Medasec tournamentissa käytössä ollutta säätöä, yleisesti ottaen kaikenkaikkiaan jäykempään suuntaan on viimeaikoina tullut säädettyä ajoalustan kasvaneen pidon johdosta.
Diffit: Edessä 20000, takana 7000. (taakse olisin kokeillut 10000, mutta ei viitsinyt vaihtaa..)
Iskarit:Edessä 550cst ja punaiset jouset. Takana 450cst ja mustat jouset. 3 reik. männät ed. ja tak.
Iskarien kiinnityspisteet:Edessä ylhäältä ja alhaalta uloimmassa, takana ylhäältä keskellä ja alhaalta sisällä.
Vakaajat:Edessä 1,5 ja takana 1,3mm.
Painot:Kaikki takapään painot käytössä.
Camber:edessä -0,5 takana -1, edessä yksi aste haritusta ja takana aurausta 4(?)astetta (eli yhden asteen hubit lisäävään suuntaan asennettuna)
Muuta:-Akseliväli lähes niin pitkä kuin saa.
-renkaat: ed. spiket tak. pinnit.
-etulinkkiä nostettu sisäpäästä ylimpään sisäkohtaan.
-maavara 17mm.
Näillä mentiin ja ihan oli kiva ajettava. Autolla olis varmaan taisteltu vaikka voitosta, vaan kuljettaja piti tälläkin kertaa huolen siitä ettei näin ollut
Testikäytössä ollut Czt-säädin/moottoripakettikin (6,5t) pelasi loistavasti.