Niin niistä kieros ajoista viellä. Jos viitsit katsoa KAIKKI minun kieros ajat niin huomaat mikä niissä on, just niin minun kaikki virheet kisoissa yleensä jää 1 tai 2 kaatoon(kuinka montaa kaatoo oli sinun parhaan kieros ajan yhteydessä) mikä taas tarkoittaa sitä että minä en ole radalla tekemässä yhtä kovaa kierosta vaan näissä kisoissa kuin ei todellakaan ole minkäänlaista merkitystä kuinka kovaa ajaa sen yhden kieroksen vaan 5 min vähintään. Olin muuten 7 kisassa ja olisin takuuvarmasti ollut 4 jos ei mekkarit olis "mokannut" tankausta joten jos olis ollut 1 kieroksen kisa niin tottakai olisin ajannut 1 kieroksen kovempaa kuin esim kaikki LST myös. Minkä takia te jaksatte ylipäänsä laittaa esille parhaan kieroksen, minun mielestä kannattaa mielummin laittaa parhaan erä kieroksen esille.
Kaadoin keskimäärin 3kertaa/tankillinen (10min) ja finaalissa hiukan useemmin,
Yhessäkään huippukierrosajassa ei tietenkään ollu kaatoja
enkä minä niitä kierrosaikoja oo postaillu, mutta kiva tietää
että nopeutta on riittävästi ens kaudekski että finaaliin pääsee,
kunhan auto kestää
Ihmettelin kyllä miks köröttelit niin hiljaa, mutta laitoin osittain sen
takavetoisuuden piikkiin ku niillä ei oo niin helppo repiä täysillä
Mulla ei oo mitään hirveetä tarvetta yrittää pitää auto "pakolla" ehjänä ja
sitämyötä olla "radantukkona" enkä monissa kisoissa oo moista nähny,
mitäs kisaamista se on :mrgreen:
Nojoo, älä suutu! Kyllä se varmaan kulkis lujaakin kunhan antaisit
vähä reilummin sormea :mrgreen: