissa kävin lompakkoa keventämässä. :tongue: -sain seurantanumerolla ulos, kuulemma mielummin olisi odotettava saapumisilmoa,mutta saa ulos näinkin.
Hienoa. Itsekin kävin viime viikolla hakemassa kolme pakettia tullista ja kaikki pelkällä seurantanumerolla. Viimeistä hakiessa penkoivat omasta lähtevän postin laatikostaan sen saapumisilmoituksen. Muut hain ihan ilman sitä.
-
Kuinkas paljon samaa tuon Slayerin pyöränripustuksissa ja jousituksessa on Revon kanssa?
-
En tiedä, kun revoa en ole nähnyt.
Otin tarrat pois, vähemmän lelun näköinen nyt,kun ei joka paikassa lue Traxxas...
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1455406.jpg)
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1455407.jpg)
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1455408.jpg)
-kori on "helmapelleistä" -kiinni tarranauhalla, varsin tukevasti, jos ei hirveesti aikomuksena ole kieriä katon kautta ympäri, niin ei tarvinne sokkia.
-
Komeen näköinen pelihän tuo on. Itsekkin meinasin Revolle kaveriksi tuommosta, jos ei innostu jostakin crawleri projektista innostu.
-
Sisäänajot tehty, nyt pitäisi osata säätää seokset kohdilleen.
-Tuota P-S-R -löpöä käytän, se ei tunnu pahemmin savuttavan kuin vasta puolella kaasulla.
-öljyä räkii putkesta tyhjäkäynnillä hieman.
Minkä verran pitää savuttaa tyhjäkäynnillä ja minkä verran kaasu pohjassa?
-Olen huomenna noin 13.00 menossa lavankoon testaamaan/säätelemään, jos joku sinne on menossa niin apuja vastaanotan!
-Oli muuten hankala pitää pystyssä, alusta on niin löysä että kippaa tosi helposti. Pitää tilata kallistuksen vakaimet.(kaksi kaatoa ,40 ja 70 km/h -hienosti lens :lol:) -eli on ajettu kauneus pois, nyt viitsii piiskata.
-Kone oli tulpan kohdilta 80-90 astetta,taitaa viitata tämäkin liian rikkaaseen seokseen?
-Ja jos jollakin on 3.3 motista kokemusta niin miten tehokas se on? -tuntui olevan hiemn hitaampi kuin pede mamban 5700 paketilla(2s lipoilla) -ainakin lähdössä.
-
-Ja jos jollakin on 3.3 motista kokemusta niin miten tehokas se on? -tuntui olevan hiemn hitaampi kuin pede mamban 5700 paketilla(2s lipoilla) -ainakin lähdössä.
Tottakait nirtokoneet häviää harjattomille lähdössä, harjattomissa kun on kaikki tehot heti käytössä, polttiksissa teho taas nousee kierrosten lisääntyessä (tiettyyn rajaan asti tietenkin).
Jos löpössäsi on rissaa joukossa niin TRX 3.3 paras käyntilämpö löytyy tuolta 130 asteen hujakoilta (Itse pyrin pitämään 130-140 asteen välillä Byronilla jossa Nitroa 20% ja Öljyä 16%).
Rissattomalla löpöllä älä päästä lämpöjä yli 120 asteen, nimittäin sen jälkeen loppuu synteettisen voitelu ja lämmöt pomppaa hetkessä tappiin...
Mutta koska sisäänajo on vasta suoritettu älä kokeile noita lämpörajoja ennen kuin noin puoli gallonaa olet koneella ajanut.
Laitetaan nyt tännekkkin "varoitus" muista kuin Traxxas yhteensopivista (Pitkä kierreosa) tulpista, jos haluat välttämättä pudottaa TRX (Tai OS. TM) koneen tehoja, käytä yleismallisia lyhytkierteisiä tulppia (Ne sytyttää huonommin koska eivät ylety kannen tasalle asti, sekä laskevat puristussuhdetta).
-
Jos löpössäsi on rissaa joukossa niin TRX 3.3 paras käyntilämpö löytyy tuolta 130 asteen hujakoilta
Tuota P-S-R löpöä käytäm ,rissaa on, en tiedä kuinka paljon.
Lämpöjen mittaus tuntuu olevan arpapeliä, -vähän kun mittaa eri kohdasta niin voi mittari näyttää 25-90 astetta. -tulpan päältä.(duratraxin sininen pikkumittari)
-lohkosta ei oikein mahdu mittaamaan.
-
Lämpöjen mittaus tuntuu olevan arpapeliä, -vähän kun mittaa eri kohdasta niin voi mittari näyttää 25-90 astetta. -tulpan päältä.(duratraxin sininen pikkumittari)
-lohkosta ei oikein mahdu mittaamaan.
Se korkein arvo yleensä toden sanoo, mittari voi "osua" aina johonkin viielämpään kohtaan kannessa ja siksi näyttää liian vähän.
-
Varmaankin näin on, mutta kuumin kohtahan on lohko/kansi, ei jäähdytyskansi/rivat. Koska lohkon lämpöä ei pysty mittaamaan, niin se koneen todellinen lämpö on hieman hankala saada selville.-tod.näk hieman tulppaa kuumempi.
-
Miksei lohkon lämpöä pysty mittaamaan? Eikö tarkoitukseen ole olemassa ihan mittalaitteita, joilla saadaan myös tallennettua lämpötila koko ajoajalta eikä vain sen hetkellinen arvo.
-
Kävin säätelemässä, pari minuuttia ajoa ja vetarin pinnistä hävisi e-rinkulat ja lukitsi takapyörän :shock:
-uudet osat tulee tiistaina, uutta videota kelin salliessa keskiviikkoiltana.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HQA9dCPbOd8[/youtube]
-
Pääsinkin jo kokeilemaan :shock:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=l1FPYCafxgM[/youtube]
On kyllä ihme miten nätisti starttaa ja kulkee. -Tarvetta olisi 3 vaihteelle tosin, tai sitten pitää vaihtaa pidemmät välit.
www.youtube.com/watch?v=l1FPYCafxgM -parempilaatuisena, klikkaa "watch in high quality" -videon alalaidasta.
-
Nooh, kävin taas testaamassa...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VzrwyR8VAug[/youtube]
-pari minuuttia ja takapää laahaa maata, auto varikolle ja tuomio: iskarit jumissa takana.
Kotosalla purin tolpat auki joka nurkasta, tämmöistä kuralitkua oli sisällä! -alta 2 tuntia ajettu, oli hieman löysällä alapäät, ei tosin niin paljoa että olisi pitänyt vuotaa.
-En ole ennen törmännyt näin nopeasti kuraantuviin tolppiin.
-toisaalta nyt on puhtaat osat.
Nyt pitäisi valita mitä laittaa tilalle, 40 on tehtaan jäljiltä litkut, olisikohan 60 eteen ja 80 taakse?
-
Kuulostaa aika jäykiltä nuo 60 ja 80...tosin en tiedä vaikuttaako tuo poikkeuksellisesti toteutettu alusta asiaan. Itse käytän buggyssä/truggyssä edessä jäykempää..
Tuohon vaikuttaa sekin minkälaisella alustalla ajelee..
-
Nyt pitäisi valita mitä laittaa tilalle, 40 on tehtaan jäljiltä litkut, olisikohan 60 eteen ja 80 taakse?
Ei sinne liian jäykkää kannata laitella.. korkkaa vielä paikat, itselläni Savassa 45:sta joka paikassa ja toimii ihan hyvin hypyissäkin. Toisaalta kuka mistäkin tykkää ja miten autolla meinasit ajella .. :p
-
Asfaltti ja sora,ei juurikaan hypittyä tule, pitää saada tukevammaksi ajettavuus.
40 on jäykintä mitä olen tolppiin koskaan tunkenut, en oikein osaa hahmottaa 40 vrt. 80.
