Kirjoittaja Aihe: MSN Messenger  (Luettu 13517 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
MSN Messenger
« : 11.04.03 - klo: 22.34 »
Hankkikaas nyt kaikki MSN Messengerit niin voidaan puhuu mikin ja kajarien välityksellä!

www.msn.fi

Jos jollain on jo Messengeri niin nimimerkkii tai sähköpostiosotetta tohon alle niin otan yhteyttä jos satun olemaan samaan aikaan kuin sinäkin ONLINE!

pari mailiosotetta:

matiasvikstedt15@hotmail.com
otsomaani@hotmail.com
air_boy@hotmail.com

 :mrgreen:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa nikke

  • Jäsen
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #1 : 11.04.03 - klo: 22.53 »
mIRC rulaa

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #2 : 11.04.03 - klo: 23.06 »
mircis et pysty "puhumaan" toiselle omalla äänelläsi messengeril pystyt!
messengeri on musta paljon hienommin tehty, siin ei oo lähellekkään niin paljon bugeja kuin mircis ja vie vähemmän tilaa koneeltasi!


Aatteleppa ite! :wink:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
MSN Messenger
« Vastaus #3 : 11.04.03 - klo: 23.07 »
jaa on mircissä bugeja..  :roll:
EuroRC / TEK

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #4 : 11.04.03 - klo: 23.10 »
Lainaus käyttäjältä: "N|ko"
jaa on mircissä bugeja..  :roll:


on se pari kertaa sanonut "toimintoa ei ole kytketty tähän ohjelmaan!"
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Otsomaani

  • Vieras
MSN Messenger
« Vastaus #5 : 11.04.03 - klo: 23.31 »
Ite en tosta mircistä tiedä, mutta tuo MSN Messenger on todella hyvä. Tänään Matiaksen kanssa juteltiin aika kauan mikin avulla. En edes viitsi ajatella kuinka paljon olisi maksanut jos olis puhelimella puhunut :shock: .
MSN messengerissä voi myös lähettää kaikkia tiedostoja toisille.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Nojustiinsa näin.
« Vastaus #6 : 11.04.03 - klo: 23.42 »
Messenger on varmasti kätevä.. Sen tilan syöntiä kovolta on kuitenkin aivan turha verrata mirciin, messenger on integroitu tuoreimpiin windows versioihin, se saattaa viedä hyvinkin paljon tilaa. Vaikka messenger ei niin buginen olisikaan, niin ainakaan noita kaikkia messengerin erikoistoimintoja en ole saanut toimimaan. Ja messenger sekä irc eivät edes ole vertailukelpoisia, messenger kun on kahdenkeskistä keskustelua varten. Ja jos mirc ahdistaa, niin sitähän ei ole pakko käyttää, ottaa vaikka koulunsa palvelimeen telnetillä yhteyden ja irccaa linuxin ircciohjelmilla, niin ei tarvitse omalle koneelle asentaa yhtään mitään (lukuunottamatta pääteohjelmaa, esim. telnetiä, mikä on ollut windowsin vakiovaruste ties kuinka kauan).

Ja tiedostojen jako on kyllä aivan yhtä kätevää/ ei kätevää ircin läpi kuin messengerillä. Ja viimeisenä, messengerissä on kuitenkin yksi SUURI vika, microsoft. On törkeää integroida tälläinen palvelu käyttikseen, se kun on helposti heti käytettävissä (sitähän oikein tyrkytetään), niin eipä ihmisten tule vaihtoehtoja etsittyä. Valitettava juttu. Täytyy silti myöntää, että itsekin messengeriä käytän, varsin yleinen kun on. Tuolla "äänikeskustelusysteemillä" kuitenkaan ei tee jokseenkaan yhtään mitään, hirveä kaistasyöppökin on. Jep.
Lahti Rock City

Poissa Rc hemmo

  • Veteraani
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #7 : 12.04.03 - klo: 07.47 »
TAi sitten ventrilio, paras kaikista puheohjelmista, sillä äänii kuluu lähes yhtäselvänä lkuin oikeasti .Siinä on myös mahdollisuus kirjoittaaa toisille.

Poissa nikke

  • Jäsen
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #8 : 12.04.03 - klo: 08.56 »
Jos mIRCin ulkoasu ei miellytä nii kannattaa imuroida NNS eli NoNameScript. Siinä on enemmän väri mahdollisuuksia ja muutenkin parempi grafiikka. Kyllä mIRC on messengeriä kätevämpi kunhan ymmärtää nää perus jutut, mutta siinä ei ehkä sitten voi puhua toisten kanssa.
No jos ääniä tykkää kuunella nii miks ei sitten mp3 pyörimään mIRCIn soittimella :) .
En itse oikeastaan koskaan kyllä oo msg:eetä käyttänyt nii mulla on vaikea verrata sitä mIRCiin, mutta en kylä enää kokeilisikaan.
Tehkää mIRC kanava esim #RC-Netti

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #9 : 12.04.03 - klo: 09.50 »
Itse juttelen Eightballin kanssa Roger Wilcon välityksellä. Messenger ei suostunut toimimaan puhekeskeustelussa lainkaan joten sai jäädä. Wilcon pitäis kaiken lisäksi olla aika kevyt.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Juho.nordgren

  • Veteraani
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #10 : 12.04.03 - klo: 10.52 »
Nikke--> rc-netille on jo tehty oma kanava ircnetissä #rcnetti

Poissa adrenaliini

  • Jäsen
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #11 : 12.04.03 - klo: 18.08 »
Roger Wilco on syvältä ei sitä saa erkikään toimimaan :oops: . massengeri jyrää .

