Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - mop

Sivuja: 1 ... 9 10 11 [12] 13
331
RC-kerhot ja -radat / Vs: Hallin ua kerho
« : 18.08.09 - klo: 17.53 »
Hoi, yksi juttu on päässyt unohtumaan.
Lupa radan kunnostamiseen KIRJALLISENA. Oletettavasti joku tulee kumminkin kyselemään että mitäs täällä tuhotaan paikkoja, niin olis hyvä näyttää lappua että on lupa.

Näin täysin sivullisen kommenttina, niin eikös se näyttövastuu luvattomuudesta ole sillä kyselijällä? Se kirjallinen lupa on tietysti aina kaiken varalta hyvä olla jossain olemassa.

332
Sähköautot / Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« : 18.08.09 - klo: 17.38 »
Hount, kuinkas pitkälle noilla sarjotetuilla yuntongeilla ajelee?

Ja millasiin ajoaikoihin noilla 4s lipoilla yleensä päästään kasikäytössä?

333
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 18.08.09 - klo: 17.19 »
Saakos stampede vxl:llään laittaa 4/5 kennoisia akkuja? Entä vaikuttaako ajoon verraten vaikka 3 kennoiseen.

Ei ainakaan speksien mukaan. Eikä ole kyllä mitään järkeäkään. Tolla 3s:lläkin saa varmasti ko. kikottimen ilmaan.

334
Mikä olisi paras tapa mitata nopeus jos käytössä ei ole puhelinta jossa gps, tai yleensä mitään mittausvälinettä. -Sami

Jos tiedät matkan (esim. 50 metriä), niin ajat sen pätkän täysillä ja otat sekkarilla ajan. Sitten vain lasket nopeuden v = s / t.



Teoriassa juu, mutta virhemarginaali on aika hyvä. Matkan pitäisi olla kohtalaisen pitkä ennenkuin voitaisiin puhua tarkasta lukemasta. Kauko ohjattavilla kohtlaiasen vaikeaa. Toki pari kaveria messiin matkan alku ja loppupäähän niin saadaan kohtalaisen tarkka tulos. Yksinään aika toivotonta.

Eks se sekkarikin oo mittausväline?  :grin: Mutta tosiaan kovin pitkää suoraa on pienellä nikkoautolla vaikea ajaa ja mitata jo kuskin ja sekkarimiehen sijoittamisen takia. Jos nopeus on jotain 50 km/h pintaan, matka tuo 50 m ja ajanottajan sormi toimii alle puolen sekan virheellä, niin lopullinen virhe jää johonkin +-10% luokkaan. Edellyttäen tietysti, että se 50 metrin matka on tarkka.

Tolla tavalla voi selvittää suunnilleen millä kymppiluvulla mennään. Voi päivittää sen mutu 60 todelliseen 40 km/h..

335
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 17.08.09 - klo: 12.17 »

Huomasin että uusi versio on tulosssa tuosta Readysetistä.. sama G20 moottori mutta radiot ovat Futaban ja noparissa on nyt jäähdytin.. moottori "center mounted", akuksi edelleen pötkömallinen. Kuuladiffi nyt myös edessä.


Kyseessä taitaa olla mallit type-3 ja type4 tosta Readysetistä (esim: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/products_id/143717/n/Kyosho-Lazer-ZX-5-Readyset-1-10-Scale-4wd-Electric-Buggy-Type-4-RTR).

Mä en kyllä löytänyt äkkiseltään muuta eroa edellisiin kuin uudet värit ja ohjaimen prefex kt-3 -> kt-6. "Center mounted" tarkoittanee vain koneen sijaintia akselien välissä.  :wink: Ja kuuladiffit oli mullakin edellisessä mallissa.

edittiä: tuolla http://www.kyoshoamerica.com/cars/index.php?part_num=30861&view=manualssetups on ainakin räjäytyskuva kovin samannäköinen, mutta voi olla vanhakin..

336
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 17.08.09 - klo: 09.18 »
Muutama Hexan ottama ajokuva lisätty albumiin.

Heh, ensisilmäyksellä näytti, että hyppy tulee aidan yli.. Siinä oliskin radalle vähän haastekerrointa.

337
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 17.08.09 - klo: 00.07 »
Kiitos vastauksista. Pistetään nyt kokeeksi tulemaan kun hinta on kohillaan :wink: M@ssen kanssa kimpassa tilataan niin 76€ posteineen per nuppi maksaa.

