Ei ole sen takia korkeammat iskaritornit että maavaran saisi laskettua.
Se on lähinnä sisäänjouston takia.
Kun siis ihan noilla säätörinkuloillakin auton maavaran saa matalaksi... jopa mattoradalle.
Ja tuokin on oikeastaan vain säätötoimenpide.
Esim Ari ajo tänäänkin ihan vakio takaiskaritornilla.
Minä sensijaan ajoin hiilikuitutornilla.
Kyllähän se osittain/joissakin tapauksissa senkin takia on, että saisi auton matalammalle (riippuen tietysti missä iskarit on kiinni). Ulosjoustoahan saa myös rajoitettua muutenkin kuin torneilla
Atomic Carbonin hiilikuitutorneissa on paikat sekä vakiokorkeudella että korkeammalla.
Tarkoitinkin että nuo korkeammat tornit eivät ole sen takia että saa maavaraa matalammalle.
Auton maavaran kun saa tamiyan omia jousia käyttämällä jopa liian matalaksi ihan sillä matalimmalla vakiotornillakin.... ja siis myös ottamatta niitä säätörenkaita pois... Toki mikäli käyttää karvan pidempiä jousia, tai autossa ei ole painoa tarpeeksi niin saattaa jäädä korkeaksi.
Auto kuitenkin kannattaa tasapainottaa jotta sen ajettavuus olis mahdollisimman hyvä.
Ja esim itse jouduin 5000mah lipon kylkeen länttäämään 60g lisäpainoa jotta auto tuli suurinpiirtein tasapainoon.
Kevyemmän akun kanssa tietenkin vielä enemmän.
Jos siis maavara meinaa jäädä liian korkeaksi vakiotornilla niin kannattaa laittaa akun puolelle lisäpainoa jolloin auto tasapainottuu... tulee paremmaksi ajaa, ja samalla tietysti myös maavara laskee.
Ja siis näistä viritorneista on tehty korkeampia sen takia että sisäänjoustoa saa enemmän.
Ulosjoustoa nimenomaan saa säädettyä muilla tavoin kuin tornia vaihtamalla, kuten yllä sanoinkin...
Eli iskarin sisään laitetaan holkkia/prikkaa männän alle sen verran kun ulosjoustoa rajoittaa halutaan.