Poissa nici

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #12 : 13.04.03 - klo: 02.32 »
Eikös se ole AIM joka omistaa patentin tuosta pikaviestintä-hässäkästä..? kai ne sitten myy käyttöoikeuksia.. icq litea ja messangeria käytän molempia, icq numeroa tai meiliosoitetta en anna kun ei pahemmin kiinnosta mitkään sessiot matiaksen kanssa... icq:lla voi myös lähettää lyhyitä tekstareita, ja jos huvittaa puhua niin sen voin kyllä tehdä puhelimella.. odotan innolla sitä päivää jolloin ei tarvii enää lähteä kotoa että voi tavata kavereita, pistää vaan virtuaalilasit päähän ja sit tapaa vaikka kuussa.. juuei! millonkohan joku tekee lepotuolin jossa on integroitu wc, mikroaaltouuni, jääkääppi, "hotline" paikalliseen pizzeriaan, makuuasento että voi nukkua, sellanen GymForm Plus juttu ettei mukamas tarvii liikuntaa, teevee, pelikonsoli, tietokone langattomalla nettiyhteydellä, kännykkä, suihku, sauna, lääkekaappi ja vielä koko höskä rakennettuna sähköpyörätuolin päälle että pääsee liikkumaan pitkiäkin matkoja kohtalaisen ripeästi. Voiman saa ekologisesti integroiduista aurinkopaneleista ja tuulivoimalasta. Ei tarvitse enää ikinä nousta tuolista kun siinä voi syödä, peseytyä, paskoa, hoitaa sosiaaliset suhteet, nukkua ja kaikki muukin tarpeellinen kulkee aina mukana, ai että olis kuule elämä heleppoa. miten niin ooteeta? :D ja jos joku on oikeasti niin pöljä että otti tuon tosissaan niin on tosiaankin pöljä.. mitäs se kello on..?

Poissa Mre

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.remonen.net
MSN Messenger
« Vastaus #13 : 13.04.03 - klo: 12.39 »
ICQ:ssa on (tai ainakin on ollut) rajuja tietoturvaongelmia. MSN Messenger on siinä suhteessa ihme kyllä hieman parempi.

Yleensä tietoturvan kanssa työskentelevät eivät oikein suosittele ICQ:ta.

Messenger-osoite on tietysti matti@remonen.net (oma domain rulez ;) )
What! Me Worry? - Alfred E. Neumann

Poissa Kuupo

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.helsinkiminiracing.cjb.net
heh
« Vastaus #14 : 13.04.03 - klo: 13.07 »
Jep. Se pahin ongelma messengerissä on juuri se että se on microsoftin tuote. Niihin ei ole luottamista.

Poissa Rc-Poika

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.muuttojokinen.fi/niklas
MSN Messenger
« Vastaus #15 : 13.04.03 - klo: 14.49 »
Jaa että siis on mirkissä bugeja.. Taitaa olla vika tuolin ja koneen välissä..  :wink:
// Niklas " jokipoika " Jokinen

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
MSN Messenger
« Vastaus #16 : 14.04.03 - klo: 15.54 »
Ainakin Linuxin KSIRC on täysin bugiton, tarpeeksi karu ilman mitään lisähömpötyksiä, itselläni on kyllä tuo msn messenger, mutta eipähän ole tullut hankittua tuota mikrofonia, webbikamera olisi kyllä aika siisti... Eikös se msn tuo myös kamerasysteemiä, mutta siinä pitäisi olla varmaankin aika nopee yhteys, jotta se toimisi moitteettomasti.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa PerttuP

  • Tulokas
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #17 : 15.04.03 - klo: 13.25 »
Mulla on webbikamera (tuli koneen mukana),mut sitä ei oo tullu paljon käytettyä,kun molemilla keskustelijoilla pitää olla kamera.Mun mielestä messengeri on sopivan helppokäyttönen,eli hyvä mulle.
PJEP = mun mekaanikko

Poissa coronet

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #18 : 15.04.03 - klo: 15.24 »
Itse käytän molempia. Messangerista en juurikaan pidä, juuri sen takia, että se lävähtää aina päälle, kun käy tarkistamassa sähköpostin. Älkääkä sanoko, että laita ruksi siihen kohtaan mis estetään aukeemin. Se on jo  laitettu, mutta silti microsoftin tekele aukasee messangerin aina...
Tamiya roks.

