Mutta eikös kisois lst ollu ylempänä kun revo. Vai muistanko vääriin.
Revolla voitettiin kisat,molemmat losit keskeytti finaalissa...
LST oli stanun toisena niin kauan että vedin täydessä vauhdissa luisussa seinään!
-Eka erä voitto
-toka erä akkujen latailua kun ei tarvinnu jännittää
-kolmas erä voitto
-1/2 finaalissa toinen lähtöruutu ja voitto
-finaalissa toinen lähtöruutu heti voittaja hotin perästä
ja keskeytys reilu 10min jälkeen.
Jos tossa listassa on jotain epäselvää niin saa kysyä!
Rph:lla (kisan voittaja) oli koko päivän hajoillu Revo ja
hirveellä sykkeellä sitä ruuvaili joka välissä, kun minä pohdin
että jaksanko hakea kahvia vai poltanko tupakan, sattui vaan
niin hassusti että minä rupesin stressaamaan aikaisempien
viivästysten ja vahinkojen jälkeen ja Rph:lla kesti hermot
paremmin finaalissa ja auto pysy ehjänä.
LST on parempi "jokapaikanhöylä" ja Revo on parempi radalla,
mutta loppupeleissä se on ajotaidoista ja hermoista kiinni!
JA KAIKKI NE HAJOO YHTÄLAILLA JOS SÄÄDÖT ON METTÄS
JA KUSKILLA EI PYSY HANSKASSA.
ps. toinen losi ei lähteny edes käyntiin finaaliin ja Hoke lainaili
mun hehkua tyhjättyään ensi omansa jonka jälkeen mun auton
sammuttua luultiin mekkarin kanssa että tulppa kärähti ja mekkari
sai uskomattoman monta minuuttia tuhlattua tulpanvaihtoon, jonka
jälkeen huomattiin että Hoke oli tyhjänny munki hehkun, sit akun
vaihto ja radalle, sitte oli eri tulppa niin ei toiminu kunnolla jonka
jälkeen rupesin kaahaamaan "täysillä", se kostautui suoran alussa
ja kisa jäi siihen kun ei ollu heti varaosaa PISTE