Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 643929 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1800 : 24.08.05 - klo: 15.01 »
nonii, tänään sitten Lavangossa on porukkaa.. itse vasta kun aurinko alkaa laskee ja paistaa silmiin...  :|

Korjaus ed.sivulle... ton 3-paikkaisen caster blockin kanssa käytetään noita pidempiä SP1 tukivarsia kahteen ulompaan reikään (lähimpänän rengasta) ja ainostaan sisimpään reikään (lähimpänä runkoa) tarvii noi lyhyemmät ilmeisesti SP2 myös mukana tulevat lyhyet tukivarret ..näin ymmärsin..aiemmin kirjoitin hieman väärin.

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: reenaa
« Vastaus #1801 : 24.08.05 - klo: 16.07 »
Lainaus käyttäjältä: "MP_777"
Lainaus
Huomenna ajattelin testaa Lavankoon


määtuun kans.. testailee säätöjä.. renkaita ainakin ja muuten vaan ajelee.. toivottavast tulee muitakin ni saa vähän "kisaa" ajettuu ni on paljon hauskempaa...


testatkaa vaan, lauantaina tulee telakone kun on kerran talkoot.
notta teherähän vähän muutoksia :mrgreen:
Racers Group Finland Team

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1802 : 24.08.05 - klo: 16.51 »
Ok ... Pääsenkin vasta perjantaina testaa itse  :cry:

Nyt kun oli vähän aikaa huomiseen niin laitoin vielä noi etupään B mountit .. jotku näyttää käyttäneen yhdessä 20deg caster palojen kanssa ... saapa nähdä toimiiko yhtään.. tod.näk. pitää laittaa se 2deg anti-squat takasin.. No tuleepahan kokeiltua...Näihin setuppeihin menis viikko jos lähtis systemaattisesti testaa mut se pitäs kai joskus tehdä niin tietäis mistä on kyse.

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
rata..
« Vastaus #1803 : 24.08.05 - klo: 21.53 »
mitä te teette sille radalle? ei kai mitään isoja muutoksia..? hyppyrit alas ja röykyt pois ni siitä tulee yhtä tyhmä ku salon rata..
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: rata..
« Vastaus #1804 : 25.08.05 - klo: 00.26 »
salaisuus  :mrgreen:
Racers Group Finland Team

Mika R

  • Vieras
Re: rata..
« Vastaus #1805 : 25.08.05 - klo: 09.52 »
Lainaus käyttäjältä: "MP_777"
mitä te teette sille radalle? ei kai mitään isoja muutoksia..? hyppyrit alas ja röykyt pois ni siitä tulee yhtä tyhmä ku salon rata..


Mites meni Pete eilen? Itse en sitten päässyt

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1806 : 25.08.05 - klo: 13.28 »
Mä kävin testaa Lavangossa... mun mielestä ei ainakaan huonompaan suuntaan mennyt, oikeastaan toimi pirun hyvin.. varmaan suurin merkitys tolla 5K tavallisella diffillä..auto meni sinne minne ohjasin..

Voi olla että jonkinlainen merkitys oli myös noilla B paloilla ja 20 asteen caster blokeilla.. auto oli ehkä rauhallisempi, pysyi hyvin linjassa silti kääntyi vielä ihan mukavasti.. Laiska setuppi .. sopii mulle.

Perä pomppi 3 asteen anti squatilla kuten arvelin.. vaihdoin 2 astetta (kullanvärinen) .. rauhoittui, pysyi kuitenkin hyvin kiihdytyksissä mukana..etupää tykkää mennä edellä, alkaa muistuttaa seiskafemmaa :D (siis sitä mielikuvaa mikä mulla siitä on jäänyt).

Iskarit sisällä ja preloadia 4mm edessä ja takana, aika hyvä.. Kokeilkaa B paloja jos ehditte ja kertokaa oliko teistä eroa ja jos oli niin oliko hyvä/huono.. mun mielestä nyt hyvä. Renkaina Crimet. 14T kello, 1,1 millin jouset komposiittipalat, moottori C5

(täytyy vielä löytää aikaa testata toi Sirio SBK21)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1807 : 25.08.05 - klo: 21.49 »
Nonii, kävin vielä vetäsee 3-4 tuntia tossa. Radalla oli virolaiskaveri Hobaolla (hitto nyt nimimuisti pätkii) ja Tuomas ja Tuukka.
Olipas pirun hauska ajaa herrojen kanssa. Toi uus Sp2 setuppi toimi niin hyvin että pysy kokonaisvaltaisesti aika hyvin Tuomaksen perässä mikä aikasemmin on ollut tosi vaikeeta. Erityisesti ilahduttaa se ettei tuu pyörähdyksiä juuri lainkaan ja tuplahyndät kulkee aika mukavasti jo.. ainoa ongelma on välillä sen loppujarrutuksen kanssa ettei mee pitkäksi. 4-pyöräluisussahan toi aika paljon kulkee ja muistuttaa todella MP7.5:ta mutta se on vaan hyvä asia. Mutta kyllähän niitä kaatojakin tuli. Auto alkaa kyllä setupiltaan olla sellanen että istuu hyvin lapaseen, tosta helpompi se ei enää tuskin voi olla.

