Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - kaamoz

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / HPI Hellfire (tulppakyssäri)
« : 14.06.06 - klo: 22.16 »
Vastaakohan OS R sarja HPI:n R sarjaa? Eli kummankin sarjan R3:et olisivat saman lämpöisiä tulppia?

2
Polttisautot / HPI Hellfire (tulppakyssäri)
« : 14.06.06 - klo: 21.20 »
Niin, että mitä tulppaa suosittelisitte tähän autoon? tuossa hajosi tulppa eikä keretty edes autoa testaamaan ja nyt pitäisi tilata uusia. Niin, ja löpönä O´Donnel 25%

3
Sähköautot / Radion kantavuus ei riitä
« : 30.05.06 - klo: 12.29 »
entäs sitten nämä motit, joissa ei tule kuin yksi konkka mukana, joka on valmiiksi kolvattuna kiinni. Paketin kyljessä lukee ready to run

4
Sähköautot / Radion kantavuus ei riitä
« : 29.05.06 - klo: 20.50 »
samoja ongelmia motin vaihdon jälkeen ilmennyt. Neuvoja kaivataan

5
Sähköautot / Team associated....tehoton
« : 29.05.06 - klo: 19.03 »
Nonniin, nyt ollaan testattu paremmilla akuilla (gp3300), eikä pätkimishäiriöt poistuneet mihinkään. Edelleen pätkii siinä 20-30m päässä todella paljon. Teholisäyksestä en osaa sanoa mitään, kun veljeni meni polttamaan tuon motin liian pitkillä välityksillä, kun se kokeili mottia toisessa autossa.

6
Sähköautot / Team associated....tehoton
« : 20.05.06 - klo: 17.09 »
Jeps. Laitettiin sitten tuo nosram hi rideriin ja testattiin sillä samaisella akulla. Samat viat ilmeni siinäkin, eli uusia akkuja hankkimaan vaan. Riittääkö muuten 7.2v tuolle motille sitten jos niitä mah:ja on kuitenkin jonkun verran (3300mah)?

7
Sähköautot / Team associated....tehoton
« : 20.05.06 - klo: 12.08 »
Selvä, mutta tuolla samaisella akulla sitä hi rideriakin testattiin. Kait tuo motti sitten tarvii paljon enempi virran-antokykyä, kuin mitä tuo akku enää antaa ja se silti kuitenkin riittää vielä riderin vakio mabuchille

8
Sähköautot / Team associated....tehoton
« : 20.05.06 - klo: 12.06 »
vääntöä on ehkä hitusen enempi suhteessa, muttei sitäkään ole mitenkään tarpeeksi. Esim tossa koitettiin mennä ojasta ylös sekä hi riderilla että assolla. hi rider meni sen suht helposti, mutta asso hiipui puoleen väliin eikä jaksanut enää (ei sutinut, ei vaan enää jaksanut).

Unohdin mainita, että diffi on jotenkin oudon tuntuinen, ehkä? pitäisikö takapyörien olla niin jäykät, että toisesta takarenkaasta kun pyörittää, niin se jännästi "vastustaa" jonkin verran?

9
Sähköautot / Team associated....tehoton
« : 20.05.06 - klo: 11.19 »
Kuten sanoin, motti huutaa sen mitä se huutaa, eli helkkarin vähän. Kierroksia ei siis ota paljon mitään (vähän kuin joku vastus estäisi virtaa tjsp). Välys on hyvä

Ai että se olikin noin päin, että lyhyet jos on tehokas muttei vauhtia :)

Isompaa pinjonia tosin jo tulossa, mutta lisää ehdotuksia voi heitellä sitä odotellessa.

10
Sähköautot / Team associated....tehoton
« : 20.05.06 - klo: 11.01 »
Välkät ovat pitkät, koska kovaa ei mene ja motti huutaa kyllä jo siinä vaiheessa täysillä (aika alhaisilla kierroksilla), eikä siltikään tehoa ole

11
Sähköautot / Team associated....tehoton
« : 19.05.06 - klo: 23.42 »
Elikkä auto on aika vanha asson krossari ja vikana on yksinkertaisesti se, että broidin kyosho hi rider ll ohittaa tämän vakiomotillaan. Assossa oli kiinni joku sapphire 17x2 motti ja nyt tuliterä nosram tornado 17x2 eikä kummallakaan liiku niinkun pitäisi (ainakin veikkaan). Akkuna on tällä hetkellä 7.2v 1700mah sanyon kennoista koottu akku, mutta uusia tulossa (gp 3300mah), että voisiko tehottomuus johtua tuosta? tällä akulla kuitenkin hi rider kulkee paremmin. Sitten tuon uuden motin vaihdon jälkeen ilmeni sellainen vika, että motti alkaa pätkiä jossain 30m päässä lähettimestä. Lähellä toimii hyvin. Tuo motti oli ajovalmiissa kunnossa (kaikki konkat, 1, kiinni jne...), senkun kolvasi piuhat kiinni.
Jollain muullakin oli vastaava ongelma, eikä hänellä toiminut vaikka oli 8.4v 3600mah akku, eikä hänen aloittamastaan threadista löytynyt lopulta sitä "oikeaa" vastausta, joten jos nyt tässä threadissa selviteltäisiin. Broidin auto kyseessä ja se alkaa pikkuhiljaa hieman turhautumaan jo :)

Ainiin, nopari ei jää pullonkaulaksi, sillä motti ei ota yhtään enempää kiekkaa vaikka vetää johdot suoraan akulta.
Kiitän ja odottelen vastauksia.

12
Polttisautot / Inferno tr-15 (ready kit)
« : 05.05.06 - klo: 19.26 »
Noniin. Mikähän mahtaisi olla syynä, että ajaa voi tollasen 1/4 - 2/4 tankillista
jonka jälkeen auto vaan sammuu? kone ei ole väljä (lähes käyttämötän ja puristuksia löytyy), kone ei myöskään ole heti sammumisen jälkeen liian kuuma (koskea voi). Sitten kävi vielä niin, että vetokäynnistin ei enää palauta narua kokonaan takaisin. Mikähän siihen voi olla syynÄ?

Vetokäynnistin korjattu. Tuo yllä oleva vika johtunee luultavasti sitten tulpasta, koska sillä on vasta ajettu sisään.

13
Polttisautot / Inferno tr-15 (ready kit)
« : 03.05.06 - klo: 20.38 »
Onkos tässä autopaketissa nuo vastari ja radio am vai fm?
Pitäisi meinaan vähän kiteitä hommata

14
Polttisautot / GXR-15 kone
« : 03.05.06 - klo: 12.04 »
Voisko joku heittää tuon ilmanputsarin elementin tilauskoodin tähän? Itselleni tulossa inferno tr-15 ja siitä puuttuisi noita. Elikkä mulla ei vielä ole lappuja mistä näkee ja jos joku ystävällinen sielu pistäisi tähän, niin pistäisin sen sitten jo tilaukseen. Kone on GXR-15

15
RC-kerhot ja -radat / Kotkalaiset Rc-harrastajat
« : 27.04.06 - klo: 14.16 »
Täälläkin yksi harrastaja heräsi 6 vuoden tauon jälkeen takaisin tämän lajin pariin. Tulevaksi autoksi olen ajatellut hankkia team asso B4:n. Kenttää pystyyn vain kotkaan jos se on mahdollista. Kun ei sitä aina piharalliakaan jaksa vedellä. Mukana ollaan hankkeessa

Sivuja: [1]