12211
Polttisautot / Avunpyyntö Tampereen harrastelijoille
« : 01.09.04 - klo: 13.55 »Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
Jaa-a, mutta tämä nyt vain sattuu olemaan oma mielipiteeni ja omalla kohdallani se on toiminut piste.
Ja itse olen käyttänyt muissa auton metalli-metalli liitoksissa ruuvilukitetta ja hyvin on kestänyt. Kesti se tosin vuoden ilman lukitetta, mutta kun perä levisi kesken hypyn päätin alkaa käyttämään sitä lukitetta. Mutta moottoriini en sitä tunge vaikka kuinka haluaisitte.
Ja kytkimeen en varmaankaan tunge ruuvilukitetta kuten et sinäkään jos tavallista keskipakoiskytkintä käytät.
Täh? Kytkimeen tunge?
Kyllä ihan normaali keskipakokytkin.
En tietenkään tunge ruuvilukitetta mihinkään kytkinpaloihin vaan kiinnitys mutteriin/ruuviin.
En halua että tunget lukitetta yhtään mihinkään.
On vaan typerää olla aina kaikkien neuvomassa minne ei kannata/saa lukitetta laittaa, ilman että on mitään perusteluita. Muutaku kyllä se on ennenki pysyny. Jokainen varmasti tajuaa että koskaan lisävarmuus ei haittaa.
Näkeehän ton jo F-ykkösissäkin. MC Laren toivoo että auto pysyy nipussa maaliin kun taas Ferrari pistää auton kestämään ja tulee maaliin.
Siinävaiheessa kun joku johtaa esim. polttis crossi kisaa ylivoimasesti kun on rakentanut niin perhanan nopeen auton ei tarvitse paljoa miettiä miten käy jos jostain syystä se mutsku ei pitänytkään vauhtipyörää paikallaan ja ajo jää siihen.
Perässä tullut varmistelija ajaa maaliin ykkösenä ja tulee sanomaan että kannattaisko siitä autosta rakentaa mahdollisimman varmatoiminen...
HAH!