RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: Tuukka - 29.08.06 - klo: 13.26
-
Laitetaanpa tuollainen otsikko kavereiden tilanteen seuraamiseen.
JQ on "yllättäen" ollut nopea. Kolmanneksi nopein kierrosaika vapaissa harkoissa. Neo buggyn sivuilta toistaiseksi parasta tietoa tarjolla. Järjestäjien sivut ihan olemattomat. Onko joku löytänyt hyvää lähdettä, kun skabat oikeasti alkaa keskiviikkona?
-
Itsekkin tässä vähän haeskellu, toistaikseksi lupaavimmat infot löytynyt neo-buggyn ja RB:n sivuilta... ...RB:n yllättäen RB näkökulmasta...
Tämmöstä kirjoittaa neo-buggy...
Results for Round 2 of Practice: (UNOFFICIAL) - 16.10 Jakarta time
1. Robert Batlle - Spain - HoBao/Falcon
2. Renaud Savoya - France - Mugen/Ninja
3. Chad Bradley - USA - Jammin/OS
4. Daniel Vega - Spain - Mugen/Ninja
5. Scott Hughes - USA - Mugen/OS
6. Borja Hernandez - Spain - Mugen/Ninja
7. Linus Thern - Sweden - Kyosho/RB
Results for Round 1 of Practice:
1. Yannick Aigoin - France - XRAY/RB - only 7 lapper fastest lap 47.775
2. Davide Tortorici - Italy - Crono/Falcon
3. Daniel Vega - Spain - Mugen/Ninja
4. Josh Wheeler - USA - XRAY/Werks
5. Jon Hazlewood - UK - XRAY/Recab OS
-
Jännät kisat tulossa (tai siis jo menossa) 8)
-
Eilisen harjoitusten parhaimman kierrosajan mukaan järjestettynä tosiaan
JQ oli kolmas
Arto Heinonen sijalla 46
Ari Heinonen sijalla 67
-
Mutta missä hoke?
-
ehkä hoke ei ajanut vaan mekkas koko päivän autoo :D. Ei vaan mutta missä hoken tulokset on?
-
Olet maakari ihan asian ytimessä...
Treenien tulosten oikeanlainen katselu antaa kuvan,missä kaikki on hakenu säätöjä,lukuunottamatta kärkikuljettajien tuloksia.
Radan pinta muuttuu jatkuvasti ja lämpötilan vaihtelut tuo oman osansa renkaiden/iskareiden toimintaan...aamulla 25 astetta nousten päivän mittaan aina 35-37 asteeseen...
Järjestelyt täällä on aivan loistavat!!!
Alkuerien heatit:Jose 4, ari 6, hoke 8, artsi 15 saatan myös muistaa väärin kun vain vilaukselta listan näin...
"Virvoitusjuoma" maksaa hotellilla 24000 !!! :lol:
-
haha, paksu lompakko pitää olla.. Pidähän Vimmu meidät tilanteen tasalla jatkossakin
Toivotaan että onni on tällä kertaa matkassa!
-
"And as usual!!! JQ's stuff is missing AGAIN!!" -Neo
Mikäköhän juttu tää tälläkertaa on?
-
Eipä oo muuten ajaminenkaan halpaa...
Gallona soppaa maksaa 360.000
Jeps...
Pyrstölleenhän täällä taas menee...
Auto on lähes täysin uusittu, mutta ajamisesta ei tule mitään.
Ilmeisesti tankki hajosi, koska kaikki ei ole kohdallaan.
Auto ei istu rataan ja varsinkaan omaan käteen.
Pasi läppiä pääsee taas ihan kivaa vauhtia, mutta sitten alkaa torsteilu ja uunituore pohjalevy saa taas aurinkoa.
Rata on mahtava, avajaiset oli makeet, puitteet loistavat, sotilaat vartioi niin tarkasti että edes korokkeelle et pääse ilman kaulassa roikkuvaa oikean väristä korttia... Ja mikä koroke... ziiiiisös... kuvat ei kerro mitään... tää pitäis oikeesti nähdä.
Lämpöä riittää ja varsinkin ilmankosteus on sitä tasoa että tuntuu kuin olisi höyrysaunassa.
Jep jep...
No mutta tehdään autoon parit muutokset niin eiköhän tuo homma ala taas luistamaan edes jotenkuten... Katsotaan sitten mihin vauhti yltää.
Tavoite olisi sinne 50 sakkiin pääseminen... Ei ollenkaan kaukana, eikä varsinkaan tavoittamattomissa.
No meni miten meni niin koko reissu on ollut jo nyt niin mahtava lentokentälle pääsystä lähtien (lento myöhässä... matkatavarat jää pyöriskelemään ties minne jne) että oikeastaan aivan sama miten ajo kulkee yms... Niin hubaa on.
Huomenna alkaa alkuerät (10 minuutin mittaisia) eli eiköpähän täältä kertoilla mikä on huomisen jälkeen meininki.
Indonesia hiljenee :mrgreen:
-
Team Finland ilmeet kivessä :)
(http://www.buggy-sport.info/images/pics/worlds2006/day2/worlds-18.jpg)
-
Keitäs pojat veikkailette voittoon?
Mä lyön latini Joosepille, Battlelle tai Aigoinille. Vanha mies Hazlewood saattaa yllättää myös.
Sano Jooseppi niille Novan moottorin säätäjille, että jos motoori Itaalia ei tällä kertaa käy niin nokkaan tulee Suomesta asti :mrgreen:
-
Richi Comez teki vanhanaikaisesti kjäh kjäh
(http://www.neoinvitational.com/images/News/richiwo.jpg)
-
Niin joo unohdin Tortun. Sehän ajaa voitosta kanssa :D
-
Hyvin ollu kuvaaja hereillä tossa kuvassa !
-
Nykyajan kameralla mikään ei jää kuvaamatta.........
Hoke, lisää pökköä pesään vaan.
Jerzi
PS Ari, voidaanko sopia että olen länsi espoon mestari :mrgreen:
-
Hyvä kuva Team Finlandista!
-
Hyvä kuva Team Finlandista!
Minun mielestä pojat on ihan säälittävän näköisiä.
Vähän olis voinut edes hymyillä vai onko kisa stressi jo tuossa päällä.
Jerzi
-
Mikäs sua nyt riepoo? Kuvahan on hyvä ja jätetään virnuilut svenssoneille
Tuutsä ajaa krossia lauantaina turkuun? Sorry, kyytiä en pysty tarjoo..
-
Neo-Buggy kirjoitti:
Eka alkuerärundi ajettu...
News just in!
"The Americans are Back!"
1. Mark Pavidis - USA - Kyosho/OS
2. Chad Bradley - USA - Jammin/OS
3. Daniel Vega - Spain - Mugen/Ninja
4. Scott Hughes - USA - Mugen/OS
5. Kenji Osaka - Japan - Mugen/Ninja
6. Joseph Quagraine - Finland - Hobao/Novarossi
7. Guillaume Vray - France - Mugen/RB
8. Daniel Reckward - Germany - Kyosho/RB
9. Renaud Savoya - France - Mugen/Ninja
10. Davide Tortorici - Italy - Crono/Falcon
Aigoin and Batlle had engine problems and flamed, Matias stopped, Peris is still sick in the hotel. Pavidis was the only top driver to have a clean run.
-
Haha vanha rata kettu KENJI OSAKA siellä kiusaamassa teitä.
Hän on varsin mukava hemmo :mrgreen:
Jerzi
PS Hänen englannintiedon taso on YES AND NO ja viellä HMMMM
-
Jenkit tulleet hyvin esiin mutta vasta eka rundi
HYVÄ JOSE!!
(haha, hyvä Jerry!! vai että oikein hmmm)
Tää on varmaan JQ ?
(http://www.neoinvitational.com/images/News/joecar.jpg)
-
Minä odotan kuin tuo vantaan hirmumyrsky tulee esille eli HÅKE
Jerzi
-
Kyl hoken tai josen Pitää mm-titteli suomeen tuoda! :)
-
Näkeehän se antennin paikasta että se on Jooseppi...
Tuossa on kuva jossa kaveri ajaa 3 renkaalla, se tarkoittaa sitä että ei se MM mikään kummoinen taso ole kuin pärjää noillakin pyörillä.
Jerzi
-
vähän offtopicia miks josen antenni on eripaikassa mitä muilla?
-
Sillä on semmoinen prototype ballistic vastarin boxi ohjaus servon kohdalla.
Jerzi
-
Ei vielä tiedä koska saadaan ko radioboksi tuotantoon.
Nyt tarina kertoo että Jose olisi ollut kakkos rundion TQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :!: :!: Katotaan pitääkö huhu paikkansa?!?!
-
Mahtavaa kyl se voitto viel suomeen tulee :mrgreen:
-
Peukut pystyyn pojat! Kyl me luotetaan suhun JQ!!!
-
Löyty tarkempia:
Ekan kierroksen jälkeen suomalaiset sijotukset:
6. Jose
34. Ari Heinonen
74. HOKE
135. Arto Heinonen
Kuskeja 150
-
Jose on kakkos rundilla neljän joukossa. Kakkos erä loppui juuri.
Battlella koneen kanssa ongelmia. Jos saa toimimaan niin kuulemma voittaa. Menee omilla nopeuksillaan.
-
Round 2 Results
1. Daniel Vega - Spain - Mugen/Ninja
2. Takashi Kato - Japan
3. Joseph Quagraine - Finland - HoBao/Novarossi
4. Robert Batlle - Spain - HoBao/Falcon
5. Chad Bradley - USA - Jammin/OS
6. Scott Hughes - USA - Mugen/OS
7. Yuichi Kanai - Japan - Kyosho/Sirio
8. Richi Gomez - Spain - Sidorf/RB
9. Mark Pavidis - USA - Kyosho/OS
10. Marty Korn - USA - GS/Werks
-
Kanainkin äijä 7.
Hyvä Jooseppi!!
Mistä näkee ketkä kaikki on mukana?
-
Mistä näkee ketkä kaikki on mukana?
niin minuakin kiinnostaisi tietää että ketä kaikki on mukana.
-
Siis osallistujalista vai?
-
joo, kaikista, kiitos
-
Niko, sä oot ihan nikko-tasoa :lol:
http://www.neobuggy.net/uploads/photos/3282.jpg
-
Osallistujaluettelo järjestäjän sivulla (ei taida olla ihan oikein):
http://www.jateam.org/entry_list.php
1. kierroksen kaikki tulokset (150 nimeä tässäkin)
http://www.buggy-sport.info/include.php?path=content/news.php
-
Nikko, radio-ohjattavien ykkönen ;)
-
Ainakin melkein :D
-
Noni! tänks
-
(http://www.neobuggy.net/uploads/photos/3227.jpg)
-
Hirveät naurut kuin bongasin NIKKO ANDERSSON :mrgreen:
Jerzi
-
Ketä se on? Mä tiedän vaan Nikko Anderssonan ;)
-
Me luotamme tähän kaveriin.
