Tällainen hirviö tuli hankittua sitten käytettynä, akkuina 2x 3s5000 ja hetken ihmeteltyäni tässä kokemuksia (anteeksi, termistö hakusessa)
- renkaat ei meinaa pysyä kiinni, vaihtelen mutterit samalla kun vanhat hukkuu, samalla ruikkasen lukitetta. Vanhat nylockit aika huonossa kunnossa. Renkaat lentelee etenkin peruuttaessa.
- moottorilta lähtevä ratas (pinion?) oli sökö (19) hampainen, tilasin uuden puhelimitse sanalla "alkuperäinen", muistaakseni se olisi 20 piikkinen, sieltä tulikin 25 -hampainen! No nyt ainakin auto on harvemmin selällään liikkeille lähtiessä, spurrissa 44 hammasta.
- ruuvit ei meinaa pysyä muoviosissa kiinni, sen verran kait väljistynyt. Vaihtelen uudet ruuvit pikaliimatipan avulla, lukitteet ei taida muovissa pysyä.
- ohjaus: mielestäni renkaat kääntyy tosi huonosti. Kun renkaat on ilmassa niin kääntyy hienosti, mutta paikoillaan ei juuri lainkaan ja ajaessakin tosi huonosti. En ole käynyt vielä läpi, josko olisi rasvailun tarpeessa vai olisiko servon käyttötunnit tullut täyteen?
Mutta joo, mukavan tuntuinen vempain, pitänee etsiä joku soramonttu missä pääsee pöllyttämään. Badlandsit on tulossa jossain vaiheessa alle.
Kotipihassa vähän kokeilin hyppyytelläkin, hyppyrinä toimi vanha lumikola.
Tarkoitus jossain vaiheessa laittaa tämäkin auto palasiksi ja käydä kaikki läpi, näin tein Hyper-ST -nitrollekin (tuli myös käytettynä) ja auton ajettavuus muuttui totaalisesti!
Vinkkejä ja neuvoja aloittelijalle tämän härvlein suhteen otetaan mielellään vastaan. Tämä viestiketju on kahlattu läpi ja olen saanut kovasti vinkkejä.