Melko kattavat lupaukset tuossa "aftermarket" osassa, vaikka portitukset ovat aivan "peruskauraa"
säädöistä kun oli puhetta niin lähtökohta on että pääneulan asento holkin tasalla + puoli kierrosta auki
tyhjäkäynnin asetus holkin eli slaidin tasalla. ilmarako alle millin auki. lämmitä motti puhaltimella tai lämmittimellä sataan asteeseen. käynnistä motti ja anna mennä tyhjäkäynnille, jos kierrokset nousee, avaa luistin neulaa, jos laskee, ruuvaa kiini luistin neulaa. vedä motti täysille kierroksille, jos takeltelee, avaa pääneulaa niin että pyörii kovaa mutta tulee reilusti pakokaasua. aja tankillinen startterilla ja sen jälkeen radalla pari tankkia. ala kiristämään neulaa kiinni 10minuuttiastetta kerrallaan kunnes mylly kiekuu iloisesti suoralla mutta kiihtyy kaarteesta ulos.
muista puhdas ja hyvin öljytty putsari, vaihda kanki parin galloonan jälkeen ja laakerit kerran sesongissa
tässä pääpiirteittäin koko nitromoottorin mystiikka. kylmällä ilmalla käytä 3-5 tulppaa, kesäkuumalla #6 tulppaa.
Huoltona riittä että ajon jälkeen ota takaluukku auki, pyyhkäise kampuran reikää korvatikku pumpulipuikolla ja varmista ettei siihen tartu harmaata öljy/pöly töhnää joka kertoo että ilmanputsari ei tee tehtäväänsä.
ennen kasausta tiputa sisään mieluiten puhdasta rissaa after run öljynä ja pyörittele että tunnet ettei laakereissa ole kulumaa. kasaa mylly seuraavaa kisaa varten, ennen ajamista motti ilman tulppaa ja paina sormi pillin ulostuloon ja motin luisti täysin auki ja pyöritä jotta rasva huuhtoutuu tulpan reijästä pois ja tuoretta fuilia on motissa.
sitte vaan uusi tulppa kiinni ja hetken hehkutusta ja terävä napautus vauhtipyörään niin het silleen pitäisi olla menohaluja...