Jerzi
http://www.gfoto.com/UserPicPopup.asp?pid=2504866&alid=125078&uid=0941AD28128647D29663C010C25F5C24#PicShow
-
AFTER 3 Rounds:
1. Mark Pavidis - USA - Kyosho/OS
2. Scott Hughes - USA - Mugen/OS
3. Chad Bradley - USA - Jammin/OS
4. Renaud Savoya - France - Mugen/Ninja
5. Jeremy Kortz - USA - HoBao/Werks
6. Greg Degani - USA - HoBao/Picco
7. Richi Gomez - Spain - Sidorf/RB
8. Marty Korn - USA - GS/Werks
9. Joseph Quagraine - Finland - HoBao/Novarossi
10. Jon Hazlewood - UK - XRAY/Recab OS
11. Jerome Sartel - France - Hong Nor/JP
12. Guillaume Vray - France - Mugen/RB
13. Atsushi Kawamoto - Japan - Kyosho/Sirio
14. Kenji Osaka - Japan - Mugen/Ninja
-
Vähän on jenkit noussu!! 6 kymmenestä jenkkejä
-
Siinä mielessä vielä erikoista että tuo kolmen kärki ajaa uusilla OS:n protokoneilla. Niissä on esim: Kansi magnesiumia.
-
on joo, kappas vaan
-
Ei ole tainnut JQ:lla mennyt 3 rundi puikkoihin, kun on noin tippunut.
Missäs se Losin uusi auto on? Debyytti oli niin vakuuttava, mutta nyt ei näy ei kuulu?
OSsilla menee lujaa. Sen sijaan ihmetyttää aasialaisten puuttuminen kärjestä. Melkein kaikki kinnerit sieltä kotoisin, mutta kuskit ei vissiin osaa ajaa kuin työstökonetta.
-
Battlella ja Aigoinilla moottoriongelmat kuulemma jatkuu.
Mikähän ihmeen vaihe Scottilla on. Ei se yleensä noin lujaa mene.
Niin Scott on Prolinen pomo.
Näyttäis myös Proline olevan kärkikapinoissa the rengas.
-
Top10 4 kierroksen jälkeen:
1. Mark Pavidis - USA - Kyosho/OS - 601
2. Scott Hughes - USA - Mugen/OS - 600
3. Chad Bradley - USA - Jammin/OS - 591
4. Jeremy Kortz - USA - HoBao/Werks - 581
5. Renaud Savoya - France - Mugen/Ninja - 580
6. Greg Degani - USA - HoBao/Picco - 564
7. Richi Gomez - Spain - Sidorf/RB - 563
8. Joseph Quagraine - Finland - HoBao/Novarossi - 557
9. Jon Hazlewood - UK - XRAY/Recab OS - 557
10. Guillaume Vray - France - Mugen/RB - 555
Jose noussu pykälän, OS ja USA jyrää yhä!
Edit: Liuska päivitetty
-
http://www.rbproducts.com/reportage/results2006/WC-055.jpg
Arillakin näyttää kulkevan !
-
Tosi hienosti joo!! Kyllä Arin taidot tiedetään
-
Tosi hienosti joo!! Kyllä Arin taidot tiedetään
Kyllä! Tsemppiä vaan lisää!
-
Täällä Indoneisia Jakarta Ancol,kuuleeko Suomi...
Tämä päivä tuonu paljon yllätyksiä alkuerissä,kolmanen kierroksen jälkeen jose oli sijalla 9 ja ari 16....
Hokella ja Artsilla ollu ongelmia,alustan kanssa ja artsilla huonoa tuuria kun nostajat on sammuttaneet auton ainakin kerran,ja tulpan hajottua niin se oli siinä ne alkuerät...
Josella kolmannessa erässä väärä rengas valinta koitui kohtaloksi,neljännessä taasen nähtiin tuttua lentävää suomenruotsalaisenglantilaista lentoa...
Ari ajoi kolmannessa kuudenneksitoista parhaan sijoituksen nostaen osakkeitaan ajatellen 1/4 finaaliin pääsyä, neljännessä erässä rata oli muuttunut radikaalisti vaikeuttaen ajoa huomattavasti.
Setupit huomiselle kahdelle viimeiselle kierrokselle ovat selvillä,joita kundit laittavat kunton huoneessa tällä hetkellä,itse sen sijaan nautin "virvoikkeita" tämän kirjoittamisen jälkeen ja rengassavottaa kiroten :lol:
Kuuma kostea ilma,auringossa joku lähemmäs 40 astetta...
Siinä suomi osuus...
Jenkit ovat onnistuneet odotettua paremmin,eurooppalaisten kärsiessä mitä ihmeellisimmistä ongelmista.Linus,tortoricci,aigon,battle...
Falcon/rb koneet sammuilleet,cronon alusta ei toimi tortoriccillä...
Suurimmaksi tekijäksi ovat nousseet renkaat...Top 20 kärki,14-16 kuskia ajaa ProLinella...Renkaita ovat vaihdelleet ensimmäisen lämppäri kierroksen jälkeen paljon...