Ehkä sitten 60 taakse ja 45 eteen. (takapää pohjaa koko ajan)
-
Asfaltti ja sora,ei juurikaan hypittyä tule, pitää saada tukevammaksi ajettavuus.
40 on jäykintä mitä olen tolppiin koskaan tunkenut, en oikein osaa hahmottaa 40 vrt. 80.
Ehkä sitten 60 taakse ja 45 eteen. (takapää pohjaa koko ajan)
Hmm.. tai sitten jousien esijännitys paloja sinne jousien väliin jos sellaisia löytyy..
-
Näissä on säätörenkaat, eli esijännitystä voi säätää niillä, ei tarvetta irtopalikoille.
-takana on niin tiukalla jouset kuin mahdollista, silti pohjaa.
-
Jos tuo tasaisellakin pohjaa, niin silloin tarvitaan jäykempää ja/tai pidempää jousta. Jäykemmät iskarinesteet vaikuttavat vain iskunvaimennuksen löysyyteen, mutta ei siihen jaksaako jousi kantaa kuorman vai ei.
-
Joo jos jousitus painuu liian syvään tai pohjaa vaihda jäykemmät jouset, siihen ei paljon jousen esikiristely auta (se kun ei jousta jäykennä mitenkään, nostaa vain maavaraa).
Iskariöljyt ei myöskään siihen vaikuta (muuta kuin röykyissä ja hypyissä).
50Wt on jäykin öljy mitä yleensä noissa iskareissa käytetään...
-
Slayerihän on käytännössä Revo, eli jousitusta voi säädellä myös vaihtamalla noita kolmionmuotoisia linkkuja (cantilever). Näin vipuvarsi muuttuu ja hennompikin jousi jaksaa, samalla kuitenkin katoaa liikerataa ja progressiivisuutta. Mutta jos tarkoitus on ajella tasaisella niin sitä loputonta pehmeätä joustoa ei tartte mihinkään.
-
Totta. Ainakin revossa noita löytyy setit osanumeroilla 5356, 5357, 5358 ja 5359. Myös jotain muita osia voi joutua vaihtelemaan, riippuen käytetystä setistä.
-
Laitoin uudet litkut sisään , meno on huomattavasti parempaa, eikä pohjaa helpolla.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nlBN5BTIxBg[/youtube]
parempa kuvaa tunnetusti saa kun klikkaa tätä http://www.youtube.com/watch?v=nlBN5BTIxBg ja painaa "watch in high quality" -videon alta.
-
Hommatkaa pojat nyt Slayerit niin ei tästä tule vain mun videothreadia :tongue:
http://www.youtube.com/watch?v=WhcihEBSWeQ
Vähän vauhdin tuntua !
-
Hommatkaa pojat nyt Slayerit niin ei tästä tule vain mun videothreadia :tongue:
http://www.youtube.com/watch?v=WhcihEBSWeQ
Vähän vauhdin tuntua !
This video is unavailable.
-
Oli prosessoitavana youtubessa, nyt näkyy ja vähän myöhemmin " watch in high quality" -mahis tulee myös videon alle.
edit: on taas tuubi ryssinyt kuvanlaatua tosissaan :lipsrsealed:
-
Uudet fillarit, Venomin vanteed ja Pro-linen badlandsit.
17mm Maximizer hexiadapterit.
Mustat vastaavat on juuri liimauksessa Pro-linen knuckles kumeihin.
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1518407.jpg)
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1518409.jpg)
-
jatkuu.
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1518625.jpg)
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1518626.jpg)
-
Tuli laitettua Slashin hc koppa kiinni.
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1523438.jpg)
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1523440.jpg)
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1523436.jpg)
Huomaa myös Jaton alumiinitangot.
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1523226.jpg)
Kuvassa näkyy myös peden koritolppa joka oli tarpeen tämän asentamiseksi.(vakiotolpat jäivät spoilerin alle)
Peden tolpat mahtuvat orkkiskopan alle, eli molempia koppia pystyy käyttämään ilman muutoksia nyt.
Toivotaan että tuo pikkureikä koneen päällä ja tuulilasissa riittää jäähyksi.
-
Voisin kyllä sanoa että toimii!! Noi mustat vanteet kanssa sydäntä lähellä.Hieno peli! Omaan rassiin (siis Honkkariin, en omista Slayeriä!) jossain vaiheessaa tulossa samankaltaista lookkia.
-
Asson vastaava CORR truck
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wiPPnd81Y6E[/youtube]
-
Pirun nätisti kulkee. Vissiin joutuis itse harjoittelemaan ihan useamman viikon, että sais noin nätisti taitettua autoa radalla. Toisaalta kun huomioi sen paljonko ajataidot on kehittyneet vuodessa ja miten olemattomalla harjoittelulla, niin ehkä tuo vielä vanhallekin olisi mahdollista.
-
Käsittääkseni tuo laite on "hieman" hintava.(joten pitää mennäkin hienosti)
Sain juuri laitettua uudet tolpat ja jäykemmät jouset kiinni.
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1536571.jpg)
-vanhat iskarit vuotivat jatkuvasti vaikka tiivisteitä uusinkin.(rahisee hienosti,ihan naarmuilla nuo terästikut,nyt on sentään TIN shaftit eli ehkä ei enään vuoda)
-
-vanhat iskarit vuotivat jatkuvasti vaikka tiivisteitä uusinkin.(rahisee hienosti,ihan naarmuilla nuo terästikut,nyt on sentään TIN shaftit eli ehkä ei enään vuoda)
Laita Jaton "bootsit" (http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXKMB5&P=Z), eli kumisuojat iskareihin, käyvät suoraan Revon ja Slayerin iskareihin, loppuu iskarinvarsien kuluminen (Vaikka hyvin ne suojassa muihin autoihin verrattuna ovatkin)....
-
Käsittääkseni tuo laite on "hieman" hintava.(joten pitää mennäkin hienosti)
No juu onhan se 50% hintavampi kuin slayer, mutta jos siihen ei sitten tarvitse ostaa niin paljon viriosaa. Ei tuo nyt mielestäni mikään mahdottoman hintainen ole, etenkään jos ilman hirveää tuunaamista kulkee noin nätisti.
-
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1539377.jpg)
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1539378.jpg)
-
Kävin koittamassa renkaita ja koppaa ensikertaa -ja tietysti iskari/jousi/öljy comboa.
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=2_t_NTX1Sk4[/youtube]
Nätisti meni kunnes hyytyi... -videon lopussa kuulee miten kone ottaa kierroksia mutta auto ei liiku. -vanteet oli täynnä kiviä=jumissa.
Tämän jälkeen auto ei liikkunut eteenpäin-eikä taakse
-menikö kytkin? -pitänee avata ja katsoa. -kytkinkello pyörii hiljaa kun antaa kunnolla kaasua, eli lienee kitkapinnat loppu?
Myös 1:05 kohdilla oli jotakin häikkää.
edit: oli kiviä etuvetarin alla jumissa, toimii taas.
-
Meni slayerista häviämään vetarin pinni (ohuempi), koska revossa on samat osat niin ehkä joku tietää mistä puhun.
-mikä tilalle? -traxxasin varaosano:5452 http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=29534&grpid=3901
-pitääkö hommata koko satsi vai saako irrallaan jostakin hommattua? -kai nyt jollakin on revo täältä levinnyt?
videon lopulla näkyy mikä osa on kyseessä. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jsyeYoAAPC8[/youtube]
-
Taas on ehjätty ja päivitetty vetostarttiin.
Aika paljon tuntuu olevan eroa laitteen painossa!
Lähtee myös nätisti käyntiin kun on kunnon hehkutin.
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1553484.jpg)
-
ILMAA!
:mrgreen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JV57l97gdw4[/youtube]
-
Sulta puuttuu a) ilma ja b) alastulo.... :)
-
:roll: -hankala kuvata ja ajaa samalla, multitasking not working.(pisimmät lennot tietysti jäi kuvaamatta)
-
Jokosta tätä autoa saa suomesta? Kuin kallis kampe? Harkitsen tässä ko. kamppeen hankkimista :azn:
-
Sabesta tilaamalla saattaa saada, veikkaan 500-550€ (vrt revo 540€ ,joka on Slayeria vastaavan hintainen USA:ssa)
Towerista/amainista saa jos visa tai paypal toimii(paypaliin voi siirtää suoraan omalta tililtä rahaa jos ei visaa ole) -towerissa ei paypal toimi.
Nyt on amainissa sangen edulliseen hintaan, ja privalla saa multa 10% aleen koodin.
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/products_id/26135
-veroineenkin/posteineen jäänee 450€ tuntumaan(prkl maksoin enemmän)
-
Kävin ajamassa v*tutus päällä -tulos:
Rikki:
-3 vannetta
-moottoripukki
-jäähdytyskansi
-2 hexiä
-kori halki
-koritolppa
-ym. päivitän listaa kunhan saan purettua auton :shock:
-videota tulee iltasella.
-
http://www.vimeo.com/2066906 http://www.youtube.com/watch?v=7aBJ0EQPVX0
-
Aika paljon kerää tuota rapaa korin sisään ja sotkee auton perusteellisesti. Joku sisäkori olis varmaan paikallaan tai sisälokarit.
-
Kävin ajamassa v*tutus päällä -tulos:
Rikki:
-3 vannetta
-moottoripukki
-jäähdytyskansi
-2 hexiä
-kori halki
-koritolppa
-ym. päivitän listaa kunhan saan purettua auton :shock:
-videota tulee iltasella.
Oho, sähän olet kunnolla alkanut rikkomaan tota Slayeria. :cheesy:
Mutta osia täytyy aina rikkoa, ei muuten ole bashannut kunnolla.
-
Joo, varmasti hajoaa jatkossakin jos jatkaa samassa linkassa kun tuossa videossa. Juurikin auton hajotus mallinen toi hyppyri, korkealle ja lähes suoraan alas kun vauhti hyytyy, varma auton romutus :p
-
Joo, oli tiedossa että laskua kertyy :shock:
-oli vaan lähiseudun ainoa hiekkakasa.
Sain onneksi kannen korjattua, eli laskua tulee hieman vähemmän.
-
Jep, tuon mallinen hyppyri on vähän turhan kova autolle. :tongue:
Paras paikka hyppiä on iso soramontun rinne mitä käyttää alastulona.
-
Joo, oli tiedossa että laskua kertyy :shock:
-oli vaan lähiseudun ainoa hiekkakasa.
Sain onneksi kannen korjattua, eli laskua tulee hieman vähemmän.
Tuon sais kyllä aika pienellä vaivalla sopivammaksi hyppimiseen.
Vähän levittää kasaa, että tulee kunnollinen alastulo autolle.
-
Pikkusen päivitystä:
-MIP kytkin
-Robinson Racing 16t kello
-38t spurri(36 vakio, isompien renkaiden takia tiheämmäksi laitan)
-RPM hubit isoilla laakereilla
Moottoria päivitän myös:
-Laakerit
-Kampura
-Uusi kaasari
-Davis Diesel Kiertokanki
-GH Racing kansi
-Kevyt vauhtipyörä(2.5r mallista)
+vähän viilaan... :mrgreen: kyllä lähtee
Tässä pari kuvaa rojektista joka on vielä pari viikkoa levällään
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1574719.jpg)
Poistin anodisoinnin ja kiillotin
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1575185.jpg)
piristystä(vaiheessa)
-
Uutta osaa:
-RPM carrierit/laakerit
-TRX työntötangot
-Hexit
-MOTTIA PÄIVITETTY
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1588141.jpg)
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1588142.jpg)
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1588143.jpg)
Motti kasattu http://www.youtube.com/watch?v=Yq0QbiBrei0
-
Koneen soundi muuttunut selkeästi "kilpurimaisemmaksi" :grin: . Noi Traxxasin koneet onki aika rauhallaisia ääniltään vakiona, mut aika hauskaa, että suht "pienillä" muutoksilla muuttuivat noinkin paljon. Toivottavasti pysy kulkupuli ennallaan.
-
Just hetki sitten saapui jenkeistä oma Slayeri ja nyt pitäisi hommata jotain tavaroita / osia vielä. ( esim. Davis Dieselin kiertokanki, joka vaikutti järkevältä hankinnalta ). No nyt ei tietenkään pysty pitämään näppejä erossa autosta ja rupesin siihen lokareita tekemään, ettei kaikki kura lentäisi korin sisään niin helposti. Takalokarit taittu hienosti paikoilleen, mutta oikean eturenkaan kanssa on yksi liian tiukka paikka ja pitäisi vähän leikkailla.
Kuvassa on vastaanotinkotelon kummallinen pidemmälle yltävä "pidikeosa", joka ei kyllä mun silmään näytä ihan pelkältä pidikkeeltä. Siinähän on selvästi pieni alusta ja ruuville reikä jotain varten(ko?). Osaisiko joku sanoa mikä ihmeen osa siihen olisi mahdollisesti tarkotettu asennettavaksi. Tarkotus olisi leikata tosta toi muoviosa ja toi rungonssa oleva ruuviuloke.
(http://img510.imageshack.us/img510/2816/slayersreceiverio9.jpg)
-
Voisikohan olla transbonderin paikka..vaikka tuo oudolta näyttääkin, eikä tämä varsinainen kilpakärry olekaan, mutta kaipa näilläkin jo ratkotaan jotain "takapihan mestaruuksia".
-
Eli irti vaan. :p Eiköhän sen transbonderin saa muuallekkin kiinni, jos tulee tarve.
-
Jokos on Slayeriä ulkoilutettu?
Omani laittelin just ajovalmiiksi,täräytin olkkarissa kokeeksi tulille -nätisti starttasi. :mrgreen: -mmm...nitroa. Olin jo lähes unohtanut sen upean tuoksun :grin:
-
Kävin kokeilemassa ja kyllä lähtee!
Joko muistin täysin alakanttiin koneen orkkis tehon tai sitten tein jotakin oikein konetta kasatessani! -keulii asfaltilla koko ajan -myös 1->2 vaihdettaessa välillä!
EI ollut edes vimpan päälle säädöt .
-
Olin taas hieman ajamassa ,uutta kankea vielä sisäänajan eli rikkaalla oli ja 80% max kaasu laitettu radioon limitiksi.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5wyagXpGZbU[/youtube]
Meni aika liukkaasti noillakin säädöillä.
Laitetaan vähän omia töppäilyjä muiden ihmeteltäviksi :shock:
Tuossa ajojen jälkeen rupesin putsaamaan autoa ja tarkoitus oli laittaa seisontaan joksikin aikaa joten aro:t koneeseen ja talouspaperia tulpan reiän päälle keräämään ylimääräiset öljyt poijes ...pari nykäisyä ja kone jumissa paperista :grin: -meni vähän syvälle se paperi tulppa tungettua.
Nooh..taas oli hyvä syy purkaa motti ja hienossa kunnossa vieläkin on. -ei klappaa laakerit tai kanget ja puristuksiakin on hyvin.
-
Testasimme uutta ajopaikkaa -ja kameraa myös.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Fc23JDOTwaM[/youtube]
Matti1983 taas kuvaajana -mää taas tuhoojana. :mrgreen:
Meno loppui tälläkertaa vauhtipyörän mutterin löystymiseen. -loctite auttoi.
-
ei toimi video :cry:
-
ei toimi video :cry:
:mrgreen: älä :cry: -HD prosessointi vie Youtubelta hetkisen(2 tuntia uploadauskin kesti)
prkl, kun ei hyväksynyt full hd:ta, piti uudelleen koodata 720p muotoon
-
Aijaa sinäkö se olit vuokissa ajelemassa tuolla tänään, valkonen koppa autossa? Olin se pyörä hemmo siinä teidän lähettyvillä jos huomasitte :grin:
Melkosta runtuu annoit autolle kyllä, heh
Sori OT
-
Aijaa sinäkö se olit vuokissa ajelemassa tuolla tänään, valkonen koppa autossa? Olin se pyörä hemmo siinä teidän lähettyvillä jos huomasitte :grin:
Melkosta runtuu annoit autolle kyllä, heh
Sori OT
Juu minähän se. -sääli on sairautta!
Ja aina on kommentit tervetulleita!
ps, saatat näkyä kuvassakin, toivotaan että on ok :p
-
nyt näkyy jotenkin, laittelen parempaa kohta http://www.youtube.com/watch?v=Fc23JDOTwaM -ja klikkaa HD
-
Ei vissiinkään tarpeeksi RangerWalker rusikoinut slayeria kun ei siitä mitään hajonnut :mrgreen: vai jäikö todellakin vain siihen vauhtipyörän kiristys mutterin löystymiseen? voiko se aiheuttaa koneen sammumisen??
-
Joo, löysälle oli mennyt. Laitoin loctitella kiinni ja toimii taas. -uudet koritolpatkin tein.
-
Jees hyvää menoa oli, bongasin itteniki lopussa. Ihmettelin paikanpäällä, että hyvin kyllä auto kesti tuollaista rämeikköä..
-
Kyllähän autot kestää kun ne laittaa kestämään :mrgreen: -tässäkin on rpm hubit ja alu hexit, ym mitkä pettää orkkis slayerissä kovemmassa menossa -ja ehkä tärkein, tukeva DD kiertokanki on pitänyt sisuskalut moottorissa.
Auton malli antaa myös anteeksi paljon kun on pyörät korin suojissa.
Vanteita vaan tuntuu menevän... -venomit halkeavat turhan pienestä osumasta.
-
kohta mennään kahdella autolla samalla lailla kun tuo SC8 rantautuu tänne vuokkiin :mrgreen:
-
Koppaa
väri valittu näkyvyyden varmistamiseksi radalla.
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1926705.jpg)
(http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1926706.jpg)
-
olis kysymys noista: 17mm Maximizer hexiadapterit.
Niillä näytät laittaneen 1/8 crossarin vanteet kiinni tohon autoon, mutta..
Onko se reikä akselille 5mm vai 6mm ?
(HN CRT,5 kaipais adaptereita)
Ja jos sait pari rikki, ni mistä pettää?
-
En muista reijän halkaisijaa, mutta sama kuin akselissa, eli olisko ollu 5mm.
Koko hexi halkesi useammasta kohtaa.
traxxasin Alumiiniset toimineet toistaiseksi hyvin.
-
Niitä nimellä Traxxas(iin sopiva näyttää olevan ainakin paria tyyppiä.
http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=236689_430&products_id=61443
AKA33001
"muotomutteri antaa tukea ulkopäähän akselin kierreosasta.. hexintappi ei tuu mukaan. Orkkistapilla, vain urassa, ja päätymutteri pitää tappia."
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUTG9&P=ML
5353X manufacturer code
LXUTG9 tw:n koodi
"tarttuu kierrepäisellä tapilla akseliin, akselin kierreosa ei tue."
Molemmat about 23e hintasia, ja yritän saada vihjeitä vahvasta.
-
Mulla on nuo siniset hexit
saanut jumalatonta bashausta ja pieksentää -kaikki ehjinä pysyneet. -tuhoutumattomat :shock: -toistaiseksi-
-
Mulla on nuo siniset hexit
saanut jumalatonta bashausta ja pieksentää -kaikki ehjinä pysyneet. -tuhoutumattomat :shock: -toistaiseksi-
Siniset täälläkin E-Revo CORRversiossa. Jotkut satunnaiset 1:8 katukumit olleet alla ja ei paljoa tarvita hipaisua katukiveykseen, niin kierre on ottanut päästä osumaa. En tiedä koskettaako tämä enemmän nyt näitä heksejä vai vanteita, joilla itse on noilla lähinnä ajanut.
-
Kuulostaa siltä, että kestävät muuta paitsi kallionkolhintaa..
Kiitos.
-
Talvitestiä :tongue:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TAmd1gPE0DM[/youtube]
-
Minä ajattelin tilata kysyisen auton Racing factoryltä. :laugh: Ajattelin laittaa siihen käynnistys narun. (jos onnistuu) :azn: Se maksaa 499€ Onko kohtuu hinta tuolle autolle?
-
Minä ajattelin tilata kysyisen auton Racing factoryltä. :laugh: Ajattelin laittaa siihen käynnistys narun. (jos onnistuu) :azn: Se maksaa 499€ Onko kohtuu hinta tuolle autolle?
Jos on mahdollista tilata ulkomailta niin esim, modelsport myy noin 410€ posteineen tuota.
Vetokäynnistimen toki saa kiinni.
Kattele myös slash 4x4 jos sähkö kiinnostaa yhtään, on kuitenkin näin talvella helpompi kuin nitro(ainakaan jos ei ole kokemusta nitroista)
-
En minä enää mielelläni sinne sähkö puolelle vaihda... :laugh: On niin huonoja kokemuksia noista sähkö autoista. Jos sitä kummiskin tuon ostaisi. :lol: On se ihan kohtuu hintainenkin. Siihen vain sen vetokäynnistimen siihen laittaisi ja ajattelin että jos siihen saisi isommat renkaat tungettua. Koria varmaan pitäisi mennä rikkomaan. :shock:
-
Mihin kokoluokkaan tämä Slayer kuuluu?
-
Mihin kokoluokkaan tämä Slayer kuuluu?
10
8 luokkaa lähellä todellisesti, mutta corr autot on 1:1 koossakin isoja.
-
Eli siihen 1/10?
-
Kyllä, siihen...
-
juu
-
Kysympähän teiltä kun näytätte tuon omistavan. :grin: Olisiko kuinka iso työ laittaa Slayerin alle isommat renkaat? :lol:
-
katsoppa vanhempia viestejä, esim #68 alkaen sivulla 3 :wink:
-
Saako mistään netistä tilattua Slayerin koreja? Tai slashin? Voitko laittaa osoitteen jos tiedät sellaisen paikan? Minkä kokoiset renkaat tuossa Slayerissä on alla kun ostaa sen. (siis mikä halkaisija?) Ajattelin laittaa Slayeriini Isommat renkaat, Tupla iskarit eteen ja tehoputken... :lol:
-
:tongue: :tongue:
...... :huh:
mieti nyt vähän ennenkuin menee ihan metsään. :undecided:
tuplaiskarit? _>tmaxxiin joo mutta eiii tähän.
sabesta saa koreja.
http://www.traxxas.com/products/nitro/slayer5908/trx_slayer5908_accessories.htm
-
Eikö noita auton faktoja yms. voi itse katsoa netistä...ei ole kovin vaikeata käydä vaikka valmistajan sivuilla, eli pientä oma-aloitteelisuuttakin voisi olla. :wink:
http://www.traxxas.com/products/nitro/slayer5908/trx_slayer5908.htm
Jaa a, saiskohan koreja netistä.. :roll: vaikka guugleen traxxas slayer body..ja varaosia(myös koreja) saa yleensä sieltä mistä autojakin...
Ja pistä kuvia tekemisistäsi kun olet auton hankkinut...
-
Heh, nää on taas näitä kun ollaan autoa ostamassa, eikä viitsitä edes valmistajan sivuilta käydä katsomassa auton faktoja??
Sitten kysellään tyhmiä kysymyksiä :cheesy:
-
Ette arvaakkaan kuinka pljon olen tänäänkin kuluttanu aikaani etsiessä joitain renkaan halkaisijoita. :grin: Mutta mutta kaikkeahan sitä saa testata esim tupla iskareita. :mrgreen:
E: Ja -rcmh- minä olen käynyt vaikka kuinka monta kertaa siellä valmistajan sivuilla. Ja minä olen kuullut että täällä on vähän kivempaa porukkaa jotka vastaavat mielellään aloittelijan kysymyksiin. :angry:
-
Kyllä vastailee, mutta kysymyksiin löytyy hyvin usein vastaukset ihan itse omatoimisesti.
Esim. Towerhobbies on todella informatiivinen kauppa myymiensä tuotteiden osalta, Slayeristakin todella pitkät romaanit: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXVHU9**&P=ML
Pikkasen omatoimisuutta kehiin, ja käytetään foorumia semmoisten asioiden ratkomiseen joita ei mistään löydy.
-
Nyt on päästy maagisen 100€ rajan alle! Enää 78€ että saan ostettua tuon Slayerin.. :azn:
-
tuo kohta on traxxasin
on-board lämpö mittarille
-
nostetaas tätäkin...
oma ei enää polttis ole, mutta slayer toki on ainakin osittain vielä.
tuollaista meno on sähkömotilla.
http://www.youtube.com/watch?v=jwqTQWWweOA
ja jos joku tarttee, niin on tuo viritetty ja vahvistettu 3.3 myynnissä, liikkuvilla osilla ajettu alta gallona.
-
Uutta versiota pukkaa...
http://www.traxxas.com/products/nitro/5907slayer/trx_5907slayer.htm
Pidempi & leveämpi kuin wanha. Toisaalta, tarkoittaa myös sitä, että E-Revosta saisi entistä siistimmän SC-auton, kun kopan mitat sopisivat akselivälin puolesta paremmin.
-
Vinkkejä??? Mitä osii pitää tilata tai olisi hyvä olla varalla ja entä päivitykset/viri osat ???
-
Laitetaanpa hieman omia kokemuksia vanhemman mallisesta Slayeristä kun mokoma tuli hankittua. Rehellisesti täytyy sanoa että olen melko pettynyt autoon vaikka auto onkin kestävä ja toiminut periaatteessa täysin. Ajoalustana on toistaiseksi toiminut hiekkatie. Autolla ajettu n. puoli gallonaa tähän mennessä. Joka ainoalla tankillisella on takavanteisiin kiilautunut kiviä estäen koko renkaan pyörimisen, tätä oikeastaan tapahtuu noin 10 kertaa tankin aikana. Tästä on seurannut jo kaksi lähes täydestä vauhdista kaatoa, kun takarengas on yllättäen vetänyt lukkoon ja auto kääntynyt poikittain heittäen volttia. Toinen ärsyttävä ominaisuus on kuinka helposti vauhtipyörän väliin tunkeutuu kiviä sammuttaen koko rotiskon, vähintään kerran tankillisen aikana. Näitä kumpaakaan ilmiöistä en ole tavannut millään aikaisemmalla polttiksella tässä määrin. Näiden lisäksi ainoastaan korin surkea laatu ottaa kupoliin. Huomattavasti enemmän sikaa saaneet cenin ja TT:n korit ovat maalauksen osalta virheettömässä kunnossa, kun taas Slayerin kopassa alkoi ensimmäiset kaljut läikät näkymään jo kolmannella sisäänajo tankillisella.
Sinällään nuo eivät varmasti kuullosta isoilta vioilta mutta kun saa jatkuvasti kävellä auton perässä irrottamassa kiviä vanteista alkaa homma hieman tympimään.
-
moro. mulle on slayer pro mutta nyt on sähkö ongelma reciever uusittu nyt ei saa yhteis säädimen kansa onko joku osaa tehdä binding
-
Jos et ole vielä saanut bindattua niitä, niin tuossa videossa setä kertoo, kuinka se tehdään:
126 Link-bind your Traxxas link TQ 2.4 ghz radio to your receiver! In English! (read description) (http://www.youtube.com/watch?v=UXipuPSA4kM#ws)
-
Katotaan millaisiin ongelmiin mä joudun tän kanssa.
Tuli kotiutettua itselle ku sai sopu hintaan.
Lavankoon rallicross radalle tarkoitus suunnistaa silloin tällöin.
-
Jotain forumilta luin että vakio jouset pitäs korvata jollain vihreillä ja kultaisilla, pitääkö paikkaansa?
Ajatelin löysää vähän iskariöljyjä jos jaksan (en tiedä ovatko tehtaalta asti) ja takadiffiin kans vähän läysempää. Rengaskulmat pitää kans säätää rata-ajoa varten.
Vaihde keskellä ei ihan optimaali varmaankaan radalle mutta saa olla. Katsotaan diffiä keskellä sit myöhemmin.
Moottoriin tilasin uuden kaasarin ja autoon etupuskurin rikkoutuneiden tilalle. Ja patterikotelon tilalle 6V hump packin. Katotaan jos noilla saatais auto iskuun rallicross baanalle.
-
Autoa saatu pikkuhiljaa osiin.
Iskareissa on kyllä jäykemmät öljyt ku rata-autossa. Täytyy vaihtaa. Jousi sinänsä tuntuu olevan ihan ok.
Takapään diffi on kyllä liian jäykkä. Varmaan hyvä driftaukseen, siinäpä se.
Luulisin että nuo on tehtaan jäljiltä, aika tuhtia laittavat siellä.
Takapään vasen ripustus myös kohtuu jumissa, täytyy availla samalla ku hoitelee ton takadiffin.
Jos hyvin käy tästähän voisi saada pirssin myös Lavangon isommalle nitro baanalle.
Vaihteellisena nopeus voisi riittää jos auton saa muuten toimimaan.
-
Tuo taitaa olla revosta muutettu slayeriksi. -ainakin omassa oli hopeinen eloksointi eikä sininen rungossa.
Jos hyviä renkaita haet niin 8 krossifillarit alle vaan niin toimii Muistaakseni laitoin jotkut 17mm trx adapterit väliin, muistaakseni ehkä nämä http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_74/products_id/25831/n/Traxxas-17mm-Splined-Wheel-Hub-Set-Blue-4 (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_74/products_id/25831/n/Traxxas-17mm-Splined-Wheel-Hub-Set-Blue-4) -en vanno koska myin auton ajat sitten pois.
pieni video aiheesta SLAYER AT LAVANKO (http://www.youtube.com/watch?v=eXUhEASNNHU#ws)
-Pate
-
Kyl pro mallissa on sininen eloksointi
http://traxxas.com/gallery/nitro/5907slayer/Slayer-Pro-4X4-5907-Chassis-top-view-Kumho-tires (http://traxxas.com/gallery/nitro/5907slayer/Slayer-Pro-4X4-5907-Chassis-top-view-Kumho-tires)
Toi on pro.
Jep, kiitti, tosin meinasin kyl pysyy SC renkaissa ainakin vielä.
-
Joo, tuli purettua etu ja takapää ja vaihdettua diffiöljyt.
Olihan siinä puuhaa. Takapäästä en saanut niin pehmeetä
ku olusin toivonut mutta ehkä se siitä notkistuu.
Diffit ovat aika monen ruuvin takana mutta ihan mielenkiintoinen
hässäkkä tuo konstruktio. Leluksihan tuo tuli hankittua joten siinä
mielessä on ainakin toistaiseksi vastannut odotuksia, vähän rakenneltavaa..
-
Jatkoin vielä aamulla ennen töitä :)
No iskarit oli lievä yllätys, siis rakennehan on metallia ja nitratut 3,5mm akselit todella jees, mutta männissä niin pienet reiät että vaikka työntäis sisään vettä niin ei niistä saa hyviä, siis riittävän pehmeitä. Joten porasin isommat reiät ja laitoin 300 cps öljyn niin alkoi tuntumaan jousitukselta.
En ymmärrä miksi offroad autoon laitetaan tehtaalla katuauton iskarit.
Ulosjouston rajoittimet jätin samalla pois, katotaan onko hyväksi vai haitaksi.
Lisään vielä kokeeksi vakaimet.
Kaverihan myi halvalla pois ku ei pysyny pystyssä nurtsilla.
