Kirjoittaja Aihe: vuoden tuote?  (Luettu 6907 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
vuoden tuote?
« Vastaus #30 : 20.12.05 - klo: 22.52 »
Lainattu:
"Savage vuoden 2005 R/C-auto Saksassa!
[25.05.2005]
Savage on valittu jälleen Saksan suosituimman R/C-lehden vuoden autoksi. Savage oli AMT:n lukijoiden ylivoimainen suosikki myös viime vuonna.

Lisää uutisesta HPI:n sivuilta:

http://www.hpieurope.com/news.php?issue=2005052001&lang=en  "

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
vuoden tuote?
« Vastaus #31 : 21.12.05 - klo: 00.55 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Tossa listassa oli lukijoiden valinnat jossa revo oli voittanu tietenkin kun siinä äänestettiin omaa autoa ja kun esim: 10 ihmistä menee ostamaan autoa kaikki kattoo eka lst:tä mutta vain yhdellä on rahaa siihen ja loput 9 joutuu tytymään revoon ja vaan parhais unis päsee ajelemaan lst:llä. Mutta oiken aikuisten oikeasti testeis lst oli 1 vuonna 2005.


Eikös lukijoitten valinta ole juuri se paras tapa käsitellä jonkun asian suositeltavuutta? Itse ainakin, jos olen etsimässä jotain uutta tuotetta tai tutustumassa uuteen automalliin, etsin nimenomaan lukijoitten ja käyttäjien mielipiteitä ja kommentteja kyseisestä tuotteesta. Myyjän tai markkinoijan vastaus kysymykseen "onko tämä hyvä tuote" on helppo arvata, tietysti on poikkeiksia myyjissäkin, varsinkin jos myyjä on tuttu tai ei niinsanotusti ole oma lehmä ojassa.  :lol:  

Toinen lähestyminen on tietysti "puolueettomat" testit joita tekee lehdet ym. tahot, niissä pisteytetään tietyt ominaisuudet tai varusteet, suorituskyky ja hinta jne.. Niissähän ei oteta huomioon esim. tämän veroparatiisiksi kutsutun pienen takapajulan Suomeksikin kutsutun maan saatavuutta ja alan yrittäjien määrää, joka ei millään voi kattaa kaikkia valtamerkkejä. Siinä tulee eittämättä vastaan huolto-osien saatavuudet, varsinkin nuoremmille harrastajille, joiden budjettia hoitaa vanhemmat. Silloin valinta kohdistuu tietysti helpoiten saatavaan ja kattavimmin huoltoosia toimittavaan tahoon.

Täällä suuressa suosiossa oleva Byronin polttoaine ei ameriikan lehdissä ole kovin räikeästi esillä, se ei siitä toki huonoa tee, mutta pistää miettimään, että onko tuo Trinityn polttoaine sittenkin parempaa, onhan se ollut R/C Car Action lehden lukijoitten valinta jo 5 vuotta peräkkäin!!!!

Tähän väliin haluan tuoda hyvän esimerkin tältä foorumilta, suurinosa tälläkin foorumilla varmasti pitää Byronia ja Sidewinderia parhaimpina polttoaineina, toki näin on, saatavuuteen nähden. Jos olisi muitakin varteenotettavia vaihtoehtoja, voisi olla ettei em. kaksi merkkiä olisikaan suosituimpia. Varmasti moni kokeilisi polttoainetta jonka on käyttäjät valinneet parhaaksi viisi vuotta peräjälkeen.

Notta antaa lehtien ja nettisivustojen tehdä niitä vertailuja ja äänestyksiä, poimitaan sitten sieltä ne ominaisuudet ja taustatieto, mitä itse kukin kaipaa, eiks je!! :D Mielestäni paras lähde kaikelle r/c alaan liittyvälle tiedolle on juuri nämä foorumit ja käyttäjien kommentit ja tarinat. Niistä selviää asioitten todelliset laidat paljon realistisemmin kuin yhdenkään miljoonafirman suurella rahalla tehdyistä kiiltopaperipokkareista.

Kiitos ja anteeks!! :mrgreen:
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
vuoden tuote?
« Vastaus #32 : 21.12.05 - klo: 15.53 »
Mutta ainahan omaa tavaraa kehutaan vaikka se olis aivan susi. Sitten vasta kun se on myyty niin se on täys (tiädät mikä).