Scott Hughes ajaa kovaa koska siellä on sillä ollut sellainen mekkaripari et muut on kateellisia niiden tankkaus nopeudesta...
Voittanu tankkauksilla muita 2-4sek...
Huomenna vika alkueräkierrospäivä...siitä lisää huomenna....
Indonesia vaikenee,mutta vain hetkeksi...
ps.Jerry,oliko pakko laittaa toi mun kuva,ja artsilta terveisiä servosta joka oli rikki jo valmiiksi...
:wink:
-
vimmu mekkaa se hoken Hobsteri kuntoon ;)
-
Jeps...
Juu omalta kohdalta homma ei nyt mee kyllä putkeen.
Setuppi niin hakusessa että ajamisesta ei tule mitään ku alkaa päästä höyry nousemaan auton vikuroinnin takia.
Nooooh... säädetään säädetään.
Muuta ongelmaahan ei ole kuin että kaasuun koskiessa huomaa yhtäkkiä perän olevan menosuuntaan... Ei siis tuu niin yhtään mitään ajamisesta.
Täällä nää erien välitkin on mielenkiintoset... Tänään sain oikeen kunnolla huomata mikä on pitkä mekkaus aika.
Aamulla kauheella tohinalla kisapaikalle, koska mulla oli heti toka hiitti eli 8.15 starttas... Nooooooh... sit kattelin listaa että ehtiskös käymään kaikki diffit läpi ja huomasin että olis voinu vaikka pari kappaletta uusia autoja rakentaa siinä ajassa.
Seuraava hiitti näet starttas 8 tunnin päästä, eli vasta 16.15...
Ei helv...
Ja varmasti voitte kuvitella että kun ensin ajan tokassa hiitissä ja seuraavaks ajan päivän tokavikassa niin rata on ehkä hieman ehtinyt muuttumaan kun se 120 muuta kuskia on pari hiittiä sahannut välissä.
Ihmettelä nyt sit tässä välissä kuinka saada auto toimimaan, kun tietää kyllä kuinka auton toimimaan saa just sillä hetkellä, mutta tosiaan kun rata onkin aivan toinen seuraavaan hiittiin... Äsh
Pari hiittiä siis joutui ikävään tilanteeseen tuon järjestelyn takia.
No josko huomenna olis sitten taas normaalimmassa järjestyksessä ajamassa ettei tarvii noin kauaa ihmetellä ja liimailla toisille renkaita välissä.
Jep. Muuten auto toimii jees... menis vaan vielä suoraan kun kaasuun koskee
:mrgreen:
-
Jaa vimmu tuo on sitten hieno kuva sinusta................
Jerzi
-
Scott Hughes ajaa kovaa koska siellä on sillä ollut sellainen mekkaripari et muut on kateellisia niiden tankkaus nopeudesta...
Voittanu tankkauksilla muita 2-4sek...
Ettei olis vanha Kyosho mekkari Regan LeBlanc mekkaamassa, se taitaa olla kova kundi siinä hommassa joka auttoi Tebon voittoihin viime vuonna....Sehän kävi CENilläkin Kyosholta lähdön jälkeen.
-
Onkos tuo Jose kuka vilkuilee vieraisiin? http://www.teamxray.com/teamxray/showimage.php?img_id=21466&crt=3d50a489984362c71713b9fd1cf79ef0#
-
Regan mekkas muinoin myös saxtonia, ainakin viel vuosituhannen alussa. Sillon thunderilla.
Tsemppiä pojille nousuihin ja toivottavasti semeihin!
-
Ei jumakliste pojat tää on jo puoli voittoa. Jatkakaa tätä rataa niin korkkaan kohta täällä jo champanjat :D
Jooseppi semissä ja Ari näyttäis olevan hyvin kiinni 1/4 vinaalissa. Pojat nää on MM:ät :!: :!: Ei mikään kerhokisa. On noi kovia ukkoja.
-
Haha Jooseppi hakemassa kyosho osia.
Håken nyt vähän spiidiä päälle............
Jerzi
Kuin sitten tuo panketti on niin soutakaa sitten pojat pöydillä, se on jo muodostunut perinteeksi :mrgreen:
-
(http://www.neobuggy.net/uploads/photos/3457.jpg)
Rupeeko oleen väsymystä havaittavissa.... :wink:
-
Ainakin paidat ihan "savessa" :mrgreen:
Mutta malppi se on mikä miehen tiellä pitää :mrgreen:
-
Ei jumakliste pojat tää on jo puoli voittoa. Jatkakaa tätä rataa niin korkkaan kohta täällä jo champanjat :D
Jooseppi semissä ja Ari näyttäis olevan hyvin kiinni 1/4 vinaalissa. Pojat nää on MM:ät :!: :!: Ei mikään kerhokisa. On noi kovia ukkoja.
Todella hienoa!! Hyvä pojat, etenkin Arin osalta!!!