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
säädöt
« Vastaus #1808 : 25.08.05 - klo: 21.55 »
ihan hyvin mut ajoin ensi "jolly"illa (kuluneilla) sit ku ei muuta oo ni otin uudet "vegat" oli vahän parempi sit leikkasin keskeltä auki noh sit oli aikapaljonkin parempi mut "crimet" on pakko saada.. noi kaikki POWER TYRESIN renkaat on kauheen kovaa seosta.. sitä ihmettelen et miks ketään "PRO" ei käytä 777:ssa 20 asteen C paloja..?! ja jos joku käyttää ni miks ne on yhdessä niitten "B" palojen kanssa? <- TÄHÄN VOIS JOKU KERTOO VASTAUKSEN! lopuksi vielä PESIN mun auton syvässä lätäkössä.. nooh onneks mikään ei hajonnu.. :D
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1809 : 25.08.05 - klo: 21.59 »
Mika,
- Auto ei koskaan ole täydellinen, ei koskaan.
- Tee vain yksi säätöjuttu kerrallaan. Yleensä sä teet 5-10 säätöjuttua kerralla, joten et voi tietää mikä on vaikuttanut mihinkin. Itse muutan aina yhden jutun kerrallaan, siten tiedän mikä vaikuttaa mihinkin ja on sitten helpompi säätää kun tietää mitä tarvitsee ja mistä säädöstä muuttuu sellaiseksi.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1810 : 25.08.05 - klo: 22.04 »
Totta puhut Matias, mutta nyt oli hyvä, meni kohilleen. Ehkä vielä joskus...

Pete, sanos muuta. Tälleen kyllä toimi... noissa Kioso sivujen setupeissa (downloads) taitaa se Miguel Matias olla ainoo jolla oli B-palat ja 20 asteen C-palat.. A-palat ja 20, ei kellään..on kuulemma liian ärtsy... Sit on vielä toi Hi and Low, itse laitoin Hi, oli hyvä... jotku sanoo että Hi toimii rough stufff..Kai se Lavanko on sit sitä.

Muuten TCD edessä, no thanks. Perus diffi on parempi, TCD jotenkin .. epäluotettava.

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1811 : 25.08.05 - klo: 22.57 »
Joo, hyvinhän se Mika tänään pysyi perässä ja meni ohikin, varsinkin kun mekkari ravas saman verran kuin autokin. Syy WS7:n stumppailuun selvisi kotona. Kiertokangen lenkki väljäksi puolen millin verran. Siitä meni myös päälaakeri sököksi niistä hipuista = rauha motin muistolle. Ottaa kupoliin kun siinä oli uudet laakerit, kiertokanki ja mäntä+sylinterisarja, jotka kestivät noin 5 litraa.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1812 : 25.08.05 - klo: 23.01 »
Heh heh, joo liikuntaa sulle tuli, kiitos nostelusta!

AUTS, ikävä kuulla toi moottorin kohtalo mutta hyvä että syy selvisi. Epäilithän jo jotain tällästa radalla, kun se sammu yht'äkkiä ku seinään vaikka kiersi hyvinkin. No osanotot moottorin kohtalon johdosta, ja sitten se uusi S7II kehiin.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1813 : 26.08.05 - klo: 10.33 »
Pete, Ryan Cavalieri ajaa kuulemma A blockeilla ja Hi paloilla, pitäs olla kuulemma tosi vakaa nopeilla radoilla (Salo). Testaa...

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1814 : 26.08.05 - klo: 17.05 »
Salo ei ole yhtäkuin nopee rata... Päinvastoin.
Nopeella radalla tarkoitetaan lähes poikkeuksetta rataa jossa on pitkiä kaarteita joissa mennään lujaa. Salossahan ei tämmösiä mutkia ole kuin takasuoran mutka.
Lavankokin on jopa reilusti "nopeempi" rata kuin Salon pikkusyherö.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1815 : 26.08.05 - klo: 17.13 »
Jaahas..no kiitos korjauksesta. Lavanko on kyllä suht nopea. Monet jenkkiradat on ihan yhtä syheröä ja nyt vertasin niihin.

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1816 : 26.08.05 - klo: 18.25 »
Lainaus
Pete, Ryan Cavalieri ajaa kuulemma A blockeilla ja Hi paloilla, pitäs olla kuulemma tosi vakaa nopeilla radoilla (Salo). Testaa...


niin mut onko sillä 20 asteiset C-palat? miks ketään ei aja niillä? jonkun on pakko tietää..
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1817 : 26.08.05 - klo: 19.44 »
No ootsä Pete itse kokeillut? sithän sen tietää.. Yks jenkki kisaaja, voittanut jotain skaboja tolla SP2:lla, puhui että sillä on 20 asteen C palat ja A blokit, mut sano että liian ärhäkkä ja oli laittamassa takas 22 paloihin.

Xtreme RC carsin stoorissa kaverilla SP1 oli aluks B palat ja 20 C-palat ja TCD edessä ja 7K keskidiffi, sanoi että oli liian epävakaa/heittelevä, ja vaihtoi A+22, sitten kuulemma tykkäs .. en mä sitten tajua kun mun mielestä toi oli nyt rauhallisempi (B+20+Hi)... ehkä se riippuu kuskista ja radasta

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1818 : 26.08.05 - klo: 19.59 »
Vaikea uskoa, että kaikki Kyoshon huippukuskit ajaisi 22 c-paloilla. 20 asteisilla kääntyy paremmin.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1819 : 26.08.05 - klo: 21.37 »
Niin, jotku 777 (SP1) setupit löytyy tuolta kyösti sivuilta ja näyttäs olevan kaikilla, degani, kortz, kanai ym veijareilla 22 palat tai ainakin niillä joilla se on setup sheettiin merkattu ja stock setuphan on 22 sekä SP1 & SP2.. mut täytyy vakoilla noita RC lehtiä eiköhän niissä ala kohta olee juttua SP2 :sta kunhan pääsee kunnolla vauhtiin.. kääntyy paremmin mutta kääntyykö sitten  jopa liikaa

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1820 : 26.08.05 - klo: 21.42 »
Ei käänny liikaa.

Muuten se Degani käyttää 20 paloja sen uuden autonsa kanssa ;)
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1821 : 26.08.05 - klo: 21.44 »
Niin-in, mutta ei Kyoshon..tiedetään  :wink:

Siis tuolla http://www.kyosho.co.jp/web/download/setting/index-e.html

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1822 : 27.08.05 - klo: 16.23 »
Tuukka, oli puhetta noista iskareista viimeks radalla.. laitoin nyt vielä jäykempää öljyä eteen 70wt (asso) 1.4mm reiät ja taakse samaa 70wt mutta noilla 1.6mm rei'illä.. tuli aika tuhti takaosasto mutta katotaan mikä on vaikutus..onhan reiät isommat joten ei se mikään ihan älytön ole.. saa nähdä, ei luulis pohjaavan mutta häviääkö pito?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1823 : 27.08.05 - klo: 21.44 »
Tolta toi Lavangossa rääkätty SP2 nyt näyttää pienen siivouksen ja huollon jälkeen http://www.snrt.net/777/SP2/elokuu05.jpg

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1824 : 31.08.05 - klo: 10.47 »
Jartsalle tulos kans SP2 vai miten se oli Jartsa ? Mutta ei taida ehtiä viikonlopun kisoihin..?
Mä otan noi mun ylijäämä osat kisoihin ja tulkaa kyselee jos tarviitte jotain.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1825 : 01.09.05 - klo: 22.34 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
laitoin nyt vielä jäykempää öljyä eteen 70wt (asso) 1.4mm reiät ja taakse samaa 70wt mutta noilla 1.6mm rei'illä..
Tuokin on nyt koettu, vaihdoin heti radalla takas aiempaan eli 50 öljyihin. Tuo oli ihan p*ska setuppi alusta loppuun, ei kääntynyt mihinkään. Ajelin C5 14T kellolla, mutta lauantaina lähden 13 piikkisellä. Auto oli vähän aliohjautuva powerilla mutta tällä nyt mennään.

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
20202020
« Vastaus #1826 : 02.09.05 - klo: 00.16 »
GOOOOOOD DÄÄÄÄÄM!! toi auto kääntyy hyvin 20 asteisilla c paloilla!! on niiiin hyvä ettei voi olla totta... :lol:  ei voi olla.. :mrgreen:  miks helv.. en oo kokeillu ennen? nyt kääntyy jo niin hyvin mutkaan sisään et vois laittaa paksumpaa öljyä etu diffiin.. eli 5000-6000-1000 nyt on semmoset setupit poijjaat et vantaalla mennään KOVAA!  :mrgreen:  jos mennää..
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1827 : 02.09.05 - klo: 10.12 »
Nonnii!!

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1828 : 03.09.05 - klo: 00.09 »
Tulempas nyt tänne teidänkin topicceja sotkemaan  :lol:  eli kuinka levee on MP777 tai seiskavitosen takasiipi?? ja onko noissa buggyissä paljon kokoeroa takaspoilereissa eri merkkien välillä (mugen, kyosho, xray, jammin, hobao...) :?:

Poissa ttn

  • EPUArc
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1829 : 03.09.05 - klo: 09.00 »
Tässä muutama mitta

Kyosho seiskaviitonen 208mm
HoBao Hyper7 214mm
Mugen MBX4 212mm
XRAY XB9 / RB WS9 / Futaba 4PKS / www.racingfactory.fi