Kirjoittaja Aihe: VesaK uudelleen kehiin  (Luettu 5536 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa BoOsTeR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
VesaK uudelleen kehiin
« Vastaus #30 : 05.11.04 - klo: 22.36 »
Olen huomannut myös tämän, että pienoisautoilu on kovin tiukkapipoiseten hommaa. Harjoituksissakin ajetaan "verenmaku" suussa.  :wink:
OS käy, kun käsketään
SC käy, jos käy

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
VesaK uudelleen kehiin
« Vastaus #31 : 05.11.04 - klo: 23.44 »
Hei haloo? Ketään ei ole poistettu mistään. Mistä ihmeestä te oikeen revitte näitä juttuja?

Lukekaa se mun viesti oikeesti kokonaan ja palatkaa sitten asiaan. Ketään ei ole poistettu, kenenkään toimintaa foorumilla ei ole rajoitettu ylläpidon toimesta.

Perusteluita kaivataan kommenteille, nyt on pohja vähän hukassa ..

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Re: VesaK uudelleen kehiin
« Vastaus #32 : 06.11.04 - klo: 09.35 »
Kiitos tuestanne, kaverit.
Olen todellakin poistunut vapaaehtoisesti Foorumin kirjoittajien joukosta. Mutta:
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"

Tässä vaiheessa eräs modeista oli minuun yhteydessä ja kertoi tilanteen. Hetken pohdittuamme vaihtoehtoja, tarjouduin vapaaehtoisesti poistumaan Foorumista, jotta lajiryhmän ääni saataisiiin sinne takaisin.

Eli lyhyesti: poistumiseni Foorumista johtuu ainoastaan lajiryhmän kiristyksestä ja uhkailusta.

Mitkä mainitsemani "pohtimamme vaihtoehdot" olivat, niiden suhteen voisit, ystäväni Copter olla hieman itsekriittisempi.

Kyllä valitettavasti asia vain on niin, että lajimme järjestötoiminnan nokkamies harrasti vapaan sanan kiristämistä, painostusta ja uhkailua.
Mutta ei siinä ole enää mitään ihmettelemistä, se vain näkyy olevan nykyisen lajiryhmämme menettelytapa.

Hiljaisen pyhäinpäivän piristykseksi yksityiskohta rangaistukseni viimeisimmästä "perustelusta": olen lajiryhmän AKK:n hallitukselle antaman lausunnon mukaan syyllistynyt "vilpilliseen toimintaan" vaatiessani Laukaan erälistojen korjausta oikeudenmukaisiksi.
Olen tietenkin tiedustellut AKK:lta, mitä vilpillistä olen tehnyt, sillä syytös vilpistä on melkoisen vakava. Ymmärrettävästi he eivät ole pystyneet vastaamaan, vaan piiloutuvat sen taakse, että "asia on loppuun käsitelty".

Tämän aiheeseen sinänsä kuulumattoman yksityiskohdan kerroin vain siksi, että näkisitte, minkälaisen toiminnan kanssa olemme tekemisissä. Sitä voi luonnehtia miten jokainen itse haluaa. Minä kutsun sitä mielivallaksi.

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
VesaK uudelleen kehiin
« Vastaus #33 : 06.11.04 - klo: 11.26 »
Jospa ostettaisiin teile joululahjaksi löysemmät pipot ku tuntuu että vanhat on jääny pieniks.
Mutta tuonha voi ratkaista ihan suomalaiseen tyyliin nyrkkitappelulla jos ei muuten onnistu.  :wink:

Vaikka olen alusta asti seurannu tuota väittelyä niin en vieläkään tajua mitä väärää VesaK on tehnyt, ei sitten yhtikäs mitään ainakaan minun mielestä.
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer