1
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 02.12.13 - klo: 19.45 »
Koskahan tuo uus koppa rantautuu suomeen...
E: myyntiin siis
E: myyntiin siis
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Satkun mankaks sanwan mx-v.
Löytyy kaikki säädöt mitä tarvii...ainut miinus on latauspistokkeen puuttuminen.
Mut ottaisin kuitenkin sen mikä sopii kouraan parhaiten....
Kuulostaa kyllä ongelmat uskomattomilta kun omat ja muutamat muut mun kasaamat on menny nippuun ilman mitään ongelmia ja spurriakselin vispailuita.
Mutta toki poikkeus vahvistaa säännön.
Tosta inputti ongelmasta tulee mieleen että eihän vaan se diffin pinioni olis se viallinen osa kun jo kaks inputtia olis muka pielessä???
Toinen kuitenkin ihan eri aikaan valmistettu ja varaosana hyllystä muiden vierestä otettu.
Onpa siellä kalustoa
Viimeinen osa Knight Hauleriin meni paikoilleen. Ja koko kalusto hyllyssä "pölyttymässä".
Selitäppä et miten takahihnan vaihto muuttaa vetosuhteita? ja minkäs pitusta hihnaa haet?Pisempi hihna kulkee pisemmän matkan.... niin no sehän vaan pyörii pisemmän matkan, doh (aivopieru).
Eiköhän ne ole cnc vehkeellä tehty. Mutta näin koneistajana tiedän sen, että isoissa (paljon reikiä) porauksissa menee silti jonnin verran aikaa. Valankin kun odottavan aika on pitkäSiinä on muuten jonniin tovi porailtu reikiäne on varmaan tehty jollain automaattisella koneella on meinaa aika suoras linjassa
Jarzanza: Masi se vaan komistuu päivä päivältä
Itse sain tehtyä höylän mootoritilaan etu ja takaseinät:
Mikä ihmeen seuraava kortti? ei se siitä kyllä siirry, jos sinulla on jo moottoripyörä kortti, niin kuin aloitus viestissä kerrot.Siis jos sulla on A1 kortti (ei todellakaan mikään moottoripyörä kortti) niin sillähän "saa" ajaa. Tosin joudut maksamaan siitä moposta kevarin vakuutukset ja ne verot. Luultavasti lähtee ne kilvetkin moposta.
Edit: eikä kyllä lähde korttikaan, mikäli et niin kovaa sitten tutkaan aja, että kortti lähtisi nopeuden takia.
Onko siis tähän becciin varauduttava kun se 19kg servo joskus rantautuuOn, muuten et saa sitä 19kg:n vääntöä siitä pihalle.
Eli jos laitan ulkoisen becin, servon + ja - johdot laitetaan becin + ja - . Ja kuvan mukaan kytkettynä kaikki toimii?
Kyllä ainakin minulla toimii tuolla kuvan tavalla ihan ok.
E: muistaakseni noissa oli semmoinenkin vaara että, jos lyöt becin kiinni vastariin suoraan, niin saatat käräyttää vastarin... Voin tosin olla väärässä.
Eli jos laitan ulkoisen becin, servon + ja - johdot laitetaan becin + ja - . Ja kuvan mukaan kytkettynä kaikki toimii?
No jos sulla on koneistuskeskus käytössä niin johan silläkin näppärästi nuot tulee. Ite oon tehny noita vanteita koneistuskeskuksella ja kaikki olleet keskeisiä. :)
Mukava seurata tuota tiehöyläprojektia :)
Apidapi, hyvältä näyttää , saispa ite joskus ton tasoiset piirustukset aikaan
Väsäsin tiehöylään tänään tuota kirottua kattoa , oli melko haastava projekti .
En ole siihen täysin tyytyväinen, mutta ehkä pattisalva ja maali saa ihmeitä aikaan...
Muutama kuvatus lavetista ja kuljetettavista.On kyllä hienoa kalustoa!
Tuon kyydissä olevan Bruderin ja omatekoisen Liipperin katot samalla korkeudella...
Suosittelen Sakelle kanssa Tamiyaa joka kannattaa aluksi rakentaa suoraan laatikosta. Jos homma sen jälkeen vielä kiinnostaa, ei ole myöhäistä ruveta tekemään siihen haluamiaan muutoksia. Kannatttaa edetä tässäkin asiassa pienin askelin eikä aloittaa liian haastavasta projektista, se kun jää äkkiä kesken
Itse väsäsin tänään hihnakoteloa pumpun ja moottorin väliin