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
vuoden tuote?
« Vastaus #33 : 21.12.05 - klo: 15.56 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Tossa listassa oli lukijoiden valinnat jossa revo oli voittanu tietenkin kun siinä äänestettiin omaa autoa ja kun esim: 10 ihmistä menee ostamaan autoa kaikki kattoo eka lst:tä mutta vain yhdellä on rahaa siihen ja loput 9 joutuu tytymään revoon ja vaan parhais unis päsee ajelemaan lst:llä. Mutta oiken aikuisten oikeasti testeis lst oli 1 vuonna 2005.
Sori,mut mulla ei ainakaan ole mitään unelmaa ajaa losilla vaikka revon ostinkin harkitsematta edes losia....(raha olis riittäny :twisted: )
RB,the power of champions.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
vuoden tuote?
« Vastaus #34 : 21.12.05 - klo: 16.27 »
Ei tod kiinnosta Tractor pulling tuotteet kun kerta REVOjakin saa :twisted:  :lol: Rahasta kiinni?Pappa betalar inte.....Isi leasing is over :twisted:  :lol:

Nim.Merk: "yhteen ottoa kaivaten"

edit:Ja avautumiset minun mielipiteestä yv.nä tai msn.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
vuoden tuote?
« Vastaus #35 : 21.12.05 - klo: 17.15 »
Ei kuule oo isi rahoottanu tätä harrastusta pennilläkään. Juuzmolla mahtaa olla isin värkit on muutenkin ihme marisia koko tyyppi.... Olis  esimerkki mitä se on pikkuveljelle lähettäny yv:nä kun veli on stampedea ollut myymässä eikä oon se viesti mitenkään liittyny kaupan tekoon. Lst on vetotraktori ja revon nöyryyttäjä samas paketis :lol: .
Mä en taas revo ostaisi vaikka olis tilaisuus ostaa kaverin revo pilkka hintaan. En epäile että eikö se olisi hyvä auto.

Nojoo ei herneitä.

Editoin viesti yhen nimeltä mainitsettoman kitisiän takia.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
vuoden tuote?
« Vastaus #36 : 21.12.05 - klo: 17.18 »
Hyvä ettei herneitä...oikein hanzu..osa porukkaa vaan lämpee tällä foorumilla    turhan nopeesti :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
vuoden tuote?
« Vastaus #37 : 21.12.05 - klo: 17.22 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Juuzmo: Sori,mut mulla ei ainakaan ole mitään unelmaa ajaa losilla vaikka revon ostinkin harkitsematta edes losia....( ISIN raha olis riittäny :twisted: )
Ja milläs oikeudella muokkailet toisten viesteistä väännät p****a?Etkö enään muuta keksi?:lol: PS,vaikka isi sulle ei olisi autoa ostanu niin älä pura surua muihin,ei ole ostanut mullekaan...(Ja mitäköhän se sulle kuuluu ketä mun auton on ostanut)Niin ja jos noin paljon kyrsii että losi jäi kakkoseksi tossa äänestyksessä,tai jokin muu sun vitinöistä niin pistä ihmeessä yv:tä,ei mene tämäkin sotkuun niinkun topiceilla on tapana mennä...
RB,the power of champions.

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
vuoden tuote?
« Vastaus #38 : 21.12.05 - klo: 17.37 »
Just tota marinaa mä juuzmo tarkoitin.

Voi revo olla tämän vuoden tuote en sitä väitä. Täälä pitää aina vähä muita härnätä.
Kesällä kun kaveri oli rc-autoa ostmassa suosittelin sille revo ja sen se osti ja oli/on tyytyväinen.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
vuoden tuote?
« Vastaus #39 : 21.12.05 - klo: 19.20 »
Revon minä ymmärrän hyvin vuoden valinnaksi, Savagenkin jotenkin... Mutta, se, että lukijat ja omistajat voisivat tehdä luotettavan ja puolueettoman luokittelun eri tuotteiden paremmuudesta, on ihan huuhaata. Kuinka moni meistä voi rehellisesti ilmoittaa, että tuntee hyvin ja on kattavasti testannut ja ajanut vaikka kaikilla M8-crossareilla tai jollain muulla autoluokalla? Jos ei ole kokeillut ja ajan kanssa ajanut kaikkia vaihtoehtoja, niin kuinka voisi antaa mielipiteensä mikä on paras? Eli, yhtä humpuukia moiset kyselyt. Mielestäni vain kokeneet harrastajat, joille suodaan jostain syystä tilaisuus testata yhtäaikaa kaikkia eri vaihtoehtoja, voivat jollain tavoin luokitella eri vaihtoehtoja keskenään.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
vuoden tuote?
« Vastaus #40 : 21.12.05 - klo: 19.52 »
Onko missään ton lehden valitsemia autoja,eli ei lukijoiden valitsemia vaan ihan testeissä todettuja?
RB,the power of champions.