jepa: yokomo on ihan hyvä, tai oikeastaan mun mielestä yks parhaimpia kardaanivetoisia rtr-driftereitä.
mun tietääkseni ei ole kun 1:10 ja sähkö, hpi:llä on polttis drifteri, muilla ei taida olla, mutta "kaikki" touring autot käy driftaamiseen, ei sen tarvii olla valmis drifteri.
datajätkä: ite olen saman ongelman kanssa paininut, mutta ihan hienosäätö mielessä.
alotetaan siitä että molemmilla akseleilla pitää olla suht saman pitoiset renkaat, tai takana ainakin pitävämmät.
eteen hiukan haritusta, taakse aurausta, camberi 0-astetta, eteen jäykistintanko tai molempiin mutta eteen jäykempi.
eteen softit ja taakse supersoftit jouset, iskarit (kiinnityspisteet) saa laskea aika vaakaan. taakse anti-squat (taka-akselin etuosa korkeammalla kuin takaosa).
akselimassojen tasapainotus, eli painosuhde vaa'alla 50-50 pituus ja leveyssuunnassa, leveyssuunta kannattaa ainakin saada aikas kohdilleen, meinaan se vaikuttaa eniten tuohon spinnailuun.
niin ja one'way pois, ainakin näin alkuun kannattaa jättää se pois, laittaa sitten paikalle kun rupee hallittemaan.
etudiffi sopivan löysälle (hiukan voi kiristää, ehkä medium tiukkuus) ja taakse kokonaan lukko tai suht jäykkä. mitä enemmän haluaa nelipyöräluisuun niin sitä jäykemmälle etudiffi, löysempi tuntuu enemmän takavetoiselta.