Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - pohjankukko

Sivuja: 1 2 [3] 4
61
Saisiko näihin päivityksen ennen viikonloppua?

62
Ville Paajanen
SC2-10

63
Hyvinhän tässä kävi, tuon viimeisen listan perustella laskin itselleni numeron 27, kun ei Sundbergin jälkeen ollut ilmoittautuneita. Ja lätkäsin sen #2 SC kisaan ilmoittautumiseen.

64
Jermu Pohjankukko
SC4-10

65
No läjä ei olekkaan niin läjä. HD-diffit, päivitetyt hinge pin holderit, alumiinia nylonin tilalla siellä täällä, ja repullinen osia tuli mukana. Spurri on muovia, mutta sen taisikin saada metallisina.
Putsaus ja litkutus matolle, niin jos sitä lauantaina pääsis testaamaan.
Tehdään iskareista vähän paremmat, jos se on mahdollista.
Onko suosituksia männän reikäkokojen suhteen, ja mitä öljyä käyttää sisäradalla?
Internet palkitsi mattosetupilla, ja diffeihin oli joku suositellut e/k/t 30k/500k/15K. Onko tuo järkevä? Ainakaan voimaa ei pitäisi mennä karkuun, tuohan vastaa keskidiffin osalta enemmän slipperiä.

edit.
http://www.losi.com/ProdInfo/Files/LOSB0127_Setup_Evans-EOS%20Astro_Carpet.pdf
Tässä on pikkasen eri...

66
Kiitos hyvistä kommenteista.
Ajatus oli ajaa muutama SC-kisa budjetilla, pitää vain hauskaa.
Jos läjä mikä postissa on, on liian työläs niin pitää miettiä sitten jotain muuta.
Ihan kamalan isoja rahallisia panostuksia noin vanhaan ei viitsi tehdä. (ne iskarit on aika hinnakkaat)

Durango oli kyllä mielessä, mutta ei ole sopivaa yksilöä tullut vastaan.
Katsotaan miten tämäkin eskaloituu, jos normaalin kaavan mukaan mennään, niin kohta auto taas vaihtuu :p

68
Milläs sitä lähtis ekan version iskareita päivittelemään?
Losin omilla uudemmilla, vai onko paree siirtyä toisen merkin tuotteisiin?

70
SW-0231 ostin budjettitietoisena ja hyvin riittää, nopeampi ja enemmän potkua kun alkuperäisessä.

71
On tuo hauska laite radallakin.
Lavangossa ajettiin reipas päivä 8.10 tuulisessa ja aurinkoisessa säässä.
Kraton on kuin kotona radalla kun heitti alle truggy kisarenkaat. Heti löytyi yhteinen sävel vaikka radalla en aikaisemmin ollutkaan ajanut. Hypyt sai yli, jopa todella paljon pitkäksi ilman suurempaa yritystä. Ja kun oikein keskittyi, oli radalla pysyminen helppoa ja vauhdin säätely mukavaa. Kraton vaihtaa ilmassa asentoa todella hyvin, eikä ESCin ja moottorin yhteistyöstä tarkkuutta puutu.

Pienenä hermituksena, renkaat ottivat ja paukahtivat entiseksi, mutta sen siitä saa kun käytettyjä ostaa  :grin:

72
Jermu Pohjankukko
SC2-10

73
Rullaava Team C Tm2sc löytyi. Testimielessä kasasin sen vähän heikoilla sähköillä, mutta hyvin tuntuu liikkuvan.

74
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 30.09.16 - klo: 15.09 »
Askartelin vastaanottimen koteloon ja otin uuden ohjaimen käyttöön. Katotaan miten Futaba T3PV futaa.

75
Selkeitä parannuksia Kratoniin, Futaban T3PV löysi paikkansa ohjaimena ystävällisen kanssaharrastajan toimesta.
Kamalaa kun joutuu lukemaan ohjekirjaa kun laittaa asetuksia  :shocked:

76
Aloittelija kyselee, voiko leikkimielisen kilpailun aloittaa esim Team C TR2 tai LRP S10 Blast SC2 autoilla?
Riittääkö noissa alustoissa ominaisuudet jonon hännillä päivystämiseen?

77
Sähköautot / Vs: Arrma merkistä kokemuksia
« : 23.09.16 - klo: 11.31 »
Tilaa samantien Avidin laakerisarja siihen vekottimeen.
Ja ohjekirjassa on vakiolitkujen jäykkyydet mainittu.
Ne on varmaan melkoisen ohkaset. Kratonissa oli joka väliin työnnetty 7000 silarit.

78
Sähköautot / Vs: Arrma merkistä kokemuksia
« : 20.09.16 - klo: 08.51 »
Noni, mulla ei kestänyt budjetti neroa. Ja toisaalta halusin ton muggyn.
Hieno nähdä Neroja suomessakin.