Ei se voikaan pysyä kivikovalla jousituksella yhdistettynä 90 asteen
rengaskulmiin. Siis ei myyjän vika vaan tehtaan säätöjen. No katotaan
miten nyt käy ku saan Hobbylinnasta uuden kaasarin pannuun.
-
HAHA.. Hobbylinnakertoo tuotteen toimituksen olevan 1-6 arkipäivää.
Tämä tietysti vain jos et tilaa maanantaina koska silloin tulee 4 päivää lisää, koska seuraava tilaus tukkurille lähtee vasta silloin. Joten käytännössä puhutaan melkein kahdesta viikosta että tuote on mulla.
En muista nähneeni tuota tekstiä Hobbylinnan sivulla.
-
HAHA.. Hobbylinnakertoo tuotteen toimituksen olevan 1-6 arkipäivää.
Tämä tietysti vain jos et tilaa maanantaina koska silloin tulee 4 päivää lisää, koska seuraava tilaus tukkurille lähtee vasta silloin. Joten käytännössä puhutaan melkein kahdesta viikosta että tuote on mulla.
En muista nähneeni tuota tekstiä Hobbylinnan sivulla.
Joo mulla kävi sama juttu. Eli toissaviikon tiistaina tilasin, viimeviikon tiistaina kysyin mikä kestää ja olivat vielä väärän kopan laittaneet tukkurilta. Ja perjantaina vasta oli postitettu..
Eli kaksiviikkoa tilauksesta sain paketin.
Sorry ot
Sent from my phone using Tapatalk 2
-
Ihan surkeeta.
-
Kaverihan myi halvalla pois ku ei pysyny pystyssä nurtsilla.
Osasyyllinen on rengas, jossa ulkoreuna antaa periksi. 17mm heksat ja buggy-renkaat, niin pysyy pystyssä paremmin.
-
No joo, mutta kyllä tässä nyt muutakin on kuin rengas.
Ei joka asiaan voi olla ratkaisu "osta 17mm hexit ja vaihda buggy renkaat"
Miksi noita autoja ei sitten toimiteta valmiiksi buggy renkailla..
Laitan sitten buggy renkaat jos muu ei auta..
-
Miksi noita autoja ei sitten toimiteta valmiiksi buggy renkailla..
Siksi koska buggy renkaat sc autossa näyttää homolta. :grin:
-
Niinpä. Sen takia homolta näyttävät renkaat ei olekaan vastaus mihinkään!
Paitsi jos tyykkää sellasesta haha :grin:
-
En jaksa odotella, liimasin kaasarin pääneulan kiinni runkoon ja
puskurin ehjäksi. Jos noilla mentäis eteenpäin. Jos ei niin sitten uutta tilausta,
peruin tuon. Hump 6v pack tulee nyt futuresta viikonloppuna.
Tuo tuntuu nyt mainiolta pöydällä, jouhee peli :cool:
-
Ai hitto että toimi hienosti!
Alusta oli mainio, ei yhtään kippausta, ei lähelläkään.
Ajoin soralla ja assulla. Pehmeesti liilkui.
Moottori toimi, epoxy liimauttu kaasarin neula ok.
Vaihdetta vois vielä hieman avata, saattaa olla että kulkee
liian kovaa Lavangon rallicross baanalle eikä kakkosta pääse
paljon käyttää. No diffiäkin voi sitten miettiä ehkä.
Lopputulos siis erinomainen! :grin: 150€ autosta. Patterikotelokin
tuntui riittävän servoille vaikka onhan se akku fiksumpi, jonka
tilasin.
-
Kävin ajelee, mahtavaa menoa hehe :cool:
Avasin vaihdetta 1/2 kierrosta ja pääneulaa 2, niin johan alkoi toimimaan. Tankki meni viimeiseen pisaraan ja tankillisella ajelee tosi kauan.
Kyllä se on niin että RC autossa pitää vaihde olla! Nyt ku laitto säätöihin niin kyllä tuolla Lavangossakin ajaa rallicross radalla varmasti erinomaisesti, sen verran pientä ja isoa rallia pystyy tolla vetää.
Vedin leikatulla nurtsilla, soralla, assulla, hyndistä jne.
Ihan mieletön peli. Toi sähköstartti on kans ihan huippu.
10+
Harmi etten saanu yksin kuvaa autosta ajossa.
-
Muutokset mitä tein:
Diffit auki ja uudet laimeet öljyt sisään, eteen 2K, taakse 500
Iskareiden mäntiin porasin isommat reiät ja laitoin löysemmät öljyt 300 kauttaaltaan
Rengaskulmat uusiksi
Caster maksimiin (oli minimissä)
Maavara alemmas
Iskareista ulosjouston rajoitinpalat sisältä pois
Liimasin kaasarin epoxylla
Fiksasin sähköstartin akun (liittimet)
Pakoputkeen lyhyt mutka alaspäin (pois takapuskurista)
Liimasin puskurin epoxylla mutta se ei pitäny :tongue:
Vielä tulossa:
Uusi puskuri
Vastarin akku patterikotelon tilalle
Vakaimet
Ehkä uusi kaasari jos toi ei pidä
Renkaita kaverilta
Lavankoon jossain vaiheessa!
-
Sopi hyvin tuonne Lavangon SC/Rallicross baanalle! Hyvä meininki. Jos omistaa auton niin sinne vaan!
Helpposäätöinen kone (vaikka jo ajettu). Tietty pikkasen välillä meni rikkaalle kun ilmansuodatin tukkeutui pölystä, mutta ulompaa suodatinta kun vähän ravisteli niin meno jatkui. Mutta ei se muutenkaan niin tarkkaa.
Poltin ensin pönikän pohjalta 25% veks ja sitten meno jatkui 16%. Kummallakin kulki eteenpäin, ruuvia kun kiristi oikein reilusti vaihdon yhteydessä (varmaan 2 kierrosta pääneulaa).
-
Taas tuli möyrittyä Lavangon rallycross radalla pari tuntia.
Ei se aina kovaa mene mutta hauskaa sen on! Ajokavereita ei näkynyt, porukka ajeli jotain sähkiskisoja ym.
Aika meni siivillä ja lopetin ku vastarin akku kyykkäs. Tuli hommattua 5 cell stick pack, menee tohon.
Törkeen nastaa, vakaimet ja hieman orkkiksia paremmat gummit kyl kelpais. Pitää vähän vakoilla mitä olis saatavilla..
edit: renkaita tosi heikosti. Kävin kaikki kaupat läpi mitä tuli mieleen. Jos joku kauppias törmää tähän niin saa tarjota. Ostin Sabesta orkkis gummit toistaseks, ne ainakin kestää. Ja pari settiä skid plateja :)
Ainiin, kaasari irtos rungostaan taas radalla. Laitoin pikaliimalla kiinni ja pysyi.. ajot jatkui LOL
-
Orkkis kaasuservo ja Savox metal gear ohjausservo lens nurkkaan ja tilalle Radiopostit. Ja LiPo vastarin akku. Nautinto! :cool:
Onks tää Lavangon rallycross radalta :tongue: :tongue:
Ihanku olis
4 Wheel Parts Off Road Racing Montage | C.O.R.R. Championship Off Road Racing (http://www.youtube.com/watch?v=xr4wijJdzeQ#)
-
edit: renkaita tosi heikosti.
17mm ja buggyrenkaat on edelleen se miesten ratkaisu.
-
Jees..
Tommoset tilasin Euro RC:ltä nyt kun niitä tuli!
Ajatellin että iso nappula voisi toimia Lavangon rallycross baanalla. Toivottavasti ei mennyt pahasti pieleen..?
(http://fi.eurorc.com/tuotekuvat/900x600/pioneer%20+vanne.jpg)
-
Jaahas, tommonen löytyi:
http://traxxas.com/pitpass/howto/news/Traxxas-Slayer-Setup-Tuning-Guide (http://traxxas.com/pitpass/howto/news/Traxxas-Slayer-Setup-Tuning-Guide)
Näyttävät tehneen samoja asioita kuin minäkin, yllätys! :grin:
No ei ainakaan mennyt metsään.
