Kirjoittaja Aihe: Rc radio pc:n peliohjaimena  (Luettu 2218 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vn-83

  • Jäsen
    • Profiili
Rc radio pc:n peliohjaimena
« : 15.09.04 - klo: 12.59 »
Onko kenelläkään kokemusta noista adaptereista joilla voi käyttää rc radioo pc:n peliohjaimena? Toimiiko noi hyvin ajopeleissä?

Poissa Mr.4tc

  • Jäsen
    • Profiili
Rc radio pc:n peliohjaimena
« Vastaus #1 : 18.09.04 - klo: 20.20 »
Olen nähny sellasen rc-lennokki simulaatorin jossa käytetää ihan perus lennokki ohjainta tuolla Modelexp:ossa

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Rc radio pc:n peliohjaimena
« Vastaus #2 : 18.09.04 - klo: 20.52 »
Lennokkiradioita on kohtalaisen "helppo" modata pc-käyttöön, koska niistä löytyy liitäntä opetuskaapelille. Eli sitä kautta radio sitten yhdistetään pc:n.. Autoradioista vastaavaa ei löydy, tosin ainakin Sanwa M8:ssa taitaa olla mahdollisuus testata radioita kaapelilla? Ehkä sitä voisi soveltaa myös pc-liitännässä.
Lahti Rock City

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Rc radio pc:n peliohjaimena
« Vastaus #3 : 18.09.04 - klo: 22.08 »
Markkinoilta löytyy muutama malli jotka kytketään PC:n USB-väylään ja sitten siitä kytketään johdot vastarin kanaviin. Eli siis voidaan käyttää minkä tahansa radion ja vastarin kanssa. Mitä itse olen tässä viimeaikoina testannut, niin tuollainen kokoonpano toimii ihan OK RC-peleissä, mutta normaaleissa ajopeleissä kyllä normaali padi taikka ratti toimii huomattavasti paremmin. Tottumiskysymys tietenkin.

Poissa blaxter

  • Tulokas
    • Profiili
Rc radio pc:n peliohjaimena
« Vastaus #4 : 27.09.04 - klo: 18.36 »
Onhan muuten helkutin hyvä idea ite en oo nähny mutta oon kuullu siitä... onko muuten kukaan pelannu rc peliä nimeltä stuntgp siihen kävis hyvin sellanen ohjain

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Rc radio pc:n peliohjaimena
« Vastaus #5 : 27.09.04 - klo: 20.09 »
Itellä ois toi Richard Burns rally ja ei ole rattia ja polkimia. Hieman kämästä ajaa näppiksellä ja tuli vaan mieleen että oiskos jollain antaa linkkiä semmoiseen rakenteluoppaaseen joka joku vuos takaperin liikku internetissä. Ite en sitä googlaamalla löytänyt, mutta ehkä joku muu löytää.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!