Juu, hintansa arvonen vekorin on kyl. Satkulla sai paketin kahdella vastarilla, kun vaihtoehtona ollut hipohipolaite + ekstravastari olisi kustantanu ainakin kolminkertaisesti.

338
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 16.08.09 - klo: 22.09 »
Meinaa mennä offtopicin puolelle, mutta kuinka monella on speden/rustyn kanssa käytössä Acoms Technisport 2,4GHz radiot? Ootteko ollu tyytyväisiä ja paraniko asiat verrattuna tohon TQ2 radioon?

Meikäläinen on ihan tyytyväinen ollut. Vastari on kompaktin kokoinen ja mulla jemmattu ilmapallossa Rustlerin noparin telineen alla, akkukotelon takana olevaan koloon. Antenni on pujoteltu rullalle takaiskaritornin reikiin ja kantama on riittävä, ainakin omalle näkökyvylle. Ja säädöt pysyy muistissa parille autolle ja erilaisille akku-/kaveri-testaa-moodeille. Ja 2,4GHz systeemissä tosiaan häiriöitä ei juuri ole ja oikein säädetty fail-safe pitää auton paikallaan, vaikka ohjain olisi virrattomana.

339
Sähköautot / Vs: HB Ve8
« : 16.08.09 - klo: 15.28 »
Ei oo edes ihan hirveen hintanen. RCplanetista näyttäs saavan kitin ennakkotilaamalla n. 350€ postikuluineen ja alveineen.

Voikohan tommosella ajella esim. Lavangossa polttisten seassa?

340
^ Nyt täytyy kyllä vetää sanoja "taas" hieman takaisin.
Keskiviikkona kun ilmoittivat Liquidista et on tilaus lähetetty, ni nyt se sitten oli jo laatikossa.

Ei kyllä enää juurikaan nopeammin voi paketti liikkua, 2vrk.
Plussat siitä (toivottavasti lukevat  :grin:).

Eli on lähtenyt sillon 8.8. tai 9.8, mutta se ilmotus lähetyksestä jäänyt kuittaamatta järjestelmään/maili johonkin matkalle. Kuulostas tuo 6 vrk vähempi yliluonnolliselta toimitusajalta.  :wink:

341
Ookke, nyt selkeni mullekin  :tongue:

342

EDIT: Onnistunut tilaus liquidista on postissa tulossa. Epäonnistuneesta on tehty dispute paypalin kautta. HUOM! Kannattaa tehdä heti itselle accountti, eikä maksaa paypalilla ilman accounttia! Nimittäin disputen teko oli hankalampaa sellaisesta maksusta, joka on tehty ilman accounttia. Minä en ainakaan saanut sitä näkyviin siihen normaaliin dispute prosessiin, kun tein accountin jälkeenpäin. Piti ottaa yhteyttä paypaliin ja sieltä lähti se prosessi sitten etenemään.


Siis tarkoitatko, että täytyy tehdä liquidiin tunnus ennen kuin käyttää "Checkout with Paypal"-nappulaa?

Mulle ainakin ko. kauppa teki automaattisesti tilin ensimmäisen tilauksen yhteydessä tuon paypal cheoutin perusteella. En siis ole rekisteröitynyt sinne ikinä ja olen käyttänyt aina tilaamiseen suoraan tuota Paypal-nappulaa kirjautumatta kauppaan. Testasin äsken huvikseni kirjautumista tolla salasanalla, jonka LiquidRc oli lähettänyt ensimmäisen tilauksen jälkeen ja sillä pääsi näkemään koko tilaushistorian. Eli kauppa osaa linkittää tilaukset samaan tiliin, jos käyttää maksamiseen aina samaa Paypal-tiliä.

Eli kyllä sieltä pitäs accountti ja tilaus aina löytyä..

343
Yleinen keskustelu / Vs: RC-työkalut ja varusteet
« : 11.08.09 - klo: 00.15 »
Elokuun R/C Car lehdessä oli listattuna toimittajien suosikkityökalut, jotka melko pitkälle on topicissa jo aiemmin käsitelty. Lisänä oli toki muutakin joista itselleni jäi mieleen hammaslääkärin piikki; siis se työkalu, jolla se kaivelee hampaita. Tämä olisi tarpeen ainakin kivien kaiveluun rattailta sekä kuusiokoloruuvien putsaukseen savesta.