-
Yö ja päivä! Nythän tuo alkoi toimimaan kunnon servoilla. Ja matalampi roll center on kyllä paljon parempi eli saranatapit ylemmissä rei'issä molemmissa päissä.
Vauhtia alkoi jo löytymään koko radan ympäri. Ajot keskeytyi lopulta sileeseen päärattaaseen, no olihan se toki jo aika kulunut. Siinä välissä oli jo vastarinkin akku kerran ladattu, joten oli saanu jo ajaa mukavasti.
-
Vakaimetkin tuli laitettua ja parani huomattavasti. Jopa yllättävän paljon, auto on paljon parempi ajaa.
Moottori on kyllä väljä nyt. Ei oikein jaksa pysyä käynnissä kuumentuessaan, vähän siinä ja siinä.
No tilasin uudet sisuskalut. Jenkeistä saisi kyllä kokonaan uutta moottoria samaan hintaan, mutta ostetaan nyt paikallisesta. Saa vähän nopeammin läjään.
Sen mitä nyt on palanut fygee olis saanu uuden auton. Toisaalta harrastukseen kuuluu tää auton laittaminen ajamisen ohella, siksihän tuon hankinkin. Ja onhan tässä ajettukin. Nyt on siis sitten telakalla mutta ensi viikolla taas jo varmaan ajetaan.
Silloin uusilla renkailla, on pari kierrosta SC renkaita odottamassa 12mm hexillä. Odottelen siis myös uusia hexejä, tuossa Slayerissa kun on T-Maxxin 14mm malliset. Katotaan mitä tulee!
-
Toivottavasti saan renkaat huomenna kiinni uusilla clamp 6mm axle hexeillä.
Uusi kone O.S .21tm on myös tullu maahan, pääsee sit laittaa ajoon loppuviilosta!
Toivottavasti tulee hyvä päivitetty kokonaisuus sitte Lavangon SC baanalle ja suttaamaan pojan kans.
-
Pääsinkin jo tänään, kohta otan ekat savut, sitä ennen muutama kuva!
Uusi ratti DX3C, Tekno alu hexit Slash vanteille ja renkaille, O.S 21tm moottori.
Ratti pojalle, itsellähän on DX3R.
(http://www.snrt.net/slash/slayeros1.jpg)
(http://www.snrt.net/slash/slayeros2.jpg)
(http://www.snrt.net/slash/slayeros3.jpg)
(http://www.snrt.net/slash/slayeros4.jpg)
(http://www.snrt.net/slash/slayeros5.jpg)
(http://www.snrt.net/slash/slayeros6.jpg)
-
Mukavasti pörrää :cool:
-
laita videota :azn:
-
Joo sit ku päästään kunnolla ajaa.
Nyt on 5 tankkia köröttelyä, yks hoidettu.
Onhan tää ihan eri maata ku väljä stokki pannu,
jossa oli väljä etulaakeri .. :grin:
Kone käy..
(http://www.snrt.net/slash/slayeros_runin.jpg)
-
Oli kyl hienoo saada jaappanista (ebay) tää ossi tähän babyyn. Kohta lentää sora lavangon rallycross baanalla (huomenna tosin lähtö pariks päiväks reissuun mut sitte!)
Krossiin vielä uusi Ossi! :cool: muut osat onkin jo siihen..
-
Tosi makeesti kulkee 21tm:llä tämä peli! Hyvin keulii hyndistä pitkiä matkoja jne.
Rotostartti pelaa mainiosti tuon kanssa.
Kokeilin vähän noita renkaita ja sellanen yhdistelmä että takana hyvä pito ja edessä vähän huonompi tuntui toimivan hyvin; kyllähän se kaasulla puskee mutta toisaalta rauhoittaa sopivasti eli takana Louisen pioneerit ja edssä vakio mud & terrain (slash 4x4). Toimi erityisen hyvin tuolla Lavangon rallicross baanalla yhdistelmä asfalttia ja soraa noten pito vaihtelee. Siellä mentiinkin tuolla Ossilla sitten jo todella kovaa suhteessa rataan.
-
Iltasuttausta pojan kanssa!
Traxxas Slayer Pro bashing in sand (http://www.youtube.com/watch?v=BywfR-iT9ZY#ws)
-
Iltasuttausta pojan kanssa!
Traxxas Slayer Pro bashing in sand (http://www.youtube.com/watch?v=BywfR-iT9ZY#ws)
..ja kuva vielä perään
(http://www.snrt.net/slash/slayer_21tm_bashing.jpg)
edit: Etuvakain (pianolanka) oli näköjään saatu poikki, takalinkki kiertynyt auki (rengaskulma viturallaan) ja Louisen Pioneerista liimaus irti.
-
Slayer ollu vähä telakalla ku OSsista irtos kiertarista alalenkistä palanen ja uutta on odoteltu Towerista.
Onneksi tuntui pytty ja mäntä säilyvän, pala oli niin pieni. Männän päällä on klommo, mutta yleensähän taitaa fataalimpia olla vahingot männän helmassa ja syltyssä joten uskon tuon vielä pelittävän kunhan uusi kanki saadaan tilalle.
Mainio peli saa sitten taas jatkoa. Koria kyllä alkaa vähän huutaa. Jos jollain lojuu nurkissa uusi käyttämätön niin ehdottomasti YV:tä tännepäin, pitää siis olla Slashiä pidempi Slayer PRO kori.
-
mistäs muuten saa hommattua noita kallistuksen vakaajia pro:hn vai meneeko muiden esim tää http://fi.eurorc.com/product/3068/traxxas-sway-bar-kit (http://fi.eurorc.com/product/3068/traxxas-sway-bar-kit) slayer prohon kiinni
-
en usko..taitaa olla Slashiin?
pitäs olla 5998
tuolta listaa osista: http://traxxas.com/products/models/nitro/59074slayerpro4x4-accessories (http://traxxas.com/products/models/nitro/59074slayerpro4x4-accessories)
Esim. Hobby People täs vieres Tuomarilassa tai Sabe turuus
-
Haa sain vaihdettua iskari öljyt ja kuten aavistin niin kahden iskari öljyt oli vaan puoliksi täynnä
-
Hyvä, täydet on parempi ;)
-
pudotus testi paljastaa että pohjakosketus on herkillä niin kai sitten tiukemmat jouset pitää hommata
-
pudotus testi paljastaa että pohjakosketus on herkillä niin kai sitten tiukemmat jouset pitää hommata
pudotus testi?
-
pudotus testi paljastaa että pohjakosketus on herkillä niin kai sitten tiukemmat jouset pitää hommata
pudotus testi?
pudotin 50cm korkeudesta maahan
-
Liian korkeelta.. Ei tuossa voi pohjakosketusta välttää millään eikä edes tarvii.. Menee liian jäykäksi ajaa
-
kyllä tuo slayer on täyttä huumetta huh, hiekka sai kyytiä parkkipaikalla. Jospa ensi perjantaina pääsisi ihan radalle ajamaan.
-
Hyvä hyvä.
Oltiin tänään lavangos rallycross baanalla ja oli tosi nastaa, uskon että tykkäät tällä autolla kans, enemmän ku parkkisesta :)
-
nyt kun on traxxas tulpat käytetty ja nyt käytän kyosho shopitista hommattuja tulppia niin ärsyttää kun koko ajan saa tunkea johtoa tulppaan kun käynistää autoa koska tulpan pää on vaan pienempi. Noh suunitteilla on jossain vaiheessa vaihtaa veto starttiin ja hehku kynään.
-
voithan käsihehkua käyttää myös kapulan kanssa mutta mä diggaan ihan kybällä tosta ez-startista, ihan loistava. Auttasko jos niputat sen hehkun johdon jotenkin kanteen kiinni tms. jotta pysyis ?