79
No en luonnollisesti ole mitannut, nuo ovat valmistajan maksimiarvot, ja isompi säädin ja moottori varmaan nappaa enemmän virtaa kuin pienempi säädin ja moottori?
Voi toki mennä toisinpäinkin, mutta lyhyellä elektroniikalla aika suorasukaista.
Oletan että vika pattereissa, eikä noparissa, tänään jatkuu selvitys. Kyse olikin, että jos jollain on ollut vastaavia tilanteita.

80
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 19.09.16 - klo: 10.34 »
Ja jos dirthogiin laitat diffeihin öljyä, muista ostaa tiivisteet, niissä kun ei niitä ole.

81
On toki ollut viallinen erä, mutta tähän mennessä samat akut on kestäneet Arrman Kratonin kyydissä, ja sen ESC kiskoo kumminkin 150/950A.
Kummaa jos toi nyt poltti ne. Eli auki ja kolvia.

82
Lipoja, jotka oli täyteen ladattu.
Halko 5000 mah ja teki kahdelle sen tempun.

83
Juu, mysteeri tää on tällä hetkellä, täytyy toivoa että se ei pasko akkuja  :shocked:
Ja kun kumminkin kaikki toimii hyvin pienillä "avauksilla". Ja defaultit on säätimessä, tarkastettu program boxilla.

84
Ei kun se toimi hienosti osakaasulla, ja kun niittas pohjaan, niin tappoi akun. Eli akun napajännite on kaikki 0V.
Akkua en vielä avannut.

85
Kysellään tyhmiä, tai vaikeita, vielä kun en tiedä kumpaa.
Onko tullut vastaan ongelmaa Hobbywing Xerun SCT Pro noparin ja moottorin kanssa, että se tappaisi lipoka?
Siis että akku menisi mykäksi kun painaa kunnolla kaasua, ja käytännössä akusta tulee laakista mykkä?

86
Sähköautot / Vs: Arrma merkistä kokemuksia
« : 16.09.16 - klo: 21.56 »
Toinen kalustotappio.
Servosta poistui ylimääräisiä hampaita. En oikeastaan syytä servoa, vaan ainoastaan itseäni.
Muuten tuo Rattoni jaksaa vaan ihmetyttää.

87
Sähköautot / Vs: Arrma merkistä kokemuksia
« : 12.09.16 - klo: 19.48 »
Ensimmäinen kalustotappio Kratonin kanssa.
Casterin säätölevy oli karannut viime ajokerralla. Nyt joutuu laittamaan prikkoja tilalle.

88
Sähköautot / Vs: Arrma merkistä kokemuksia
« : 08.09.16 - klo: 10.26 »
Kuulostaa tutulle.
Suosittelen lämpimästi sen 14T Pinjonin laittoa.
Laakereista sen verran, että jo noin 3 tunnin kohdalla kun tein diffeihin öljyjen vaihdon, oli jo laakerit täynnä tavaraa.
En ollut kovin yllättynyt, vaikka niihin rasvaa suihkasinkin uutena.
Avidin laakerisarjan ostin auton kanssa, ja toivon että kun huoltoa tulee tehtyä, avid ratkaisee paremmilla laakereilla nämä ongelmat.

Tuntuu olevan merkistä ja mallista riippumatonta, että suojaamaton laakeri on arka. Ja kyllä, lasken nuo peltisuojatut suojaamattomiksi. Pitäähän se rottaa isommat ulkona, mutta kyllä sinne kaikki sitä pienempi löytää reitin.

Muuten tuo Kraton jaksaa ihmetyttää, niin monta kertaa olen tumpuloinut sen katolleen ja hyppyjen laskeutumiset ryssinyt, että on suorastaan ihme että mitään ei ole hajonnut. Kestävä on pirulainen.
6S:llä ne keikaukset on jo melkoisen vauhdikkaita.

89
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 06.09.16 - klo: 14.59 »
Noissa autoissa on niin paljon kokoeroa että väitän että arrma kulkee paremmin maastossa kun LaTraxut jotka ovat oikeasti todella pieniä.
Näin arvelinkin näiden välillä olevan. Mutta samassa kokoluokassa varmaan nelikko menee paremmin.

Takapitoa pystyy myös helposti säätämään takarenkailla koska Arrmassa on standardikokoiset SC renkaat ja takarengasvaihtoehtoja löytyy aina kisarenkaista laparenkaisiin tai voi vaikka helposti tehdä nastarenkaat. Latraxiin voi olla huomattavasti vaikeampaa löytää sopivia renkaita. LaTrax on varmaan hauska auto aloittelijalle, mutta edelleenkin olen sitä mieltä että LaTrax on enemmän leikkiauto eikä harrasteauto.
Saako Arrmaan osia Suomesta?

Saa kyllä, Hobbyfactorylla on hyllyssä melkoisen hyvin osaa.

90
Sähköautot / Vs: Arrma merkistä kokemuksia
« : 06.09.16 - klo: 14.49 »
Juu korjailtu on. 3/4 lähti kävelemään, ja ei ihan vähän kerrallaan.
Kahdesta irtos yli puolet heti, eli liimaukset on ollut vähän huonot jo tehtaalla, eikä se kolmaskaan ollut kovin paljon parempi.

Sivuja: 1 2 [3] 4