-
Results AFTER 5 Rounds of Qualifying
1. Mark Pavidis - USA - Kyosho/OS
2. Scott Hughes - USA - Mugen/OS
3. Yannick Aigoin - France - XRAY/RB
4. Robert Batlle - Spain - HoBao/Falcon - Ultimate
5. Chad Bradley - USA - Jammin/OS
6. Jeremy Kortz - USA - HoBao/Werks
7. Joseph Quagraine - Finland - HoBao/Novarossi - Ultimate
8. Jerome Aigoin - France - HoBao/Picco
9. Guillaume Vray - France - Mugen/RB
10. Renaud Savoya - France - Mugen/Ninja
11. Daniel Vega - Spain - Mugen/Ninja - Ultimate
12. Richi Gomez - Spain - Sidorf/RB
13. Greg Degani - USA - HoBao/Picco
14. Bobby Tillman - USA - Mugen/Ninja
15. Daniel Reckward - Germany - Kyosho/RB
Its interesting to look at the spread of cars in the top 15 - with only 2 Kyosho, 5 Mugen and quite surprisingly 5 HoBao! 1 XRAY, 1 Jammin and 1 Sidorf ;)
-
Jep. Ei Kyosholla ole autona enää etumatkaa muihin. Siis ajamisen kannalta ainakaan. Joten ei mikään yllätys, suorastaan ihme että siellä on 2 Kyoshoa kun Cavalieri ja Tebo ei ole mukana (Tebo nykyään ajaakin O'Donnelilla)
-
Noniin kyllähän se Aigoin (siis molemmat) ja Batlle saivat näköjään vehkeet pelaamaan ja voitosta ajetaan. Mut tosi hienoa kyllä et meidän ihka oma Jooseppi ajaa SEMISSÄ :!: Luotan viellä kyllä Ariinkin että Ari nähdään semissä myös. Olisi se vaan hienoa ja historiaa. 2 Suomalaista polttiskrossin MM:issä semissä.
-
Mutta tuo kansallisuusjakauma on jännä. Amerikkalaiset, ranskalaiset ja espanjalaiset kärjessä. Missä on italiaanot? Aasialaiset - who cares! Ruotsalaiset missä lie?
Toinen pointti mitä ihmettelin oli joku pitkä kirjoitus oliko reiskan sivuilla miten eri tavalla kuskit tekevät kisoissa auton säätöjen suhteen. Osa kokeili muuttaa diffejä ja iskareita koko ajan ja osa ei tee mitään!
Ja lopuksi Arille virtaa vetää hyvällä omalla tasollaan loppuun asti. JQ taitaa olla varma semimies, kuten pitikin.
-
Jep, polttiskrossin suuret maat: USA, Ranska, Espanja. Ja Suomi :D
Oliko tuossa stoorissa kerrottu kummalla taktiikalla näyttää pärjäävän paremmin? Ehkä siitä jatkuvasta muuttelusta tulee kauhea stressi jos se auto ei edelleenkään toimi... Eli kun ajaa sillä samalla niin tietää ainakin miten se ei toimi--> oppii ajamaan sitä setuppia. Plus että olosuhteethan muuttuvat koko ajan niinkuin Hokekin kirjoitti joten....
-
Josen tuntien säätöjä ei kauheesti enää säädellä. Ainoastaan hienosäätöä enää.
-
The TQ for the 2006 Worlds is MARK PAVIDIS!
1. Mark Pavidis - USA - Kyosho/OS
2. Scott Hughes - USA - Mugen/OS
3. Yannick Aigoin - France - XRAY/RB
4. Jeremy Kortz - USA - HoBao/Werks
5. Chad Bradley - USA - Jammin/OS
6. Robert Batlle - Spain - HoBao/Falcon - Ultimate
7. Guillaume Vray - France - Mugen/RB
8. Joseph Quagraine - Finland - HoBao/Novarossi - Ultimate
9. Jerome Aigoin - France - HoBao/Picco
10. Renaud Savoya - France - Mugen/Ninja
11. Borja Hernandez - Spain - Mugen/Ninja
12. Bobby Tillman - USA - Mugen/Ninja
13. Greg Degani - USA - HoBao/Picco
14. Jon Hazlewood - UK - XRAY/Recab OS
-----------------------
15. Daniel Reckward - Germany
16. Daniel Vega - Spain
17. Richi Gomez - Spain
18. Josh Wheeler - USA
19. Marty Korn - USA
20. Kenji Osaka - Japan
21. Raul Peris - Spain
22. Takashi Kato - Japan
23. Yuichi Ajishi - Japan
24. Davide Tortorici - Italy
25. Atsushi Kawamoto - Japan
26. Jerome Sartel - France
27. Yoshio Otsuka - Japan
28. Kris Moore - USA
29. Miguel Matias - Portugal
30. Yuichi Kanai - Japan
31. Linus Thern - Sweden
32. John Agus - Indonesia
33. Ari Heinonen - Finland
The Top 14 drivers will go straight into the Semis. Pavidis has now TQd 2 world championships, the other one in 2000, Las Vegas.
--------------
Results for Round 6
1. Vray
2. Kortz
3. Quagraine
-
--------------
Results for Round 6
1. Vray
2. Kortz
3. Quagraine
Tämä lupaa hyvää, Josella vauhti kiihtyy muihin nähden kun rata pahenee... :)
-
Tai sitten siellä on osa jengistä vetänyt viimeisellä rundilla kaikkitaieimitään periaatteella saavuttaakseen TQ pystin (tai sitten bonarin). Niin tai näin hyvää lupaa JQ:n vauhti. Ari kerspeles "jäi" 1/8 finaaliin. Ari on tunnetusti hyvä nousija...
-
--------------
Results for Round 6
1. Vray
2. Kortz
3. Quagraine
Tämä lupaa hyvää, Josella vauhti kiihtyy muihin nähden kun rata pahenee... :)
Jose vaan osaa ajaa huonommalla radalla paremmin kuin muut :)
-
Vimmu laittoi viestiä minulle ja tässä on viestin sisältö.........
Jose semiin,Ari 1/8 kiitos nostajien olis ollut 1/4, Hoke 1/64, Artsi 1/128.
Ihan hyvin menee kaikki tulee olemaan 50 joukossa mikäli artsi ja hoke ajaa varmasti ja suht kovaa, se riittää.
Jose on luottavainen ari pettynyt, no mä en olis jos olisin ekoissa MMissä 40 paremmalla puolella (33 oli) mahtavat kisat ollut kuvia ja juttuja tulee jälkeenpäin, huomenna on vapaa päivä arilla ja josella, sununtaina on mun synttärit,jose on 1 ja ari on 2.
Eli nyt toivotaan että VIMMU saa semmoiset synttäri lahjat kuin mitä ei olis ikinää toivonnut saavansa.
Nyt on pojat teillä jo todella hyvin pullat uunissa siellä.
TSEMPPIÄ OLARISTA. :wink:
Jerzi
-
Ei varmaan tarvii Arin olla pettynyt!!!!! Mutta ymmärrän tunteen jos paikka jäi nostajan takia saavuttamatta.
TSEMPPIÄ TUOMARILASTA!
-
Ari on tunnetusti hyvä nousija...
pitää toki paikkansa mutta, sen koneet ei oo vielä tähän päivään mennessä pysyneet kunnolla käynnissä. tottakai toivon ettei ne nyt sitten tuolla sammuis.
-
Ettei olis vanha Kyosho mekkari Regan LeBlanc mekkaamassa, se taitaa olla kova kundi siinä hommassa joka auttoi Tebon voittoihin viime vuonna....Sehän kävi CENilläkin Kyosholta lähdön jälkeen.
MUUAHAHAHA
Eipäs ollutkaan, vaan kyseessä oli ihan vaan paras mekkari... Vimmu... avustajana Jooseppi.
Homma toimi niin silmän räpäyksessä että ainoa hidastava tekijä oli tankkipistooli jota joutui odottelemaan...
-
Kieäh.
Arin pannu toimii kuin ajatus. (kuten myös mun)
Eli erittäin kovaa vääntöä on tiedossa ja olen erittäin luottavaisin mielin Arin nousun suhteen... Niin mieletöntä vauhtia on tosiaan pitänyt että ilman nostajien yksinkertaisesti käsittämättömän kämmäilyn ansiosta on pari alkuerää mennyt aivan penkin alle... Ja joo... moni ajattelee tässä vaiheessa että aivan turhaa marinaa... paikalla olleena olisitte erittäin pahasti eri mieltä, vai miltä kuulostaa 10 sekuntia auto katollaan ennenkuin nostaja edes lotkauttaa reaktioitaan??????
aivan.... Perkkkkkkeleen pitkältä ajalta varsinkin kun puhutaan MM kisoista.
Sekunti nimittäin merkkaa jo erittäin monta sijaa, ja kun se menee noin selkeään nostajan kämmiin niin ketutus on aika valtaisa.
Jeps...
No omalta osalta en muuta kommentoi kuin että auto ei istu omaan ajotyyliin ja rataan sitten niin millään... vaikea pysyä edes putkien välissä.
Paljon menee omaan piikkiin ja paljon menee setupin piikkiin... Kun auto tuntuu täysin vieraalta ajaa niin ei vaan kulje.
No huomiselle on sentään setuppimuutokset keksitty, joten luottavaisin mielin lähden nousufinaaliin... vaikkakin jälleen kerran aivan huitin nevadasta asti.
Ei vaan oo todellista... Tänään homma näytti erittäin lupaavalta ja olin jo 57 (juu... huonosti sekin, mutta sentään nousin) mutta illemmalla sijoitus painui metikköön... Ei vaan voi mitään. Torsteilua...
Huomenna sitten yritetään tosissaan, ja mikäli ei nousua omalta kohdalta tule niin peiliin on katsominen jälleen kerran...
PS: Artsi kertoo terveisiä että Suomen maahantuojalta (tre-rc) hankittu Novarossi toimii kuin ajatus...
Terveisiä myös JP-Nitroracingille... Keraamiset laakerit toimii loistavasti jopa tässäkin käsittämättömässä pölyssä... Aivan omituista punaista savea joka tukkii jokapaikan vaikkei kummasti pölyäkkään.
-
ITUTTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
ITUTTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nooo, ei noin voimakkaasti....
ai niin.. Ari, kaatoiko sje njostaja sen sun auton vai mjiksi sje oli njiin kauan päällään?
-
Täällä Indonesia kuuleeko Suomi?
Jose,wtf...Uskomaton suoritus...
Ari...voi "#%R&¤#" nostajat
Hoke...fucking alien...vauhti tulossa...
Artsi...sai vihdoin moottorin toimimaan....
Hoke ja Artsi tulee nousemaan,ari tulee nousemaan...
sitten kaikki on vain herran ja nostajien hallussa...
Lämpötila tänään oli varjossa 34,3...
Kuuma,hikoilee,janottaa,Kal....
:wink:
Huomenna arilla ja josella vapaa päivä...
Me mekataan artsi ja hoke uuteen tulemiseen...
Uudet fenix linnut ovat kasvaneet ja tulevat yllättämään kaikki...
setupit...ok...moottorit perfecto...kaikki on kiinni kuskeista...
Lauantain jälkeen on enää yks päivä todellisen voittajan esiin tulemiseen... :lol: Eli mun hehehehhhe
Teen kaikkeni,annan parhaani,jotta Suomi ja kundit pärjäsivät...
-
Ari osui BETONI röykkyyn huonosti ja kaatoi AIVAN nostajan eteen...¤#&%&¤%(#&%(# toRStit nOSTAJAT
-
Ettei olis vanha Kyosho mekkari Regan LeBlanc mekkaamassa, se taitaa olla kova kundi siinä hommassa joka auttoi Tebon voittoihin viime vuonna....Sehän kävi CENilläkin Kyosholta lähdön jälkeen.
MUUAHAHAHA
Eipäs ollutkaan, vaan kyseessä oli ihan vaan paras mekkari... Vimmu... avustajana Jooseppi.
Homma toimi niin silmän räpäyksessä että ainoa hidastava tekijä oli tankkipistooli jota joutui odottelemaan...
No tuo on hienoa kuulla!!
Mutta Scottin auton tankkaus??
Veikkasin sen takia että kuulin että Regan olis paikalla ja sillä ei kai ollut talliakaan...
***
Erityisesti ARILLE mielettömät tsempit täältä kotisuomesta!!! Good Going!!!
-
EI helkkari pojat, nyt katsotte sitten että joka hemmetin ruuvi on sitten kunnon ruuvilukitteella kiinni ja pannut just piikin alapuolella että se ei tee teppoisia vai mitä.
VIMMU----> pidä minut ajan tasalla miten nousut menee, ei kestä odottaa tietoja.
Jerzi
PS Ei sitten kaljaa ennen loppua :twisted:
-
Toivottavasti siellä on pahaa kaljaa kjäh kjäh
-
EI helkkari pojat, nyt katsotte sitten että joka hemmetin ruuvi on sitten kunnon ruuvilukitteella kiinni
Jeeeeep jep...
Ei tähän oikein muuta voi sanoa kuin että sanoppa muuta kato.
Siihenhän se taas kaatu... Totaaliseen torsteiluun, eli enpä tarkistanut ollenkaan että onko iskarit kuinka hyvin kiinni.
No paikallaanhan ne oli eikä mikään ruuvi ollut löysällä, paitsi ekan tankkauksen jälkeen... Samantien kun tankilta lähdin niin tietenkin toinen etuiskari on yläpäästään irti pudonneen ruuvin takia.
Se siitä sitten...
Niin ketaleesti nyppi, varsinkin kun nyt kaikki oli kunnossa ja vauhti alkoi tosiaan tulla taas esiin...
Ihan ok nopeutta pääsin kolmellakin iskarilla, mutta 7. sijalle tuli pudottua ja kärki muljahti kerran jopa kierroksellakin ohi.
Ärhh...
Ja tulipahan nähtyä nyt sitten kunnon emämunaus järjestäjien puolesta... Artsin hiitti oli alkamassa ja autoa mekattiin hulluna... kunnes kuultiin kuulutus että rata on auki, saa ajaa... WTF 5 minuuttia ennen aikatauluun merkattua aikaa...
Äänestyksen aiheet olivat selvillä.
No Artsi jokatapauksessa ehti starttiin, mutta kaikkia auton muutoksia ei ahditty tekemään, ja muutenkin kuskilla jo valmiiksi vati nurin...
Ei näin vaan voi tehdä arvokisoissa...
Aikataulu voi olla myöhässä tietenkin, mutta ei sitä missään nimessä ilman mitään ilmoitusta voi muuttaa aikaisemmaksi.
Kierroslaskenta ja tuomaristo vaan totes että ei ole heidän ongelmansa...
Voi venäjä.
No mutta jooo... Keturalleen meni jälleen kerran isommat kisat...
Nyt jäljellä on enää Arin ja Josen ajot... Aamulla aikaisin 8.00 (4.00 suomen aikaa) starttaa Arin hiitti.
Paikalla ollaan ja hoidetaan tankkaukset niin salaman nopeasti että ei ehdi kuski edes jalkojaan lepuuttaa kun auto kiitääkin jo varikkosuoralla kohti rataa.
Jep... sen jälkeen sitten pelkkää lomailua, ja senhän taas tietää mitä siitä tulee kun tämä ryhmärämä pääsee ihan kunnolla vauhtiin paikallisten misujen kanssa...
:wink:
-
siis mina ja vimmu mekatiin Scottille. Nyt ollaan samas semis jote Scottia hieman jannittaa mekkaritilanne:-)
-
Jep... sen jälkeen sitten pelkkää lomailua, ja senhän taas tietää mitä siitä tulee kun tämä ryhmärämä pääsee ihan kunnolla vauhtiin paikallisten misujen kanssa...
:wink:
Juu..Joko kortti kotiin jossa lukee "I'm pregnant", tai käynti sukupuolitauti polilla :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Missä ne herneet on! :mrgreen:
-
siis mina ja vimmu mekatiin Scottille. Nyt ollaan samas semis jote Scottia hieman jannittaa mekkaritilanne:-)
Ei ihme!!!! 8)
-
Siis Hokenkin piti lähteä Indonesiaan asti opettelemaan auton perushuoltoa...? Oisha tuota ny lähempääkin järjestynyt.... :)
Eikäku onnea vaan ja menestystä suomipojille, ja anteeks pienet kettuilut....?!
-
Linus menossa finaaliin :evil:
Jerzi
-
Linus menossa finaaliin :evil:
Jerzi
Yeeesh
Taisi mennä päpä housuun.
Jerzi
-
Linus menossa finaaliin :evil:
Jerzi
Yeeesh
Taisi mennä päpä housuun.
Jerzi
Ole nyt hiljaa ennen kun tiedämme semi-b:n tulokset.. :wink:
-
Piti ihan herätä kattomaan onko ne saanu liveseurannan sinne, hyvältä näyttää ja just tuli semi A maaliin.
Nyt peukut Joselle.
-
Kait se finaalissa ajaa.
Jerzi
-
Tarkoittaakos tuo että kone stumppasi...... :?:
Jerzi
-
Jahas "flamed" heti alkuun, ei taas, ei näin.
Nyt puristaa Josekin mailaa niin per!"#€
:twisted:
-
flamed-was leading...............
Jerzi
-
onko toi flamed sama kuin stumppas?
-
näköjään on.
Jerzi
-
nyt se tippu jo yhdeksänneks
-
mistä te seuraatte tuloksia?
-
http://www.neobuggy.net/modules/news/index.php?storytopic=2
-
Juu sama paikka.
-
Ikävä homma
-
vega stumppas vikalla kieroksella,mahtaa hienoa miesti harmittaa.
Jerzi :oops:
-
Kyllä se varmaan miestä syö ,kun putoaa toiselta paikalta semeissä pois finaalista.
-
6 kuskia jenkeistä finaalissa :(
Olis kivaa jos Eurooppa veis voiton.. :wink:
-
nyt pääsee taas nukkumaan.
Käähk, nyt nähdään miten motoori speciale kaveri hengittää pillin kautta.
jerzi
-
Toivotaan että uhkaus toteutuu.
-
Nyt sitten peukut Yannikille ja Hazlewoodille. Aigoinin voitto olis kova, EM ja MM putkeen. 8) go Reiska!
Kyoshomiehilläkin säästyi nyt sitten rahat. Tuskin tulee uutta Kanai editioo.
-
Mitään ranskalaisia voittoon toivo, vaikka miestä en olekaan tavannut, voihan se olla mukava poikkeus ;-)
Äkkiä laskettuna pari reiskaa, pari hyperiä, pari mugenia ja pari kyöstiä finaalissa
-
no linus sitten :mrgreen:
Jerzi
-
Voitto oikeeseen paikkaan.. Jos on koko kisat kärjessä niin ei voi olla väärä kuski kisoja voittanut :wink:
K & Linus... Eipä taaskaan oo tuettu ruottinkyoshoa turhaan! HAAHAA :mrgreen:
-
Saa taas kyosho-lehdestä lukee kuinka kyosho oli ylivoimainen. Pavidis oli koko kisan kärjessä, onnee vaan sinne!
-
Pavidis ryssi ekalla kiekalla ja tippu ysiks (Hazlewood rikko iskarin ja oli kymmenes) - sitten rupes sieltä tekemään nousua, Aigoin repi kaulaa ja oli 9min - 46min välillä johdossa. Sitten stumppi ja putos. Sitten oli kärjessä tiukkaa, mutta RB teki toisen stumpin ja se siitä Aigoinin kisasta.
Pavidis ei siis ollut koko kisaa kärjessä, ei todellakaan.
Oli kuitenkin tiukka skaba, varmasti paikanpäällä hyvä meininki.
-
Tarkotin lähinnä että TQ ja johti kaikkien paitsi 2 alkuerän jälkeen.
-
Vai niin kävi... Pavidis vanha konkari vei voiton. Ilmeisesti noi uudet OS:it toimii melko hyvin. Tahtoo kokeilla :mrgreen:
-
Vai niin kävi... Pavidis vanha konkari vei voiton. Ilmeisesti noi uudet OS:it toimii melko hyvin. Tahtoo kokeilla :mrgreen:
Tuskin tuo voitto on kiinni OS koneesta.
Onnea Joselle hienosta suorituksesta!
-
Mutta haluan silti sellaisen
-
Neo-buggyn sivuilla Jose sanoi fuilin loppuneen heti 7 minuutin jälkeen.
-
Eihän se Suomessakaan aja yli 7 min tankkia :o
-
mä ymmärsin vimmun puheista et se loppu 5,50 ja bo bo booo
-
Semitreenissä tankki kesti 7,30
Erässä 7,05 ja Novarossin jampat kävi kuumana ja haukkus vissiin Vimmun ja Arin (mekaanikot). Toinen tankki loppui 5,30 tai jotain. Sit Novarossit tajus et kyl nyt on vika pannussa eikä mekkareissa. Myös Periksellä oli pannun kanssa ongelmia (Novarossin toinen kuski).
Otin selvää noista uusista OS:eista. OS:ltä tulee uusi V-Specin kaveri tammikuussa. Moottori ei korvaa nykyistä V-Specciä ja ko koneessa on magnesium jäähdytyskansi, erilainen tehokäyrä ym ja huomattavasti kalliimpi. Nimi on Speed 21 V-Spec. Nykyisessä normaalissa V-Specissä on nyt uusi pitkäikäisempi sylinterisarja ja pitkäikäisemmät laakerit tulevat pian.
-
Kotona vihdoin.Tarkennus,eka sammuminen 6min 55sek,toka 5min 50sek...
Semitreenissä meni 7min 37sek!!!!!
Lavangossa lauantaina voi tulla kysymään lisää kuulumisia