Sen verran olen kyllä Jerryn kanssa jotenkin osittain samaa mieltä, että nuo ylitehoiset sähköautot ovat käyttökelvottomia.. sen ajamisen suhteen. Saahan niillä renkaat levyiksi ja rahaa palamaan. Kivaa sen max. yhden akullisen, jos ei savut nouse ennen sitä. Samat kiksithän saa autoa käsin heittämällä ja toivomalla, että pysyy ehjänä.
Itseäni ei ylitehoisuus kiinnosta pätkääkää ENÄÄ, koska haluan että autoni ovat hyviä ajaa, ja siihen kategoriaan kuuluu kaikenmaan säätämiset yms. Noilla ylitehoilla kovin säätäminen on se, että hammasvälit on piukalla ja auto on silti täysin käyttökelvoton siihen pohjimmaiseen tarkotukseensa. Välillä voi kokeilla akun tai pari tankillista ylitehoilla, mutta siihen väsyy kohtuu nopeasti, kun auto ei vaan haltsaa tehoja, vaan keulii ja spinnailee.
Onhan se niin erilaista hauskaa nuo parkkiksella keulimiset, mutta alkeellista kuitenkin kevyimpäänkään muodostelma-ajoon verrattuna. Been there. Tähän tosin vaikuttaa aika paljon se, että 5 vuotta sitten valmistunut vaihtoehto takapihalle on tuossa kiven heiton päässä.
No pääasiahan tosiaan on ettei tule mitään xx autoa moittimaan kovin isosti tänne julkiselle sektorille, jos sen rikkoo paskomalla. Ajopaikkojen ja tyylien puolesta ei valittamista, vaikka se omalla kohdallani onkin todella tylsää ja 1-ulotteista.
Noeisentään, keulein mä Blitsillä puolen akullista tuossa joku päivä sitten asvaltilla :) Takanakkeihin tuli rupea jo ja korikin sai ihottumaa. Riitti taas pitkäksi aikaa.