Poissa Mre

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.remonen.net
MSN Messenger
« Vastaus #19 : 16.04.03 - klo: 12.54 »
Lainaus
Ainakin Linuxin KSIRC on täysin bugiton

ROTFLMAO  :lol:

... kunnes toisin todistetaan...
What! Me Worry? - Alfred E. Neumann

Poissa Eightball

  • Jäsen
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #20 : 17.04.03 - klo: 08.54 »
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"
Itse juttelen Eightballin kanssa Roger Wilcon välityksellä. Messenger ei suostunut toimimaan puhekeskeustelussa lainkaan joten sai jäädä. Wilcon pitäis kaiken lisäksi olla aika kevyt.


Joo-o rogerissa ääni on huonolaatusempaa mutta sovellus on tod. hyvä verkkopeleissä. Messengeri on hyvä ja selkee ääninen jos aikoo ainoastaan löpistä eikä tehä mitään muuta
ottia tuota

Poissa velli

  • Tulokas
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #21 : 30.11.03 - klo: 21.27 »
Huomatkaa messenger ja messanger eivät tod. ole sama tuote. Messanger on jonkinmoinen ihme kopio messengeristä. tai toisinpäin, kuka tietää. :wink:
mini-z Overland myynnissä!!!

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
joop...
« Vastaus #22 : 01.12.03 - klo: 08.27 »

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
MSN Messenger
« Vastaus #23 : 01.12.03 - klo: 10.20 »
Messengeriä ja irkkiä on tosiaan hiukan huono verrata keskenään, kun ovat tarkoitettu jokseenkin eri käyttöön. Mutta enivei, MSNää itsekin käytän lähinnä vaimokkeen kanssa kommunikointiin kodin ja duunin välillä, se vain kannattaa oikeasti muistaa aina päivittää uuteen versioon... Turha kuvitellakaan että microsoftin tuote olisi bugivapaa...

Tässä nyt pikaisesti uusin varoitus minkä sähköpostistani löysin, voi olla tuoreempiakin mutta yleensä kun en näitä säästele levyä syömässä:

<<edit: otetaas väärä copy&paste pois>>
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
MSN Messenger
« Vastaus #24 : 01.12.03 - klo: 10.27 »
Lainaus
HAAVOITTUVUUS MICROSOFT WINDOWS -KÄYTTÖJÄRJESTELMIEN
MESSENGER-PALVELUSSA

Tällä ei kyllä ole mitään tekemistä MSN Messengerin kanssa. Tuossa puhutaan käyttiksen Messenger-palvelusta jolla voidaan lähettää esim. popup ikkunoita toisten verkossa olevien koneiden ruudulle. En ole mikään Microsoft fani, mutta tiedän kuitenkin että tässä nyt ihan turhaa haukutaan kun kyse on ihan eri softasta. :)

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
MSN Messenger
« Vastaus #25 : 01.12.03 - klo: 10.39 »
Nyt kun lukaisin niin tuossa tosiaan tuli aivan väärä copypaste.. No, molemmista on tullut varoituksia, believe me ;-)
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa Jeedeuz

  • Jäsen
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #26 : 01.12.03 - klo: 15.43 »
MSN:nnän omistan mutta mikkiä en joten saa tulla "rupattelemaan", mutta teksti muodossa....  :D

justus159@hotmail.com
Life is so hollow.... without RC.....!
 http://koti.mbnet.fi/justus15/

Poissa seneri

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.kellotaajuus.se8.org/
MSN Messenger
« Vastaus #27 : 01.12.03 - klo: 17.33 »
Öh...Vähän selvennystä nyt:

Uusimpien Wintoosien mukana tulee Windows messenger, ei MSN messenger (no ne ovatkin melkein samoja).

Perttup. Mulla ainaski toimii yhdelläkin kameralla (sillon näkee vaan toisen.)

Itse en mIRC'iä käyttele enää (ei ees toiminu kunnolla), kun Mese sitä laittelee mennen tullen. Lisäksi mesessä on paljon enemmän  (turhia  :lol: )ominaisuuksia  kuin mIRC'ssä.

Helgren. Kyllä mun Messengerissä voi jutella (minun tietääkseni) rajattomasti henkilöitä yhdellä ikkunalla, aivan kuin irkeissä.

"Flirttaile, rupattele, juorua tai vaihda kuulumisia näytössä tapahtuvissa keskusteluissa, jotka ovat reaaliaikaisempia kuin sähköposti ja hienovaraisempia kuin puhelut."

http://messenger.msn.fi/
Rivi mainostilaa halvalla. Kellotaajuus

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #28 : 30.04.04 - klo: 23.00 »
sami.leppala@saunalahti.fi

Voinpas vaikka pyydelläkkin.  8)
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
MSN Messenger
« Vastaus #29 : 01.05.04 - klo: 07.18 »
Lainaus käyttäjältä: "PerttuP"
Mulla on webbikamera (tuli koneen mukana),mut sitä ei oo tullu paljon käytettyä,kun molemilla keskustelijoilla pitää olla kamera.Mun mielestä messengeri on sopivan helppokäyttönen,eli hyvä mulle.


Ei muuten pidä olla kummallakin. Ei mullakaan oo ja mun kamuT lähetttä livekuvaa eikä mulla oo kameraa!
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum