Kirjoittaja Aihe: HotBodies Lightning Stadium Pro  (Luettu 35582 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #60 : 06.06.05 - klo: 00.10 »
Kyllä se minä olin, musta huppari ja kalastaja kotsa päässä :mrgreen:
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #61 : 08.06.05 - klo: 20.15 »
Pikkulinnut laulo että Hobbylinnaan on tulossa muutama kappale Hot bodies Lightning Stadium Pro autoja. Suosittelen kyseistä autoa kaikille jotka haluaa joka paikassa hyvän ja kestävän auton.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #62 : 09.06.05 - klo: 21.49 »
Muutama kuva uudella korilla Dodge Ram.
http://members.tiscali.fi/ulsua/
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #63 : 10.06.05 - klo: 15.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Rph"
Muutama kuva uudella korilla Dodge Ram.
http://members.tiscali.fi/ulsua/

Mitkäs renkaat noi on? Oliko pakko jo vaihtaa ruman ankanpoikasen
luukkia menestyksen myötä vai? :mrgreen: Vai hajosko koppa kisois?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #64 : 10.06.05 - klo: 20.37 »
Tehtiin enemmän Monsterin näköinen, niin ja toi ruma-ankanpoikanen oli viattoman näköinen ( hitaan näköinen  :wink: ). Eräs kilpailija halus sen korin itselleen :D  joten piti kehittää tilalle jotain.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #65 : 10.06.05 - klo: 23.56 »
Tuleeko voittaja uudella Sävitsillä seuraaviin kahinoihin?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #66 : 11.06.05 - klo: 11.22 »
Kyllä tulee, muutama kuva lisää http://members.tiscali.fi/ulsu/Hotbodies2/ E-Maxxin renkaat alla.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #67 : 11.06.05 - klo: 11.41 »
Täytyy kyllä sanoa että tuo sun autosi näytti paremmalta sillä vanhalla korilla, jotenkin tuo Dodgen kori näyttäisi olevan liian pieni jokasuunnasta tuohon autoon.

Poissa p.p92

  • Veteraani
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #68 : 11.06.05 - klo: 12.06 »
Samaa mieltä jankan kans. Toi kori on minun mielestäni liian matala muutenkin matalaan autoon.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #69 : 11.06.05 - klo: 12.12 »
hmm... Ootte oikeassa se on hieman liian matala, täytyypi tilata Mikolta Bronco, jeep tai joku vastaava isompi kori.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa p.p92

  • Veteraani
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #70 : 11.06.05 - klo: 12.16 »
Jep. Tuo Dodge voisi olla hieno vaikkapa jossain savagessa, tai jossain muussa korkeammassa monsterissa.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #71 : 11.06.05 - klo: 12.22 »
Se Jeep Wranglerin kori on kyllä siisti, jos sen vaan malttaa maalata kunnolla, mulla oli se joskus aikoinaan siinä brushless Savagessa.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #72 : 11.06.05 - klo: 12.22 »
Hanki Jeep, se on aina hieno :wink:

Yhyy, Jankka ehti ensin :shock:

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #73 : 11.06.05 - klo: 18.06 »
Liian matala?  :shock:
Liian matala se on kun koriin pitää leikata reikiä että kaasari, servot yms mahtuu alle  :mrgreen:
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa p.p92

  • Veteraani
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #74 : 11.06.05 - klo: 18.08 »
Hehh-hehh

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #75 : 30.08.05 - klo: 19.09 »

Kit includes:
• Pre-assembled Chassis
• Long Wheelbase Main Chassis (7075-T6)
• Aluminum Rear Chassis Brace Mount
• F/R Chassis Braces
• Carbon Fiber Radio Tray
• Carbon Fiber Center Brace
• Spiral Bevel Gears (43T/10T)
• 50T Center Gear
• 4mm F/R Shock Towers (7075-T6)
• Front CVA Joints
• Aluminum Long Suspension Arms
• F/R Long Shocks 3.5mm Shafts
• Includes 3 types Shock Springs (S,M,H)
• Full Rubber Sealed Bearing
• Hardened Steel Differential Gear
• 3pc. Racing Clutch
• F/R Center CVA Joints
• F/R Aluminum CNC Suspension Holder
• Aluminum CNC Steering Knuckles
• Triple Disc Brake System
• Low Profile Stadium Truck Body (clear)
• Racing Wheels & Tires
• F/R Sway Bars


Super long, heavy duty aluminum suspension arms

Billet pivot-blocks are both lightweight and durable

Carbon fiber servo and brake decks are incredibly lightweight

Billet Steering Knuckles

Billet Motor Mounts with cooling fins

The heavy duty pivot blocks come with hinge-pin set screws

Three sets of spring rates are included for fine tuning on any surface

The ultra soft compound "Cross-Lug" tire is included

High downforce wing adds high speed stability, on land and in the air

-----------------------------------------------------------------------------

Että sellasta :)
Näin aihetta sivuten voisin kysäistä,että minkäslainen kilpailukalenteri olisi ensi vuodelle tulossa näitä monstereita varten? Voisi olla ihan mukava luokka ajettavaksi.

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #76 : 30.08.05 - klo: 19.23 »
UI UI  :shock:  jos ei olisi rahasta kiinni niin tollanen olis pakko hankkia  :roll:  Mutta ainahan kaverin auto on hienompi ja nopeampi?  :)
RB,the power of champions.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #77 : 30.08.05 - klo: 20.32 »
Tuohan ei mene siihen varsinaiseen Monsteri-luokkaan, koska ei täytä Monsun tuntomerkkejä, vaan on crossarin johdannainen. Eli luolla on Arena... Mutta, luokka löytyy kuitenkin. Tosin, onko luokassa tarpeeksi osanottajia, koska säännöistä johtuen siitä on tulossa todella kallis luokka, jossa lähes kaikki on sallittua ja siksi myös pakollista pärjätäkseen. Laskeskelin jossain vaiheessa luokkaan budjettia, autoon menisi 2000 - 3000,-  eur. rahaa...

Monsu-luokka on paljon halvempi, siksi valintani on mieluummin se. Siinä budjetti lienee n. 1000 - 2000,-...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #78 : 30.08.05 - klo: 21.24 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Laskeskelin jossain vaiheessa luokkaan budjettia, autoon menisi 2000 - 3000,-  eur. rahaa...


Jaa siis että HÄ? Ton auton hinta-arvio on jotain karvan alle 500, siihen tehokas pata ~200e, pari servoa ja radiolaitteet ~300e, ollaan yhä tonnissa. Renkaisiin voi kukin panostaa tavallaan, starttiboksi on hyvä olla olemassa ja sitten toki polttoaine yms.

Turussa eräs ex-ratapolttiskuski osti kuukausi-puolitoista sitten tuollaisen PRO RTR:n, kaveri lopetteli ajamista samoihin aikoihin kun itse aloittelin, joskus 90-luvun loppupuolella. Nyt tuolla vakio-RTR:llä jossa on lusmu moottori ja servot vaihdettu halpoihin kiinalaisiin voimaservoihin jamppa vetää sellaista vauhtia etten itse pysy kalustourheilu-mallin M8 krossarin kanssa perässä.. Ajotaidosta ja auton lähtökohdasta tuo on kiinni. Kukaan ei voita panostamalla 3ke kalustoon jos ei osaa ajaa tai vehkeet ei toimi.

Voisin väittää että Unlimited-luokassa kamppailu on halvempaa kuin monsteriluokassa. Itse odottelen tuollaista Pro-R:ää saapuvaksi, mutta jos se nyt pahasti viivästyy, voipi olla että Ulvilassa nähdään meikäläisellä tuo RTR-pläjäys, tosin vakiomoottori ja sähköt saavat siirtyä 1:8 krossikaman tieltä pois. En todellakaan aio laittaa mitään .30 Sirio/RB/Novarossi tyylistä pataa vaan jokin vanha ja varma .21 krossipata saa luvan kelvata.

Panostaa voi kukin tyylillään, mutta hyvänä esimerkkinä on Jerry joka ajaa 1:8 kapinoissa säännöllisesti finaaleihin, voisin väittää osa Jerryn kalustosta on vanhempaa kuin jotkut tämän foorumin lukijoista ;) Radiollakin taisi olla ikää 16 vuotta ja MBX-4(?) runkokin on jostain 90-luvun puolelta.. Itse en uusilla ja kiiltävillä hiluilla ole päässyt koko vuotena edes semeihin asti.. Kuskista se on kiinni, ei siitä paljonko on hiilikuitua ja alumiinia. Tosin allekirjoitukseni kertoo aika paljon omasta asennotumisestani tähän touhuun :mrgreen:  Halusin vain viestittää sitä, että menestymisen vaatimus ei ole se 2-3ke.
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #79 : 30.08.05 - klo: 21.34 »
Jep, eipä sitä oo kun yhdellä tuhannesta varaa syytää tollasia määriä, eikä
tarvikkaan jos ei osta tosiaan kaikkia uutena ja parasta mitä löytyy
(toisiks tai kolmanneks parhaat on yleensä hintalaadultaan parhaita osia)

Mulla on menny viime- ja tänäkesänä allekirjotuksen laitteisiin +lisävarusteet
ym muut tarpeelliset hilut/vempaimet yhteensä alle 1500e :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #80 : 31.08.05 - klo: 08.43 »
Eipä varmaan heti tarvitsekaan lyödä 3000,- tiskiin, jos tyytyy vain niihin finaalipaikkohin. Mutta, väitättekö, että kullasta ajetaan vanhoilla rungoilla, lussuilla moottoreilla? Silloin kun kuskit on tasaväkisiä, niin kaluston erot tulee esiin.

 Silloin myös alkaa mennä rahaa. Itse laskeskelin Losin pohjalta asiaa. Auto, 700,-. moottori + pilli, 600,-, diffit  ja niiden kotelot, 800,- ( torsen/oikea levylukko ja CNC-työstetyt kotelot), servot 400,- ja alustan ja rungon osiin 500,- Yhteensä näkyy tekevän 3000,-...

Monsuluokassa jää pois ainakin diffikustannukset, sekä jotain pienempiä muutoksia.

Samoin tuo Hobao kun ladataan kunnon moottorilla, titaani-/hiilikuituosilla, kunnon diffeillä yms, alkaa hinta olla siinä 3000,-...

Crossarit on helvempia, kun niihin on saatavana diffi yms. osat valmiina, suht halpoina. Niihin myös riittää pienistä renkaista johtuen pitkälti tavalliset diffit. Mutta, eikähän niihinkin mene 2000,- rahaa, jos kullasta ajetaan...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #81 : 31.08.05 - klo: 09.09 »
Mihin on jäänyt se "kunhan saadaan luokka startattua, ja mahdollisimman paljon osallistujia, sekä hauska yhteistapahtuma kaikenikäisille"-henki?
Pitäisi olla sitten vissiin unlimited-luokan lisäksi kiihkomonsuilijat-luokka.
Olisihan se varmasti itse kustakin kiva pärjätä, mutta voisin kuvitella että aika moni junnu jää kotiin lueskelemaan foorumin kautta lopputuloksia jos moisella aletaan "pelottelemaan".
Tyhjä

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #82 : 31.08.05 - klo: 09.36 »
Vaikka iskisit kalustoosi 100.000 euroa et varmasti tule pärjäämään kisoissa ilman ajotaitoa. Ei ne keraamiset kuulat, titaaniset ohjauspalat tai hiilikuituinen pilli korvaa ajotaitoa. Kääntäen, jos kalusto on edes kohtuullinen ja osaat ajaa, pääset kyllä korkealle kisoissakin.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #83 : 31.08.05 - klo: 09.52 »
Äh, ettekö ymmärrä. Ainakin minä yritän ajatella nokkaani pidemmälle. Jos ostan auton jolla aion ajaa kisaa, ajattelen ajavani sillä kauemmin kuin yhden kauden. Eli, siksi yritän ajatella aikaa eteenpäin, ja miettiä mitä luokassa tulevaisuudessa tapahtuu. Uskokaa tai älkää, aika nopeasti kalusto paranee luokissa ja panokset kovenee. Väitän, että vuoden kuluttua ei vakioautolla ole asiaa luokan kärkeen.

Tottahan on kiva osallistua ja tyyliin kaikki mukaan, mutta on liian sinisilmäistä väittää, että ilman rahallisia panostuksia SM-tasolla voi ajaa voitosta, murusista kyllä.

Se näillä palstoilla on ihmeellistä, että jos joku tuo oman näkemyksensä esiin, niin aletaan heittää henkilökohtaisella tasolla kuraa niskaan, tyyliin "kiihkomonsuilijat" tai " et varmasti pärjää ilman ajotaitoa"...

Kumpikaan teistä ei tunne minua, ei tiedä kiihkostani tai ajotaidostani mitään, eli ehkä kannattaisi pysyä keskustelussa kiinni, eikä alkaa heittää henkilökohtaisia kommentteja.

