Jees...
Mites kun ajoin tänään hb:lla ekaa kertaa huollon jälkeen niin suoran päässä kun laski kaasusta irtin niin kone jätti hetkeks "takakaasua",joka kuitenkin palautui nopeasti perus tyhjäkäynnille.tässä vaiheessa alaneula oli oli säädetty siten että auton oltua 5sek paikallaan lähti se rikkaasti liikkeelle.pääneula oli myös rikkaalla.Koitin säätää neuloja pienin liikkein molempiin suuntiin mutta takakaasu jäi.Takakaasu ilmeni vain kun veti esim pääsuoraa,eli esim päälle 50m,mutta ei kun kaasutteli esim n.5-10m pätkiä.Tuollaisessa pienessä kaasuttelussa auton nopeus ei noussut kuin 10-20km/h.
Voiko takakaasulla olla yhteyttä siihen että kun pääsuoran jälkeen laskee kaasusta niin vauhtia kun on reilusti niin kytkin nappaakin vielä hitusen kiinni josta seuraisi takakaasu :?: :oops: Kaikkihan hB:n tietää..voimansiirto pitkälti kuin krossareissa.
kiitos.
p.s.säädöt pitäsi olla aika kohdillaan..esim alaneula sillai et käy n.10-15sek ja sit rikkaasti liikkeelle..auto kiekuu ok ja lämmöt +-100'c.
Talvikelit vaikuttaa :?: