Kirjoittaja Aihe: Ongelma kiteiden kanssa  (Luettu 1277 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Otsomaani

  • Vieras
Ongelma kiteiden kanssa
« : 01.10.03 - klo: 20.31 »
Ostin viime viikolla uuden kideparin: Hitecin FM 40.735Mhz.
Sitten ajattelin kokeilla sitä, mutta eipäs toiminutkaan. Laitteissa (Hitec Lynx FM ja radio on 40...mhz taajuuksille) ei pitäisi olla vikaa sillä ne toimivat hyvin 40.695Mhz kiteellä. Epäilisin että vika on vastarin puolella, sillä laittaessani vastarin päälle, reaktio on samanlainen kuin silloin kun sen laittaa päälle ilman kidettä.
Olisiko kenelläkään mitään ideaa miksi kidepari ei toim (muuta kuin että vika olisi itse kiteissä)?

Poissa TeemuR

  • Veteraani
    • Profiili
Ongelma kiteiden kanssa
« Vastaus #1 : 01.10.03 - klo: 20.35 »
Muistitko katso että laitoit ne okein päin? Se Tx kide ohjaimeen ja olikohan se nyt Rx, niin se vastariin.
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Poissa pete||

  • Veteraani
    • Profiili
Ongelma kiteiden kanssa
« Vastaus #2 : 01.10.03 - klo: 21.38 »
Kannattaa katsoa myös että kiteet on kunnolla kiinni.

Otsomaani

  • Vieras
Ongelma kiteiden kanssa
« Vastaus #3 : 01.10.03 - klo: 22.21 »
Lainaus käyttäjältä: "teemu12"
Muistitko katso että laitoit ne okein päin? Se Tx kide ohjaimeen ja olikohan se nyt Rx, niin se vastariin.


Kyllä...
Epäilen kyllä että vika on itse kiteessä...
Yksi asia joka on vähän outo, vastarissa on tarra jossa lukee 40.695Mhz... Ettei vaan olis semmonen Hitecin "laatu" vastari joka toimii vaan tuolla taajudella... :lol:

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ongelma kiteiden kanssa
« Vastaus #4 : 02.10.03 - klo: 07.52 »
Tilasit Atalasta?


Minä tilasin sieltä samanlaisen (vieläpä samalla taajuudella!) kideparin. Nekään eivät toimineet, soitin sinne ja ne sanoivat että pistä takaisin postissa tulemaan alkuperäisessä pakkauksessa.
Laitoin kiteet postiin ja sieltä tuli uudet kiteet tilalle, olin kuulemma tilannut väärän malliset kiteet. Kun näitä FM 40.** kiteitä on kahta eri tyyppiä niin tämän tyyppiset kiteet, jotka minulle laitettiin eivät sopineet radiooni.

Soita sinne ja kysy miten on asian laita.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ongelma kiteiden kanssa
« Vastaus #5 : 02.10.03 - klo: 09.36 »
Minäkin tilasin Atalasta.. Tosin ei sieltä koskaan mitään tullut. Ihan p*ska paikka   :mrgreen:

Poissa JP

  • Jäsen
    • Profiili
Ongelma kiteiden kanssa
« Vastaus #6 : 02.10.03 - klo: 12.46 »
Hyitecin 40Mhz FM kiteitä kun tilaa pitää tietää ja olla tarkkana kumpia kiteitä tilaa, single conversion( lynx FM) tai dual conversion (lynx 3d)
 Vaikka vastarissa olis joku tarra jossa on tietty taajuus,se tarra kertoo vain mikä kide on paikalla kaupan hyllyssä..
 Eli lyhyesti 3D ohjaimen kiteet ei toimi Lynx FM ohjaimen ja vastarin kanssa
"To beer, or not to beer..." -Shakesbeer-