Ostin Biltemasta muutamalla eurolla juotosten korjailuhin tarkoitetun setin, jossa on erilaisia piikkejä, terävä koukku, viilakärki yms. Näyttää aivan hammaslääkärin työkaluilta, tosin hygieniataso on jotain muuta. Mutta on tosiaan aika päteviä noitten rattaiden siistimiseen ja vastaavaan kaiveluun.

344
Ei noita seurantakoodeja ole tullut pahemmin seurattua. Postintäti toi tollasen kirjeen missä luki, että tullissa on paketti.

Seurantakoodeja seuraamalla voitat siinäkin pari päivää kun ei tarvii odotella tuota saapumisilmotusta.

Viime aikoina tuo ei kyllä ole pitänyt paikkaansa ainakaan täällä Vantaalla. Saapumisilmoitus on tullut kotiin samana päivänä kun Itellan lähetysten seurannan mukaan paketti on saapunut lähipostiin. En tiedä miten ne siinä onnistuvat, mutta usemman viimeisen paketin saapumisilmoitus on ollut kotona odottamassa, kun kävin hakemassa paketin postista työmatkalla (netin tietojen perusteella ja käyttämällä seurantanumeroa).

Näinhän se kai meneekin, paitsi jos paketti jää tullipostiin, jolloin ilmotus tulee oman lähipostin kautta myöhemmin.

345
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 07.08.09 - klo: 09.45 »
tuli pitkästä aikaa ulkoilutettua pedeä ja rustya.
nyt kun oli kunnon hellepäivä niin huomasi eron noissa tuulettimissa.
yeah racingin high speed vipperän kanssa rustyn lämmöt oli korkeintaan 52 astetta.
nyt joudun käyttämään alkuperäistä 3racingin siilin mukana tullutta vipperää ja 80 astetta.
tuo vipperä siirtää ilmaa ihan olemattomia määriä ja sen lisäksi joku i*iootti on suunnitellut sen niin että se puhaltaa moottorista pois päin.
olisi varmaan samat lämmöt vaikka repisin koko vipperän irti.


Millanen tuo sun jäähdytysviritelmä on? Olisko kuvaa/linkkiä heittää tuotteisiin? Pitäs keksiä joku kestävä patentti noihin lämpöongelmiin kanssa.

346
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 07.08.09 - klo: 09.39 »
OT: puhaltaahan tietokoneissakin tuuletin pois päin ilmaa. Eli kuumaa ilmaa pois. no voi toimia noissa moottoreissa erilailla. OT

Ja korjaus-OT:

Lähes aina tietokoneissa tuulettimet puhaltavat jäähdytyssiileille viileää ilmaa. Eli juurikin sisään päin. Kotelotuulettimet puolestaan hoitavat yleensä ilmankierron siten, että alhaalta etupaneelista viileää ilmaa sisään päin ja ylhäältä takapaneelista lämmintä ulos.

347
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 04.08.09 - klo: 23.45 »
Sitten seuraavan laisia ongelmia stampissa, neuvvokaa te viisaammat :D
1) Kun kääntää ohjaimesta osuu aina ulompi rengas autoon kiinni ja ei pyöri kunnolla, mitä tälle on tehtävissä?

2) Kun aloitan ajamisen esim race modella ihan tuoreella akulla antaa auto kiihdyttää vauhdin puoleen huipusta eli n.45km/h ja sen jälkeen loppuu moottorista teho ja antaa vain sen 50% minkä antaa akun lopussa, ja nopari näyttää että akku olisi tyhjä. Kun kuitenkin vetää piuhat irti ja laittaa tämän jälkeen training moden, toimii auto taas normisti akun oikeaan loppuun saakka. Sama ilmiö tapahtuu myös sport modella antaa ajaa 3min ja vilkuttaa taas akun loppua. Onko vika akussa vai autossa, ja mitä asialle voi tehdä?

1) Säädä trimmiä.

2) Tarkista paljonko akkuus menee latauksen yhteydessä.


1.Siis se osuu molemmilla puolilla,
2. Yli 2000mahhii

Mikäs akku sulla tarkalleen ottaen on? Jos tuo lipo, niin lämpeneekö käytössä? Riittääköhän virrananto tai onkohan rikottu/lopussa..

