Kirjoittaja Aihe: After-run öljy?  (Luettu 1241 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Korski

  • Tulokas
    • Profiili
After-run öljy?
« : 25.04.04 - klo: 13.53 »
Kävin ostamassa siis polttoainetta autooni ja myyjä rupesi samalla antamaan vinkkejä mukaanlukien tämä: Aina kun autosi on ollut ajamatta sen talven ja keväällä rupeat vasta taas ajamaan moottori pitäisi öljytä. Sit se myyjä sanoi et siihen rc-auton öljyllä voiteluun on myynnissä ihan omaakin öljyä. Minua vain askarruttaa minne kaikkiin paikkoihin minä sitä öljyä nyt laitan?

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
After-run öljy?
« Vastaus #1 : 25.04.04 - klo: 16.08 »
No kannattaahan sitä varmaan kaikkia paikkoja välillä öljytä, mutta pääasiassa sitä pitää laittaa koneeseen jos on pitkiä ajotaukoja(viikon tauoillakin kandee laittaa)
Eli myikö se sulee after run oilia? Se on ainaki tarkotettu mun mielestä vaa koneesee.
Eli tulpan reiästä laitat vaikka 5 tippaa ja voi vaikka kaasaristaki vähä laittaa ja sit pyörtäyttelee vähä konetta, et menee joka paikkaa..

Poissa Korski

  • Tulokas
    • Profiili
After-run öljy?
« Vastaus #2 : 25.04.04 - klo: 21.37 »
Joo kiitoksia. Pitääpä joskus tota ainetta ostaa. :wink:

Labcettaa

  • Vieras
After-run öljy?
« Vastaus #3 : 26.04.04 - klo: 21.37 »
Mitäs aineita tommoinen After run- öljy sisältää? Itse olen tähän mennessä laitellut yleisvoiteluainetta spray-muodossa. Kaasarin kurkku auki ja suihkautus ainetta sisään. Sitten pari kierrosta pyöräyttelee konetta. Luulisi, että tärkeintä on saada jotain muuta sinne koneeseen polttoaineen sijasta.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
After-run öljy?
« Vastaus #4 : 26.04.04 - klo: 23.47 »
Kaasariin ei aineita suositella laitettavaksi. Mielummin itse sylinteriin tulpan aukosta. WD40, CRC, tai jotain vastaavaa. Tarkoitukseen on myös tämä ihan oma After run-oil, joka on tietysti parasta, mutta lähes saman asian ajavat nämä monikäyttöisemmät korvikkeet.
Cool Power bensan kanssa ei oilia tarvitse käyttää.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.