Kirjoittaja Aihe: Kyosho VE sarjan autot  (Luettu 225248 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #420 : 06.01.14 - klo: 19.11 »
RTR servot on tosiaan aika heikkoja. Savöxit on ihan hyviä ja itse en ainakaan ole yhtään niitä saanut rikki.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #421 : 09.01.14 - klo: 14.02 »
Jos tuota servoa lähtee jossain vaiheessa vaihtamaan, niin mikä olisi hyvä vaihtoehto?

Onko esim. tämä sopiva / hyvä:
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Servot/Savox-SC-0251MG-16kg018-Digital-Servo-107539

Hinta tuolla olisi suht edullinen..
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #422 : 09.01.14 - klo: 14.13 »
Voi poistaa..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #423 : 09.01.14 - klo: 16.24 »
Jos tuota servoa lähtee jossain vaiheessa vaihtamaan, niin mikä olisi hyvä vaihtoehto?

Onko esim. tämä sopiva / hyvä:
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Servot/Savox-SC-0251MG-16kg018-Digital-Servo-107539

Hinta tuolla olisi suht edullinen..

Savöx 1256 20kg. Mä oon tuota Scorpparissa ja MP9:ssä käyttänyt. Nopea, vahva ja kestävä servo.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa miorgog

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #424 : 09.01.14 - klo: 16.40 »
Moi.
En tiedä minne topikkiin tämä kuuluu jos on kysyttävää kyosho dbx 2.0ve autosta.
Niin eli millainen tuo auto on ja onko kestävä?

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #426 : 09.01.14 - klo: 18.44 »
Vastaan P-manin  puolesta: Joo, tuo just.  Mulla on tää Scorpionissa http://www.rcq.fi/rcqwebshop/RcqProducts/product.aspx?ArtNr=09.ADS966HTG  Ja toikin on hyvä:)
EXC125

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #427 : 09.01.14 - klo: 20.34 »
p-man, tämäkö:
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Servot/Savox-SC-1256TG-20kg015-Digital-Servo-107536

Tuo juuri! Kannattaa samalla hommata Savöxiin sopiva alumiini varsi. Vaikka ois kuinka hyvä servo niin muovisella varrella tulee yleensä ongelmia.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #428 : 09.01.14 - klo: 22.42 »
Minkähänlainen varsi tuohon sitten pitäisi hommata? Itse en ole aiemmin servoja vaihdellut.. Onko tämä esim. sopiva?
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/HUDY-TYOKALUT-JA-VARUSTEET-HUDY-Tarvikkeet/293503-ALU-SERVO-HORN-FUTABA-SAVOX-25T-V2-108572

Onko tuo servo/varsi ihan bolt-on Mad Forceen? Esim. johdotuksiltaan yms.
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #429 : 10.01.14 - klo: 08.40 »
Toi varsi käy. Servonvaihto on ihan bolt on, mutta vastarille menevästä liittimestä olen joutunut vuolemaan pienen liuskan pois. Mattopuukko on hyvä työkalu siihen. Ei ole iso homma, jos oikeen hitaasti tekee niin 30s siihen saa menemään  :police:
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #430 : 10.01.14 - klo: 09.05 »
Tai sitten siinä käy perinteiset eli mattopuukko lipsahtaa, katkaisee servon johdon sekä halkaisee sormenpäät :)

Ei vaan, kiitos vastauksista! Jälleen hieman fiksumpi näiden kanssa. Hyvä että on olemassa tällainen foorumi mistä voi kysyä apua, ei viitsi tuon hintaista servoa ostaa jos siinä on kovempi työ laittamisessa..
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa edi98

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #431 : 10.01.14 - klo: 19.28 »
moro nyt on mad force ve saapunut kotiin, tuli vaan jo kolmannella ajokerralla ongelmia eli tämä osa http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=2030&nav=500300409
Se kääntyy sillei vähän yli ja sitten se mursi sen kupin mihin se vetari uppoo kun ajossa toi osa kääntyi sillei enemmän kun servo vääntää ???? mitä sille tekis  :undecided:
Traxxas e-revo, kyosho mad force kruiser VE

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #432 : 10.01.14 - klo: 20.02 »
Varmaan pitää vaihtaa  :police: Ottiko se osumaa?
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa edi98

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #433 : 10.01.14 - klo: 20.22 »
siis joo uus pitää ostaa mutta miten sen sais sillei että ei väänny niin pitkälle ettei riko enään uudestaan  :cry:
Traxxas e-revo, kyosho mad force kruiser VE

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #434 : 10.01.14 - klo: 20.27 »
Hetkinen.. Siis tämä osako sinulta murtui:
http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=1654&nav=500300409

Jos niin, niin täysin sama vika kuin itselläni. Itse ehdin ajamaan tosin n. 7 minuuttia..

Tässäkin topicissa puhutaan hieman aiemmin tuosta ongelmasta. En usko, että se kääntyy liikaa, vaan ongelma on se, että vetari nyt pääsee tulemaan käännettäessä liian pitkälle kupistaan. Aiemmin on jopa mainittu patenteista, joilla tuota voidaan välttää..
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #435 : 10.01.14 - klo: 20.43 »
no vakio ohjaus osat on kyllä niin nuljuja että kyllä se "yli"kääntyminenkin on yksi syy joka rikkoo osia, noi ohjauspalatha kääntyvät eteenpäin 90 astetta vaivatta ja siinä ainoana rajoittavana tekijänä on vetari ja akselin kuppi. Jos ohjauksen haluaa pitää alkuperäisen tyyppisenä niin KYOMAW009GM Metalliset ohjaus varret auttaa huomattavasti, eli nämä


Yksi hyvä ratkaisu on tukivarteen kiinnitettävä servo ja yksi osainen yhdystanko kääntyvien renkaiden välille eli tämän näköinen viritys
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #436 : 10.01.14 - klo: 21.11 »
Minkähänlainen varsi tuohon sitten pitäisi hommata? Itse en ole aiemmin servoja vaihdellut.. Onko tämä esim. sopiva?
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/HUDY-TYOKALUT-JA-VARUSTEET-HUDY-Tarvikkeet/293503-ALU-SERVO-HORN-FUTABA-SAVOX-25T-V2-108572

Onko tuo servo/varsi ihan bolt-on Mad Forceen? Esim. johdotuksiltaan yms.

Nyt taidan perua puheeni! En olekkaan ihan varma et toi varsi käy Mad Forceen. Näyttääkin olevan hieman erillainen toi Madin ohjaus verrattuna muihin autoihin.
Vastatkoon joku kuka tietää paremmin.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa Raisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #437 : 10.01.14 - klo: 21.29 »
no vakio ohjaus osat on kyllä niin nuljuja että kyllä se "yli"kääntyminenkin on yksi syy joka rikkoo osia, noi ohjauspalatha kääntyvät eteenpäin 90 astetta vaivatta ja siinä ainoana rajoittavana tekijänä on vetari ja akselin kuppi. Jos ohjauksen haluaa pitää alkuperäisen tyyppisenä niin KYOMAW009GM Metalliset ohjaus varret auttaa huomattavasti.

Yksi hyvä ratkaisu on tukivarteen kiinnitettävä servo ja yksi osainen yhdystanko kääntyvien renkaiden välille eli tämän näköinen viritys


Tätä modia olen kovasti suunnitellut omaani, yksinkertaisin on monesti se toimivin.

Poissa edi98

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #438 : 10.01.14 - klo: 21.55 »
neruda juuri tuo osa meni rikki
Traxxas e-revo, kyosho mad force kruiser VE

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #439 : 10.01.14 - klo: 23.07 »
Minkähänlainen varsi tuohon sitten pitäisi hommata? Itse en ole aiemmin servoja vaihdellut.. Onko tämä esim. sopiva?
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/HUDY-TYOKALUT-JA-VARUSTEET-HUDY-Tarvikkeet/293503-ALU-SERVO-HORN-FUTABA-SAVOX-25T-V2-108572

Onko tuo servo/varsi ihan bolt-on Mad Forceen? Esim. johdotuksiltaan yms.

Nyt taidan perua puheeni! En olekkaan ihan varma et toi varsi käy Mad Forceen. Näyttääkin olevan hieman erillainen toi Madin ohjaus verrattuna muihin autoihin.
Vastatkoon joku kuka tietää paremmin.

