Kirjoittaja Aihe: Tarviiko jenkille olla kateellinen (oli: Tamiya Hi-Lift)  (Luettu 17929 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Tarviiko jenkille olla kateellinen (oli: Tamiya Hi-Lift)
« Vastaus #90 : 09.03.07 - klo: 15.29 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr.MR"
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta kun jostain (radiosta) olin kuulevinani, että pääsi ihan kansanedustajan eläkkeelle. Ja olikohan vielä niin, että eläke on vaivaiset 3000€/kk.


Jep, sillai se meni. Mitä sekin politiikasta ikinä tiesi. Koko sen eduskuntaan pääsy oli nuorison protesti saamattomia politiikkoja vastaan.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Tarviiko jenkille olla kateellinen (oli: Tamiya Hi-Lift)
« Vastaus #91 : 09.03.07 - klo: 16.07 »
Lainaus käyttäjältä: "SlidSlide"
Lainaus käyttäjältä: "Mr.MR"
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta kun jostain (radiosta) olin kuulevinani, että pääsi ihan kansanedustajan eläkkeelle. Ja olikohan vielä niin, että eläke on vaivaiset 3000€/kk.


Jep, sillai se meni. Mitä sekin politiikasta ikinä tiesi. Koko sen eduskuntaan pääsy oli nuorison protesti saamattomia politiikkoja vastaan.


Heh, kyllähän Soini sitä summaa korjasi sinne parin tonnin pintaan. http://www.hs.fi/lahetalinkki/artikkeli/1135225292016

Suomalainen kateus tais taas iskeä, jos ei tällä forumilla, niin ainakin Olavi Mäenpäällä, joka on jättänyt selvityspyynnön Halmeen eläkkeen perusteista.

Ei pidä myöskään unohtaa, että kyllä se Halme on varmaankin jokusen pennin verokirstuun lahjoittanut aikaisemmista tuloistaan.

Jos ei Halme mitään saanut työssään aikaiseksi,  niin ainakin osa nuorista osaa jatkossa valita ehdokkaansa paremmin.
---

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Tarviiko jenkille olla kateellinen (oli: Tamiya Hi-Lift)
« Vastaus #92 : 09.03.07 - klo: 18.05 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr.MR"
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta kun jostain (radiosta) olin kuulevinani, että pääsi ihan kansanedustajan eläkkeelle. Ja olikohan vielä niin, että eläke on vaivaiset 3000€/kk.

Lisäys: Google on mainio:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1310524

Muistelisin, että kansanedustajaneläkkeen saa vasta kahdesta täydestä kaudesta, eli n. 8 v.

Halmeella eläke muodostuu varmaan monista "pikkupuroista"....
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Tarviiko jenkille olla kateellinen (oli: Tamiya Hi-Lift)
« Vastaus #93 : 09.03.07 - klo: 18.46 »
Toivottavasti on noin.

Eläkkeenseenhän lasketaan yleisesti 10 viimeistä vuotta, joten noista pikkupuroista voi sitä kertyäkin.
Axial SCX 10 TR

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tarviiko jenkille olla kateellinen (oli: Tamiya Hi-Lift)
« Vastaus #94 : 09.03.07 - klo: 19.08 »
edit: ei mitään..

edit2: Duster, puhut kai sairaseläkkeen kertymisestä etkä normi eläkkeestä tuon 10 vuoden osalta?
Kyosho - Futaba - Novarossi

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Tarviiko jenkille olla kateellinen (oli: Tamiya Hi-Lift)
« Vastaus #95 : 09.03.07 - klo: 20.18 »
Juu niin tais ollakin sairaseläke, kun sukulaisen piti sille jäädä.
Axial SCX 10 TR

Poissa HYPER 11 WRC

  • EPUArc
    • Profiili
Tarviiko jenkille olla kateellinen (oli: Tamiya Hi-Lift)
« Vastaus #96 : 09.03.07 - klo: 21.00 »
Niin, tuota tuota,,,,,,,,, etuuksista puheen ollen...
Jaksankohan ees kirjoittaa??? Ja onkohan  OT????
Meillä kaveri jäi sairaslomalle 05-04 ja uusimman lapon mukaan jatkuu 06-07. (sairas)-lomat näinä 3:na vuotena olleet  max. n.3 kk , mutta yhtäjaksoisesti.  Muunmuassa Metalliliitossa oltiin sitä mieltä, että tervees.... . Mitä mieltä porukka?? että mites amerikoissa??????
ps. tää on syvältä näi yrittäjiä kohtaan, mutta mitens muuten..???

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Tarviiko jenkille olla kateellinen (oli: Tamiya Hi-Lift)
« Vastaus #97 : 09.03.07 - klo: 21.33 »
No ethän sä ole enää aikoihin maksanut sen sairaslomia, senkus otat sijaisen tilalle... Veikkaisin et kaveri on oikeasti kipeenä jo tuossa vaiheessa... Nimim. neljännellä kuulla mennään, enkä puhu raskaudesta....
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa HYPER 11 WRC

  • EPUArc
    • Profiili
Tarviiko jenkille olla kateellinen (oli: Tamiya Hi-Lift)
« Vastaus #98 : 09.03.07 - klo: 21.44 »
---bluubeatle kirjoitti-----------------------------------------------------------------------------
 
No ethän sä ole enää aikoihin maksanut sen sairaslomia, senkus otat sijaisen tilalle... Veikkaisin et kaveri on oikeasti kipeenä jo tuossa vaiheessa... Nimim. neljännellä kuulla mennään, enkä puhu raskaudesta....

No,, eihän toi homma ihan noin mene.  Kaveri sairaslomalla ja ei voi ottaa sijaista.  TES jos se joillekin jtain sanoo.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Tarviiko jenkille olla kateellinen (oli: Tamiya Hi-Lift)
« Vastaus #99 : 09.03.07 - klo: 22.11 »
Siis voi ottaa "sijaisen".
Se on vaan otettava pestin kautta niin silloin ei päde TES, koska hehän saavat palkan tuolta "välittäjältä".

Näin meidän firman pomot on tehnyt jo monta vuotta ja tämä asia on selvitetty liittoja myöten.

Mutta itse työntekijälle p.... homma, mutta kyllä tekijöitä pätkätyölle on.




Parempi pikku homma kuin sosiaali pummi :wink:

Ja taas lähtee väittely :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Edit. Siis tottakai TES pätee kaikelta muulta osin kuin irtisanomisajoilta, mutta mahdollista.

Meillä tässä firmassa ovat tuota tehneet, kun joku jäänyt pitkälle VP.lle.
Axial SCX 10 TR