Ettei vaan akku kyykkäis ja jännitteet putois hetkellisesti alle ton noparin cut-off arvon (3,0 v/kenno), jolloin nopari nollaa sen vasta kun akku irrotetaan.

348
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 04.08.09 - klo: 10.22 »
Toi 1C arvo on se nyrkkisääntö ja käytäntö noiden lipojen kanssa.

Vaikka tarra lupais et saa ladata 2C:llä, niin on aina loppupeleissä
turvallisempi ladata sillä 1C:llä...

Toki voit aivan vapaasti ladata liposi esim. 2C:llä ja hyvällä tsäkällä polttaa kämppäs...

Toni

Niin vaikka se olisi yhtä turvallista käyttää sitä 2C virtaa, niin eipä ole mitään takeita miten se vaikuttaa akun käyttöikään. Latausaikakaan ei läheskään puolitu, jos lataa akun ihan täyteen asti.

Jos haluaa varmistaa, ettei kämppä pala, niin sitä latausta ei kannata jättää vahtimatta, oli latausvirta sitten mitä tahansa. Ja kiinavehkeillä kun on noi toleranssit vähän suurempia..

349
Joo, eihän tuolla PayPalilla tunnu tekevän yhtään mitään! Laitoinpa tilausta ecpowerille sisään ja kävi aivan samat kuin liquidin kanssa! Eli taas hävis rahat ja ite kaupan sivut sekos. Ja kokeilinpa liquidin kanssakin uutta tilausta ja kaksi kertaa meni pieleen, rahat ei ihme kyllä siinä hävinny (ainakaan vielä).

Mikä ihme tuossa paypal maksamisessa nyt mättää???


Jos illalla tilailit niin syy saattaa olla: http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article313845.ece

Mulla ainakin tökki eilen kans liquidiin maksaminen, mutta ei kyllä tullu paypalilta mailia, että olisi mitään veloitettukkaan.

350
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 31.07.09 - klo: 13.21 »
Ovatko ne uuden VXL noparit sitten näitä, josta lähtee piuhat moottorille? Itselläni kyseinen malli, jota on sanottu "uudeksi malliksi" kuulemma kestävämpi yms.

Varmaan aikalailla joka noparista lähtee piuhat moottorille. :wink:

Mut joo uudemmassa noi johtojen liitokset on tehty paremmin nopariin. Ja vaikka nopari vettä sietäisikin, isoja waterproof tekstejä ei noista VXL-mallien paketeista löydä varmaan sen takia, että esim. vastari on herkkä kosteudelle ja lialle. Enkä tosta servostakaan tiedä.

351
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 31.07.09 - klo: 10.21 »
Pistetään nyt sitten vielä kerran, että uusin painos VXL-3s mainostetaan jopa traxxasin katalogissa olevan vedenpitävä. Tosin tuo uusin versio ei tiettävästi eroa muuten vanhasta, kuin moottorin johtojen liitännällä, joten itse en luottaisi vedenpitävyyteen. Roiskeet saattaa pitää ulkona, mutta mitään E-MAXX tyyppistä uittamista en harrastaisi.

Vähän viereen menee, mutta onko kukaan testannut tuota Traxxasin takuu palvelua? Ohjekirjassahan luvataan auton sähköille kohtuullinen takuu, jos käyttö on ollut ohjeitten mukaista, eikä niitä ole muunneltu. Eli noparin takuun pitäisi olla voimassa vaikka kostealla ajaisikin, jossei siihen olla itse mitään menty juottelemaan/virittämään?

352

e: Tilasin Tower hobbiessilta noita pinioneja ja spurreja ja jotain muuta pikku hilua. Tuli laskettua vähän. 75e RTR paketti ja nyt tilannut päälle 250$:llä sälää siihen hmmmm... Järkeä? Ei. Niinkun ei yleensäkään mulla.

Etpä oo ainoa. Mut tää yhdestä heräteostoksesta alkanut harrastus vie kohta henk.koht. konkurssiin.  :embarrassed:

Lainaus
Niin aiheeseen takas tilasin 10,14(vakio) ja 18 pinionit ja 55 hampaisia spurreja kulutukseen. Sitten kokeiluksi 60 hampaisen. Lähinnä hakusessa, että jos laitan tuon 18T:n ja 60T:n niin eikös sitten pitäisi olla paras huippunopeus ja laiskin kiihtyvyys? Vai olenko tajunnut nuo ratas hommat ihan päin jotain? Jotenkin kiehtoo vaan se luku minkä sais sinne gepsin näyttöön :). Mulla on tulossa tähän myös 1/10 nakit ja sovittimet niille. Pitäiskö tuonkin muuten vaikuttaa huippunopeuteen? Ainakin ite ku tuumaa niin isompi halkasija vs pienempi niin pitäs huippunopeus taas kasvaa.

Meni nyt ehkä vähän ohi aiheen, mutta ei paljon kun voimansiirrossa pysyttiin.  :roll:

Mitä isompi pinjoni ja pienempi spurri, sen suurempi välitys. Myös isommat nakit suurentaa välitystä. Ja välityksen kasvaessa kasvaa myös huiput ainakin teoriassa. Jossain vaiheessa tulee kuitenkin vastaan piste,  jossa kone ei jaksa. Kannattaa noilla pitkillä välityksillä testaillessa seurata niitä koneen lämpöjä aika tarkasti. Liian pitkillä välityksillä poltat vaan motin.

Noilla rattailla pisin välitys saadaan 18t ja 55t yhdistelmällä.

353
Mulla on jo tilaus sinne sisällä ja 3 muuhunkin paikkaan, mutta kerpeleet ottaa ja kestää nämä ulkoilman tilaukset aina sen viikon kaks minimissä
Mulla on vaan hyviä kokemuksia liquidistä, ja pikku jutut tulee tuolla nimellisellä postikululla viikossa kotilaatikkoon.

Jotku suomalaiset liikkeet ottaa kuukauden toimitusaikoja, ku nettikaupassa olevia tavaroita ei ookkaan varastossa, toisilta taas paketit on seuraavana päivänä perillä, ja postikuluthan suomen sisällä on kalliit.

Mulla on myös kaikki liquidin tilaukset (n. 10 kpl) olleet aika tasan tarkkaa viikossa postilaatikossa. Ei olisi tosin uutta sekään, jos Suomen päässä jaettais noita väärin, mutta vielä ei ole omaa kokemusta, miten liike toimii ongelmatapauksissa.

Ja ei kannata antaa tuon melkein ilmaisen toimituksen hämätä. Noi oikeat toimituskuluthan on sisällytetty tonne tuotteiden hintoihin. Mitä painavampi/arvokkaampi tuote, sen enemmän siinä on monesti hintaa verrattuna muihin jenkkikauppoihin.

354
Sähköautot / Vs: Virtalähde
« : 29.07.09 - klo: 10.37 »
No menipä suunitelmat uusiksi. Eli poweriksi kannattaa siis hommata heti suosiolla vähän järeämpi laite.
Vähän jo kerkesin elättelemään toiveita että tästä pääsisi halvalla.
Tuolla Bilteman 1.0A muuntajalla tuntuu tulevan kokoajan niitä input vol erroreita vaikka virrat ei ole lähelläkään yhtä A:ta niin fiilis voi olla vähän kehno jos uusi powerikin alkaa tekemään samaa.

Itse ostin Biltemasta tommoselle 12v kylmälaukulle tarkoitetun verkkovirtalähteen, joka antaa sen ~12V 5A ulos. Vähemmän se kyseisen Turnigyn kanssa 5A virroilla lataillessa lämpenee kuin kylmälaukun kanssa käytettäessä. Eli hyvin on toiminut ja hintaa oli joku 20 €.   

355
Yleinen keskustelu / Vs: nopeuden mittaus
« : 23.07.09 - klo: 14.44 »
Jos sattuu löytyy nurkista löytyy sellanen bluetooth gps-mokkula, niin se toimii aika hyvin kännykän kanssa. Mokkula tarralla korin alle jemmaan ja kännykkä sijoitetaan siten, että siitä on ns. näköyhteys autoon mittauksien ajan.  saa jopa reaaliaikasta nopeusdataa. :wink:

Riittääks se kantama? Kymppikokoiseen kun pistää ylisuuret välitykset niin sitä vauhtia saa lataa suhteellisen kaukaa..

Joo, samaa mietin. Eikös bluetoothin kantama ole ~10m?

mulla on joku sigmatel muutaman vuoden takaa ja sitä oon käyttäny n. 40-60 m pätkällä seisoen itse puolivälissä nokialainen vieressä tolpan päällä. Ei ole laite herjannut yhteyksien katkeamisista ja mittaustulokset on ollut ihan linjassa ja realistisia. Mutta kaippa tuo on vähän laitekohtasta, miten hyvin kantaa. Tietysti ympäristökin häiriöineen voi vaikuttaa. Ja huiputhan saa talteen, jos ohituskohdassa on vauhdit ja laitteet saa siinä yhteyden, vaikka radan ääripäissä vähän pätkisikin.

Eli jos on moinen laite käsillä, niin ihan kokeilemisen arvoinen vaihtoehto.

356
Yleinen keskustelu / Vs: nopeuden mittaus
« : 23.07.09 - klo: 09.42 »
Jos sattuu löytyy nurkista löytyy sellanen bluetooth gps-mokkula, niin se toimii aika hyvin kännykän kanssa. Mokkula tarralla korin alle jemmaan ja kännykkä sijoitetaan siten, että siitä on ns. näköyhteys autoon mittauksien ajan.  saa jopa reaaliaikasta nopeusdataa. :wink:

357
Sähköautot / Vs: Lazer ZX-5 BL RTR
« : 22.07.09 - klo: 18.12 »
Kävin tuossa Atala Rc:stä hakemassa uuden akselin ja kyselin siinä sälleiltä että kestääkö harjattoman ready setin nopari 8.4V akulla ajoa eli jos tekee 7x NiMH kennosta akun niin sanoivat, että kyllä kestää. Pitää vain ite juotella akkukasaan, että sen saa mahtumaan autoon. Mutta kiitoksia vastauksista ja ideoista.

Se nopari saattaa ottaa vähän lämpöö, jossei siinä ole tuuletinta. Ei ollut muistaakseni mitenkään koville virroille speksattu passiivijäähdytettynä. Ja sitä lipoa suosittelisin ihan jo lisäpainon välttämisen takia. Vaikka painopisteen saakin kohdalleen, kaikki lisäpaino rasittaa autoa, joka ei muutenkaan ole sieltä kestävimmästä sarjasta.

358
Sähköautot / Vs: Lazer ZX-5 BL RTR
« : 22.07.09 - klo: 17.45 »
Eikös se raja oo nykyään tossa 150e kieppeillä,eli ei pitäs jäädä tulliin vaikka tilais 2.

OT:ta, mutta tullirajaa en nyt muista, mutta eiköhän enemmän merkkaa ne alvit 22%. Ja ne lankeaa maksettavaks jos tilaus on yli ~45€ postikuluineen. Vaikkei jäiskään tulliin, niin pitäs lain mukaan kai tehdä ilmoitus tulliin itse. Mutta harvapa tuota kai tekee? :roll: veropetos vai mikäs se oli..

ja tosiaan tästä autosta taitaa olla jo parikin topikkia olemassa.

359
Sähköautot / Vs: Lazer ZX-5 BL RTR
« : 22.07.09 - klo: 00.34 »
6-kennoset nimhit ja 2s lipot käy ohjelappusen mukaan. lipoille ei sitten ole cut-offia, että ajamisen joutuu lopettaa näppituntumalla tehojen hiivuttua.

360
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 22.07.09 - klo: 00.24 »
Slässiin sulatin akkukoteloon kolvilla kolon, kun mulla on kans tollanen akku. Ylipäätänsä johdolliset akut ovat mielestäni epäkäytännöllisiä. Siinä joutuu johdot ja liittimet koville, kun ne heiluu ja hakkaa kokoajan auton sisällä.

Hieman OT mutta kestääkö pohjalevy?
Pitäisi tehdä sama omalle Slässille...

No ei se ainakaan tunnu vaikuttavan. Tekee vaan yhdelle puolelle mahdollisimman matalan uran.

Tai tekee reiän. Ei kestonkaan paljoa pitäisi muuttua?

mulla on vastaava lovi dremelöity rustleriin, jotta sai nuo yuntongin hardcasejen johdot kulkemaan. hyvin on kestäny...toistaiseksi. Reiässä olisi se huono puoli, että siitä on kohtuu vaikea pujottaa joko liitin tai akku läpi.  :tongue:  Tarttis olla aika iso kolo.

Sivuja: 1 ... 9 10 11 [12] 13