Onko kenelläkään vertailua polttis/sähkö autoista. Kuinka paljon eroa on painossa sekä ajettavuudessa?
Pienellä radalla ei, isommilla tulee eroa polttiksen hyväksi. Tämä johtuu siitä että isommille radoille pitää kennojen määrää kasvattaa ettei välitystä joudu älyttömästi kasvattaa joka johtaisi temp cuttiin.
Kennomäärän lisäys tarkoittaa painavampaa akkua ja se johtaa ongelmiin, ei niinkään hirveästi ajettavuudessa mutta auton ja sähkökomponettien kestossa, koska virheet kostautuvat painavamassa autossa luonnollisesti ilkeämmin.
On varmaan tapoja kasvattaa kennomäärää kasvattamatta akkujen kokoa/painoa, mutta oletan että se tulee sitten kapasiteetin kustannuksella -> lyhyempi ajoaika.
Optimi akku olisi itsellä ollut 3S mutta ainakaan omiin kilpureihin tuo ei riittänyt Lavangossa vaan kulki pääsuoralla super pitkälläkin välityksellä naurettavan hiljaa. Sen sijaan Tampereella 3S toimi riittävän hyvin ja sitä kautta auto oli kevyenä kivempi viedä.
Tää on mun kokemus viime kesältä, toisilla sähköillä, akuilla ja autolla tilanne voi täysin olla toinen.
Niin ja ei liity kyseiseen merkkiin. Jos tarkoitat kysymykselläsi pelkästään JQ autoa, niin sitten tämä ylläolevan voi vetää yli.