Olen muistaakseni nähnyt näitä jossain netissäkin.. tuli ekana mieleen että laittaisin rinnan eli imu- ja paineletkut molempiin jaettuna t-liittimellä. Mutta tässä voi tulla ongelmaksi se jos polttoaine ei kulu tasaisesti molemmista, jollon ilmaa alkaa virrata toisesta tankista polttoaineen mukana - ei hyvä.
Siksi tulin siihen tulokseen että laittaisi peräkkäin enkä oikeastaan en näe syytä miksei niin toimisikin. Kyllähän tankit ovat ilmatiiviitä joten paineen pitäisi kulkea ekan tankin kautta tokaan riittävän hyvin, samoin polttoaineen.
Helppohan tuo on kokeilla. Eli pakarista paineletku ekaan tankkiin, sieltä polttoaineletku tokaan tankkiin, jonka voisi vetää tämän paineletkun aukosta pohjalle asti ja sitten sieltä polttoaineletku edelleen kaasariin. Pohjalle asti siksi että se takaa taisisemman imun kuin jos ilmaa on välissä kun tokakin tankki alkaa osittain tyhjetä (vrt. ns. lappo).
Ymmärrykseni mukaan tällöin molemmat tankit kuluisivat tasaisesti yhtä aikaa tällä ratkaisulla.