Kyllä tuo varsi sopii. Mad Forcessa on Servo-Saver vaan taaenpana.

Poissa veltsu1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #440 : 15.01.14 - klo: 21.57 »
Onko Kyosho Mad force Ve hyvä auto ja minkälainen kestävyys?  :wink:
Mulle ehotettiin vaihossa tommosta..  :grin:
Traxxas maxx v2- Traxxas Unlimited desert racer
Tamiya m06 Alfa romeo giulia gta

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #441 : 15.01.14 - klo: 21.58 »
On se hyvä..Lueppas tätä topikkia niin plussat ja miinukset selviää.
EXC125

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #442 : 19.01.14 - klo: 11.53 »
Mad Forceen luultavasti pistän jossain vaiheessa ne tuplarattaat diffeihin. Mikäs näistä öljyistä olisi järkevin pistää sisään samalla?

http://www.rcjkl.fi/tuotehaku.asp?sua=1&lang=1&reid=1&nav=60020054

Riittääkö yksi purkki, jos pistää ohjeen mukaisesti ristitapit piiloon?
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #443 : 19.01.14 - klo: 12.06 »
Yhdestä purkista täyttää melkein kymmenen diffiä. Mä ostaisin 2000 ja 10000 purkit. Taakse sitä 2000 ja eteen 10000. Taakse jos laittaa paksumpaa niin kääntyvyys alkaa kärsimään.
Inferno MP9:n vakiosetuppi on eteen 5000, keskelle 5000 ja taakse 3000. Mä oon välillä ajanut 6k-10k-2k setupillakin.
Monsteri toimii varmaan hieman erillaisilla setupeilla, mutta perus periaate on että eteen jäykempää kuin taakse.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #444 : 19.01.14 - klo: 13.45 »
Itsellä on 20000 edessä ja takana ja vielä käy välillä niin että jos kaksi rengasta syö itsensä hankikannosta läpi niin siihen jää, 8000-10000 oli verrattavissa rasvattuun diffiin
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #445 : 19.01.14 - klo: 14.09 »
Itsellä on 20000 edessä ja takana ja vielä käy välillä niin että jos kaksi rengasta syö itsensä hankikannosta läpi niin siihen jää, 8000-10000 oli verrattavissa rasvattuun diffiin

Toki jos maksimaalista etenemiskykyä haetaan niin liimalla täyttää vaan diffit.. Ei jää ristiriipuntaan  :police:

Mites noilla 20k-20k auto kääntyy?
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #446 : 19.01.14 - klo: 14.53 »
Ihan hyvin se noilla kääntyy eikä siis olla lähelläkään täys lukkoa
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #447 : 19.01.14 - klo: 14.57 »
Mulla oli Scorpionissa takadiffissä 20000 ja kääntyvyys alkoi jo kärsimään. Sit laitoin 7000 niin parani huomattavasti. Toki mä ajelin sillä radalla, et siellä sillä on enemmän merkitystä. Pihasuttauksessa ois mennyt ehkä se 20000.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #448 : 19.01.14 - klo: 15.32 »
Näköjään ainakin muutama henkilö käyttänyt Madissa tuota 20k / 20k yhdistelmää. GT Warrior aiemmin kirjoitteli samoista litkuista.

En nyt tilaile kun yhden pullon, joten taidan pistää tuon 20k.. Testaillaan sillä ja vaihdellaan sitten myöhemmin mikäli tarpeellista. Äsken purin akselistot irti tuosta autosta ja meni huimat alle 5 minuuttia irroittamisessa. Helppo auto kyllä "rassailla" tuo Madi. Huomenna tilaus sisään RCJKL:aan, joten loppuviikosta sitten tuplarattaat ja öljyt sisään. Sen jälkeen sitten odotellaan pakkasen lauhtumista..
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #449 : 19.01.14 - klo: 15.56 »
Mulla ei tosiaan Madia ole ollut, eli kokemukseni perustuu muihin autoihin. Varmaan toimii se 20k-20k kerta sillä monet on ajellut.

Muista ostaa ne tapit kanssa sinne diffeihin ;)
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa