Kirjoittaja Aihe: Kotkan jannut  (Luettu 1608 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nipa

  • Tulokas
    • Profiili
Kotkan jannut
« : 25.04.04 - klo: 00.12 »
Niin... kyselisin, että on kotkassa autoilijoita ? Sais vähän autoja mukiloitavaksi hih. ( ja tarkoitan rc-autoilijoita)
Kyllä Lähtee !

Poissa Rahtimies

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Kotkan jannut
« Vastaus #1 : 27.04.04 - klo: 08.41 »
Aika heikosti taitaa olla. Ainakaan täällä ei juurikaan ole näkynyt. Itse aikanaan tuossa 95 vuoden kieppeillä kävin ajelemassa seurakuntakeskuksessa. Siellä oli jopa matot ja kaikki. Mutta homma alkoi maistua puulle koska auto oli koko ajan hajallaan . Sittemmin  olen ajatellut useasti Kotkan harrastajatilannetta.  :?: Ajopaikkaahan täällä ei tietääkseni ole. Itse olen haaveillut omasta polttiskrossarista,mutta sopivan ajopaikan ja ajoseuran puute hiukan mietityttää. Ei kuitenkaan ole kiva pöristellä yksin jossakin hiekkamontulla.. :?

--Aaro--
Brat, Avante, Hornet, Grasshopper, Falcon, 808, SCRT10, M-03, Hyper 7 & 8, DEX410R, TT-01, T2

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Kotkan jannut
« Vastaus #2 : 27.04.04 - klo: 10.44 »
Kotkan seudulta käy harrastajia Kymen pienoisautokerhon treeneissä Kuusankoskella.

Poissa Rahtimies

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Kotkan jannut
« Vastaus #3 : 27.04.04 - klo: 11.19 »
Juu,tuosta oli joskus aiemminkin puhetta. Mutta krossipuolella taitaakin olla huomattavan paljon hiljaisempaa.Tuon kuusankosken takia olenkin harkinnut turistin hommaamista,mutta harkinnan asteelle onkin jäänyt. Täältä olisi vaivaiset 50km lähimmälle radalle. :?

Pitäääkin taas joskus mennä katsomaan kisoja K-koskelle.

--Aaro--
Brat, Avante, Hornet, Grasshopper, Falcon, 808, SCRT10, M-03, Hyper 7 & 8, DEX410R, TT-01, T2

Poissa Nipa

  • Tulokas
    • Profiili
Kotkan jannut
« Vastaus #4 : 27.04.04 - klo: 12.20 »
Itse olen käynyt montulla päristelemässä monsterillani. Kaverina sillon tällöin sinne tulevat teinit mopojen kanssa. Hankkikaahan polttikset, ettei tarvitse kisailla mopoja vastaa.
Kyllä Lähtee !

Poissa Rahtimies

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Kotkan jannut
« Vastaus #5 : 15.10.04 - klo: 10.58 »
Kaivetaanpas vanha aihe esiin.

Eli edelleen Kotkan autoilijoita haetaan.
Ensi kesänä jos suinkin kaikki menee niinkuin pitää,olisi täälläkin tarkoitus alkaa rakentamaan Rc-krossirataa.

Eli kaivattaisiin myös niitä käyttäjiä.
Jonkinlainen  kokoontuminen olisi myöskin varmaan ihan paikallaan.
Oma kerho voisi olla hyvä siihen.

Ilmotelkaapas tänne, Yv:llä tai mailiin: rekkamies500@hotmail.com

T:Aaro
Brat, Avante, Hornet, Grasshopper, Falcon, 808, SCRT10, M-03, Hyper 7 & 8, DEX410R, TT-01, T2