-
Kiertari tuli niin saa tänkin ajokuntoon! :cool:
-
toivottavasti perjantaina olisi hyvä keli niin pääsisi ensimmäistä kertaa ajaa radalle.
-
Pihapiirissä kun ei voi oikein päästellä täydellä kaasulla kun melu on kova ja naapuri sopu kireällä niin tein sitten autoon uuden äänenvaimentimen. Valmistettu tussista, tölkistä, mopista, sikari tuubista ja silikoonista
-
mihinkä tuo tulee kiinni? normaali pakarin tilalleko?
-
Pihapiirissä kun ei voi oikein päästellä täydellä kaasulla kun melu on kova ja naapuri sopu kireällä niin tein sitten autoon uuden äänenvaimentimen. Valmistettu tussista, tölkistä, mopista, sikari tuubista ja silikoonista
Laita videoo ajelusta uuden änkkärin kanssa!
-
toi tulee kiinni ihan auton putken jatkeeksi ja noin 30-40% hiljentää meteliä. Pitää vaan keksiä vielä kiinitys tapa sille että saa sen kiinni ja pois aina tarpeen vaatiessa. Voin laittaa videoo siitä jahka ehdin.
-
ok!
-
sähköistän tämän auton Teknon setillä. tästä johtuen tarjouksia otetaan vastaan:
http://rc10.fi/index.php?topic=78509.0 (http://rc10.fi/index.php?topic=78509.0)
-
ai kun vaan olis varaa, muuten olisin jo ostanu sulta koko auton :(
-
Joo, tänks bro.. Kattele jos olis mahiksii jossain kohtaa :cool:
-
eikös revon osat mene slayer prohon melkein suoraan?
-
Enimmkseen joo, vaihdelaatikossa taitaa olla jotain eroja
-
ok, huomasin että taka veto akseleita on kivet jyrsiny mukavasti niin pitää jossain vaiheessa hommaa uudet
-
Jep, ihmeellisellä tavalla noi muoviset kuitenki kestää.
Siitä en sit tiedä onko revossa pidemmät, tarkista eka..
-
tuli hommattua traxxas grave digger slayerin rinnalle ja huh kun on pitkät lataus ajat normi laturilla. yhdessä vaiheessä mietin slayerin sähköistämistä mutta varmaankin hommaan rullaavan slash ja siihen sähköt grave diggeristä mikäli menee kiinni.
-
Suunittelu virhe ilmeni Slayer pro:n äänen vaimentimesta minkä rakensin, ilmeisesti liian paljon pakokaasua menee putkesta tankkiin joka taas työntää nitron moottoriin ja samalla nitron kulutus nousee tuplasti :(
-
Nyt tuli Tekno sähkö konversio, uusi slipperi, keskidiffi ja kori.
Toivottavasti saan osat istumaan ja auton iskuun. Luulen et tulee ihan makee peli! :cool:
-
Olisha tuota ohjetta voinut tavata hieman paremmin jo ostaessa, niin olis osannu tilata takajarrun diffiä varten heti kättelyssä. Toi nimittäin vaatii mekaanisen jarrun kuten polttis, tietysti koska on polttiskonversio. Pitää laittaa nyt nippuun vain etujarrulla ja lisään takajarrun sitten kun sen saan. Vaikuttaa kyl ihan kivalta, saapa nähdä sitten!
(Vaihtoehtona takajarrulle olis ollu lukita vaihde kakkoselle ja siten kiinteä akseli keskelle niin olis pärjänny yhdelläkin vaihteella mutta uskoisin että diffi on parempi vaihtoehto. Ilmeisesti tuo kakkoselle lukittu vaihdelaatikko toimis myös moottorijarrun kanssa.)
-
Ihmeen hyvin pelas pelkällä etujarrullakin. Slipperi oli vaan ilmeisesti turhan tiukalla ku ajot loppu vaihdelaatikon rattaan hajoamiseen. Vaikka siis eihän mulla "laatikossa" vaihdetta ole vaan keskidiffi.
Muutenhan tuo eteni ihan mukavasti, 17T tuntui olevan soppeli välitys.
Nyt vaan tarvitaan paremmat renkaat (Louisen tilattu) ja jäykemmät jouset (GTR "gold"), niiailee ja pohjaa vähä turhan herkästi noilla vakioilla.
Nekin tilattu yhdessä laatikoiden rattaiden ja takajarrun kanssa. Sitten uutta testiä. Voimaa on kyllä riittävästi, painopiste on tietty korkealla verrattuna matalalattia SC malleihin.
-
Mitkäs sähköt sulla tuossa on?
-
Samat ku Kössissä eli Neon 8, siis siirsin siitä tohon. Ainakin siis nyt kokeeksi. 4S.
-
Taitaa olla kohtuu turhanpäivästä touhua tehdä tästä autoa kunnon rata-ajoon (sähköisenä) mutta on ainakin haastetta :grin: no pitää yrittää, autohan sinänsä on ihan makee
-
Näytäppä kuva
-
Ok, pitää laittaa ku saan osat lauantaina ja auton nippuun taas.
"green type" jousia en nyt saanu samaan satsiin joten "goldit" ympäri jos ei tuu liian jäykkä, saa nähä.
täytyy sit testailla mennäänkö radalla diffillä vai vaihteella, vaihteella saa mukavasti kulkupuolta sähkikseenkin.
-
Pari kuvaa tuolla: http://rc10.fi/index.php?topic=78970.msg697657#msg697657 (http://rc10.fi/index.php?topic=78970.msg697657#msg697657)
(uusi aihe koska kyseessä ei enää nitro versio vaan lähempänä e-Slayeriä)
Auto toimi nyt hyvin uusitulla setupilla, oli itse asiassa todella mukava ajaa loppupäivästä, en olis uskonut.. :cool:
21TM moottori kaupan: http://rc10.fi/index.php?topic=78943.msg697545#msg697545 (http://rc10.fi/index.php?topic=78943.msg697545#msg697545)
-
Morjensta!
Jos joku tietää mistä löytyy räjäytyskuvat slayeriin niin voisi linkata tänne niitä!
Tai jos jollakin on omat räjäytyskuvat niin oisi tosi hienoa jos joku viitsisi laittaa selkeät kuvat joka kuvasta.
Kiitos jo etukäteen auttaneille!
-
www.traxxas.com
-
Ei ollut muuhun kun "slayer pro 4x4" vaikka etsin siihen slayer "originaliin" :tongue:
Mutta meneekö pron osat myös ns.originaaliin? esim:tukivarret,vetoakselit,hubit.
-
Tuosta Slayer Pro:
http://traxxas.com/support/models/nitro/59074slayerpro4x4 (http://traxxas.com/support/models/nitro/59074slayerpro4x4)
Ja tuosta vanhempi malli:
http://traxxas.com/products/models/othermodels/5908slayer2008-downloads (http://traxxas.com/products/models/othermodels/5908slayer2008-downloads)
-
millaisia iskari öljyjä te käytätte kyseisessä autossa? entä millaisia diffiöljjyjä?
-
Mistä löytyis kyseisen auton tehdas säädöt moottorille?
-
Mistä löytyis kyseisen auton tehdas säädöt moottorille?
Yllä olevasta linkistä.
-
Mikähän nyt on kun oli startin yks osa väärin niin pyöritti konetta väärinpäin(eli myötäpäivään) ja sillon lähti hyvin käyntiin, Mutta nyt kun laitoin osan oikein ja pyörittää nyt oikeaan suuntaa niin ei enää millään lähde käyntiin? Miksi näin?
-
Tarkennuksena että moottorihan pyörii myötäpäivään. Riippuu tietysti kummasta suunnasta asiaa katsoo.
Kytkimen puolelta katsottuna vauhtipyörä pyörii vastapäivään.
-
Kiitos vastauksista! ja suuret kiitokset HOKELLE säädöistä!!