Do diih Raipe. Itsekin moisen kanssa aikani tapelleena yritän auttaa.. Ekaksi,mitähän sun soppa on ja millä hehkulla ajat?
Itse ajoin 25% Byronilla (öljyä tais olla 12%)ja OS A5 ja R5 tulpilla. Seosruuvit oli auki muistaakseni: pääneula 2.5kierrosta ja alaneula 6.5 kierrosta.
Kaasariin jäi joutokäynnillä sliidin ja rungon väliin noin 1.5 millin rako.
Itse jouduin tiivistämään koneen takakannen,kaasarin haitarikumin ja itse kaasarin ja koneen välin,ennen ku alkoi tyhjäkäynti löytyä.
Super Compo mallissa on TÄYSIN kelvottomat polttoaine letkut. Niiden vaihto 2mm reijällä olevaan letkuun ja samalla pidentämällä niitä saat vain hyötyä. Vakio letkut ovat todella löysiä nippoihin ja imee välistä ilma ja sammuilee jopa sen takia. Pidentäminen auttaa konetta käymään pidempään kun pelin selättää!!
Olethan ajanut/käyttänyt koneen sisään asiallisesta ja rauhallisesti?
Olethan myöskin huolehtinut että kaasun servon keskikohta on niin ,että tyhjäkäynti sammuilematta on mahdollista? Eli tyhjäkäynti on ruuvin varassa,eikä servon varassa. Tämä johtaa sammumiseen jarrutettaessa!
Jos sulla on Super Compo malli,sen radion kanssa voi olla mennä hetki ennen ku oikeat säädöt löytyy.