Voin kaikille kyllä kertoa jatkoa varten, en osaa ajaa, eli se siitä. Mutta, ei kannata viljellä ajatusmallia, että ostakaa tästä auto, osallistukaa hauskaa pitäen, ja voittakaa. Etenkin tuo vapaa luokka tulee olemaan kallis, ei sitä kait kannattane kiistää? Kaikissa moottoriurheilulajeissa vapaat luokat on kalliita, aina jostain löytyy kaveri, joka osaa ajaa ja sillä on rahaa käytössä. Siksi toin asian esiin, että kilpailemista harkitseva, autoa ei vielä ostanut, osaisi huomioida, kumpaan luokkaan auto joutuu. Tuosta ylempää kun lukee, voisi ymmärtää että tästä auto, ja kisaan mukaan voitosta ajamaan. Tätä ei kirjoittaja varmaan ole tarkoittanut, mutta halusin muistuttaa, että auto menee vapaaseen luokkaan, joka varmasti tulee olemaan kalliimpi luokka kuin Monsteri-luokka.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #84 : 31.08.05 - klo: 10.28 »
Ei ollut päämäärä viestissäni aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa, pahoitteluni siitä.
Mutta en vaan ymmärrä, että pitää heti alkaa puhumaan voitosta, tai keskimääräistä paremmasta pärjäämisestä ennen kuin koko homma on edes startannut. Omalta osaltani tärkeintä olisi saada junnuja, sekä "junnuja" mukaan kaikkiin mahdollisiin kilpailuihin, sekä muihin ajotapahtumiin että luokka pääsee kunnolla jaloilleen.
Jos aletaan listaamaan kalliita osia, moottoreita, jne. niin varmasti vaikuttaa monen junnun aloituskynnyksen korkeuteen.
Omaani se ei vaikuta, mukana meinaan olla aina kuin vaan aikaa riittää.

Kalusto tosiaan tulee varmasti ajan saatossa muuttumaan, mutta nyt pitäisi kaikki voimavarat käyttää siihen, että kaikki kynnelle kykenevät saataisiin mukaan. Eikä mahdollisesti pelotella pois.

;)
Tyhjä

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #85 : 31.08.05 - klo: 10.48 »
Viestin piti olla ihan yleinen keneenkään viittaamaton ja hieman jopa aiheesta irroitettu. Jotta kukaan ei loukkaantuisi, puhutaan sitten vain ihan itsestäni. Vaikka olen harrastanut RC-autoilua puoliaktiivisesti jostain 80-luvulta lähtien en varmasti tule taistelemaan edes SM-tasolla missään luokassa kärkipaikoista, vaikka hankkisinkin kyseisen luokan ehdottoman huippukaluston. Lisäksi vaikka hankkisinkin sen huippukaluston nyt, niin siitä ei ole mitään hyötyä jonkun vuoden päästä, koska tekniikka kehittyy huimaa vauhtia. Eli ainakin omalla kohdalla pidän periaatteenani ajaa KOHTUULLISELLA kalustolla.

Otan esimerkin ihan tosimaailmasta. Harrastusta aloittava 10 v poika tulee kerholle ja kyselee kalustosta, joka hänellä tarvitsisi olla, että hän pääsisi ensimmäiseen touring-kisaan, koska kisaaminen kiinnostaa. Seuraavanlaisen listan hän suurinpiirtein sai eräältä kokeneelta harrastajalta.

- Auto oltava malliston huippu, eli vähintään FT
- Viripalikkaa ainakin 200 eurolla
- Ainakin kolme huippu-stanukonetta
- vähintään 3 kpl 100 euron akkua
- Ohjausservon oltava vähintään 150 euroa maksava huippunopea ja vääntävä
- Laturiksi ei kelpaa mikään alle 200 euron laturi
- Ohjaimen oltava viimeistä huutoa oleva tietokoneradio
- jne.

Kuuntelin tätä vähän aikaa sivusta, ja keskeytin koko jutun. Ilmoitin tälle kertojalle ja pojalle hyvin painokkaasti, että poika pääsee varmasti kilpailun makuun nykyisellä ihan kohtuullisella kalustolla, kunhan hän hommaa jostain vaikka käytettynä edes yhden kohtuullisen moottorin ja pari akkua. Kaveri on nyt muutaman kauden harrastanut kisaamista oikein onnellisena ja tekemättä kovinkaan suuria lisähankintoja. Jälkeenpäin olen saanut myös kiitosta kyseiseltä kaverilta ja varsinkin hänen isältään. Harrastus meinaan olisi loppunut välittömästi, kun kaveri olisi saapunut kotiin 2000 euron ostoslistan kanssa.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #86 : 31.08.05 - klo: 10.53 »
Lainaus käyttäjältä: "l150040"

Otan esimerkin ihan tosimaailmasta. Harrastusta aloittava 10 v poika tulee kerholle ja kyselee kalustosta, joka hänellä tarvitsisi olla, että hän pääsisi ensimmäiseen touring-kisaan, koska kisaaminen kiinnostaa. Seuraavanlaisen listan hän suurinpiirtein sai eräältä kokeneelta harrastajalta.

- Auto oltava malliston huippu, eli vähintään FT
- Viripalikkaa ainakin 200 eurolla
- Ainakin kolme huippu-stanukonetta
- vähintään 3 kpl 100 euron akkua
- Ohjausservon oltava vähintään 150 euroa maksava huippunopea ja vääntävä
- Laturiksi ei kelpaa mikään alle 200 euron laturi
- Ohjaimen oltava viimeistä huutoa oleva tietokoneradio
- jne.

Kuuntelin tätä vähän aikaa sivusta, ja keskeytin koko jutun. Ilmoitin tälle kertojalle ja pojalle hyvin painokkaasti, että poika pääsee varmasti kilpailun makuun nykyisellä ihan kohtuullisella kalustolla, kunhan hän hommaa jostain vaikka käytettynä edes yhden kohtuullisen moottorin ja pari akkua. Kaveri on nyt muutaman kauden harrastanut kisaamista oikein onnellisena ja tekemättä kovinkaan suuria lisähankintoja. Jälkeenpäin olen saanut myös kiitosta kyseiseltä kaverilta ja varsinkin hänen isältään. Harrastus meinaan olisi loppunut välittömästi, kun kaveri olisi saapunut kotiin 2000 euron ostoslistan kanssa.

Juuri tämä oli omakin pointtini asiaan!
Nyt jätän topicin rauhaan tämän asian osalta, ja toivon että kenellekään ei jäänyt mitään hampaankoloon.
Tyhjä

Mika R

  • Vieras
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #87 : 31.08.05 - klo: 11.21 »
Näin on... mutta kyllähän te tiedätte että jos ei heti saa luksusta niin sitten on turha aloittaa ollenkaan .. vallalla oleva asenne. Hard core racerit tarvii kyllä hard core välineetkin, ei ne muuten kestä... tai ainakin se auttaa omien ajotaitojen rajojen hakemisessa kun tosissaan painetaan radalla..ei tarvii pelätä vehkeiden hajomista, ja luonnollisesti uudempiin saa niitä varaosiakin helpommin. Mutta olen kyllä ihan samaa mieltä kuten edellä.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #88 : 31.08.05 - klo: 17.31 »
Kyllä se LST on aika vessa, jos tommosista menoeristä aletaan puhumaan. Ja todennäköisesti kovempi kuski hakkaa sen esim tuolla stadium pro-r:llä.
Tämmöinen hinta-arvio:
-Stadium pro-r 600€
-moottori ja pilli 200-400€
-lähetin (Futaba 3PM ja kiteet) +servot  350€
-polttoainetta 3gal 95€
-tankkipullo, hehku, starttiboksi ja akut&laturit 150€
-vara/viriosaa 100€ (tarpeellista?)
-renkaat 100€
=1795€ ja tämän paketin resursseilla uskoisin jokaisen osaavan kuskin taistelevan voitoista. Edelleenkiin sanon että esim. RTR Revolla on tämä laite kepitettävissä, mikäli kuski osaa. Toki jos kuskit ovat tasaisia, niin "kalusto ratkaisee", mutta kyllä se raja ennen tuota 3K rajapyykkiä tulee vastaan siinä kalustossakin. Renkaat maata kohti, auto ehjänä....
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
HotBodies Lightning Stadium Pro
« Vastaus #89 : 31.08.05 - klo: 18.08 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Kyllä se LST on aika vessa, jos tommosista menoeristä aletaan puhumaan.

No no, eipäs ruveta taas vetelemään pöntöstä sitä LST:tä jos jollain on
kalliita näkemyksiä sen kehittämisestä :?

Ps. Muija ihmetteli tota ekaa lausetta ja sanoin että varmaan jotain
"stadin slangia" (siis toi "vessa" tossa yhteydessä) ja sieltähän se
Helsinki löytyi käyttäjätiedoista :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars