Tohon on kyllä hieman vaikea vastata kumpi tulee halvemmaks koska molemmissa on aikamoiset kulut, riippuen tietysi kuinka hyvin panostaa ja haluaa pärjätä.
Polttiskrossissa sinäänsä pääseen helpommalla koska kaiken ei tarvitse olla niin viimesen päälle parasta ja alustan säätöjenkään ei tarvitse olla loppuunasti viilattu kun sillä jo pärjää.
Sinäänsä siis polttis tulee halvemmaksi, mutta taas jos ajattelee niin yhden polttis koneen hinnalla ostaa muutaman sähkömoottorin.
Pärjäämisen kannalta sanoisin että krossi on myös helpompaa.
Mutta sekin on tietysti himan kuskista kiinni. Jos ei yksinkertasesti krossi luonnistu niin sitten sitä on turha tahkotakkaan. Molemmat ovat niin vastakohtia toisilleen, että tosiaan tuohon on lähes mahdoton antaa täyttä/oikeaa vastausta.
Mietit tarkkaan kumpi luonnistuu mukavammin ja kummasta pidät enemmän. Sit valkkaat siitä.
Polttis krossi puolelta on pakko kyllä mainita että porukka on aivan loistavaa... rento meininkin, mut silti ollaan tosissaan. Setuppeja ihmetellään keskenään ja mekkareita löytyy aina. Itse en krossista luovu, ja touringin pidän huvikseen kurvailuna talviaikaan.