Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Slugi

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 11
1
Traxxas / Re: Vs: Traxxas E-maxx
« : 08.06.13 - klo: 08.56 »
tuota muuten kokeilin jo ja vaikka kuinka kovaa puristi ni silti vaa luisti. ja viimeeks ku oli joku samantyyppinen v mäinen onelma ni puristin niin kovaa et pihdesitä katkes toinen leuka, siinä oli sitten hyvät pihdit p*skana. ei muuta kuin robinhoodista uudet :wink:
Tuosta kardaanista saa kyllä hyvän otteen ja ku takana vielä lukko ni ei luista mistään ja kyllä tolla integyn avaimeillakin jaksaa vääntää mutta en vaa viittis tuhota autoa (taas) niinku yleensä on tapana jos jokin ei aukea tai mene paikalleen :evil:
täytyy varmaan huomenna kokeilla just tolla iskevällä ruuvivääntimellä tai pultti pyssyllä mitä mcly ja broidi ehdotti.
ite mietin kans semmoseta vaihtoehtoa et ottaa kaikki muut renkaat pois, pistää 6s akun sekä isot välit kiinni ja sit ei muuta kuin lämä pohjaan ja pitää siitä p*skasta renkaasta kiinni. tässä siis ideana se että lämpeää sen verran että vanne sulaa. toimiskohan? vois kyl kokeilla.

Kyllä noi muut konstit pahemmalta kuullostaa auton hajottamisen kannalta.. Oikeat pihdit vaan oikeaan tarkoitukseen, esim papukaijat käteen niin kyllä lähtee eikä luista.. jos ei mahu väliin niin tukivartta irti:)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2


2
Traxxas / Re: Traxxas E-maxx
« : 23.05.13 - klo: 21.03 »
Tänään tuli trencherit postista;) On kyl aika muhkeen kokoset vakioihin verrattuna.. Joku tossa kattelikin noita ja sen verran perehdyin tilatessani että trenchereistä on kahta mallia. Noi mitkä tilasin on 0 offsetillä ja ne on kapeemmat ja korkeemmat ku ne toiset mitkän on sillä puolvälin offsetillä.. Toisaalta ei nämäkään kovin kaposilta näytä;D

Jos lauantaina ehtis ruuvaamaan alle ja testaamaan

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2


3
Team Losi / Re: LOSI trukki 1:36
« : 05.05.13 - klo: 12.38 »
Ei niillä ole kuin rungon pituudessa eroa ja eri renkaat joten varaosat ovat samoja.. Aikanaan ainakin sabesta sai tuohon osia mutta epäilempä että ulkomaan tilailuksi menee, mutta eihän se ole ongelma ja liquidista tulee välillä viikossakin joten aina ei joudu odottelemaan.. Ja tietysti särkyvimmät/kuluvimmat osat eli vaihdelaatikko ainakin pakkiin varalle..

Edit: Itellä alumiiniset kuoret ja shimmiprikkasarja niin ei ole sen jälkeen vaihdelaatikkokaan ollut ongelma.. Tosin aika harvoin tolla tulee ajettua

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

4
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 21.04.13 - klo: 11.04 »
Huomenta!

Mitäs raati on mieltä: Traxxasin Big Bore -iskareihin mukana tullut öljy vai vaikkapa nelikymppinen, mitä itellä sattuu olemaan? Minkähänlaista se alkuperäinen mahtaa jäykkyydeltään olla?

Oliskohan se big bore iskareissakin 35 öljyä mitä traxxas käyttää ainakin rtr iskareissa.. Omien kokemuksien perusteella vähän jämäkämpi on parempaa vaikken mikään kisakuski olekaan. Itellä on aktiivisesti käytössä 50...70 öljyt

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2


5
Traxxas / Re: Vs: Traxxas E-maxx
« : 18.04.13 - klo: 22.18 »


Thanks... Sininen tilaukseen välitön mars mars :) tuleekoha ranskasta vai usa :D

Tilasin släsh nelikkoon tollasen noiden ebay kaupasta viikonloppuna ja tuli tiistaina.. paketissa luki lähtöpaikkana lithuania eli onko sitten liettua tjms...? Nopea palvelu jokatapauksessa

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2


6
Traxxas / Re: Vs: Re: Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 18.04.13 - klo: 00.24 »
Lainaus käyttäjältä: FinKing

Asia selvä. Ei vaan ite viittiny väkivalloin repiä, että jos siinä ois liimat ollu ja ois hajonnu.  :cheesy:

Ja nimenomaan vastarin reunasta nostamalla alat väsyttämään sitä teippiä, jos yrität vastaria suoraan nostaa ylös niin todennäköisesti ennen irtoo vastarista pohja kun teippi irtoaa(riippuu tietty teipistä)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2


7
Traxxas / Re: Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 17.04.13 - klo: 20.06 »
Osaako joku sanoa miksi tuo vastaanotin on kuin liimattu tuonne vastaanottimen koteloon kiinni? Onkohan tehtaalla laitettu noin ja miten sais irti?
Paksu kaks puolinen teippi siellä on, sormet päätyreunan alle ja kiskasee irti..

Tuli tänään laiteltua shroudi päälle ja ihan pätevältä vaikuttaa, reuna tosin tulee kumumaan puhki varmaan aika pian mutta ei tonne pulkkaan pitäs kiviä enää päästä...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2


8
Traxxas / Re: Traxxas Slash 4x4
« : 17.04.13 - klo: 18.10 »
Uskaltaa, ite huuhtelen puutarhaletkulla suurimmat pois ja siitä varmasti tulee kovemmalla paineella kun suihkusta.. Akku irti ja väärinpäin kuivumaan suihkun jälkeen ettei vesi jää pulkkaan lillumaan

En tosin ota mitään vastuuta jos onnistut jotain hajalle saamaan mutta itellä ainakin ehjänä pysynyt..



Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2


9
Traxxas / Re: Traxxas Slash 4x4
« : 16.04.13 - klo: 23.29 »
Shroudi on jo postissa mutta en kerinnyt tänään hakemaan joten pääsee huomen aamulla testaamaan miten pussi pitää liat loitolla :-D Nopeaa palvelua kyllä..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2


10
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 14.04.13 - klo: 22.20 »

Hex:it vaihtuukin 17mm 1/8 renkaitten tulon myötä ja kun ei tunnu noita alumiinisia 14mm oikein löytyvän, joten minkälaista vannetta jengi suosittelisi ja millasella offsetillä pitäisi olla tuo hex?

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_737/products_id/37261/n/ST-Racing-Concepts-14mm-Aluminum-Wheel-Hex-Red-4 kertokaas aloittelijalle, meneekö tämä tuuppi spedeen tarkoitettu hexi nelikkoon?

Oon aina luullut että stampedessa on 12mm heksit ja vanhoissa e-maxxeissa 14mm. Tarkistusmittausta en nyt pääse tekemään mut muistaakseni se menee noin.. Saatan toki olla väärässäkin
Vai tarkoititko hexin pituutta 14 millillä vai oletko peräti laittamassa maxxin vanteita stampedeen?

11
Traxxas / Re: Vs: Re: Traxxas Slash 4x4
« : 14.04.13 - klo: 09.47 »

Sori väärästä linkistä.

Eipä mitään, vahinkoa ei käynyt ja sain vinkistäsi tarvitsemani suojan autooni, kiitän:))

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2


12
Traxxas / Vs: Re: Traxxas Slash 4x4
« : 13.04.13 - klo: 22.02 »
Overtrayta en oo missään nähnyt, mutta ainakin dustymotorsilta saa shroudin . Tuli toi jo tilattua, nyt tarttis vaan sen konversiokitin jostain...

Kiitti vinkistä ja tuosta menee käsittääkseni ilmakin jonkinverran läpi joten ei kuumene paikat joten on parempi kuin lexan kuori
Tuosta oikea malli lcg rungolle, linkkaamasi oli normaalille, onneksi luin kuvauksen ennen kuin tilasin :smiley: Myyjällä näyttää olevan useaan traxxasin malliin noita.

Arveluttaa vaan tuo kun tulee sivusta rungon alle kiinni kun ekan akullisen jälkeenkin oli pohja jo kohtuullisen naarmuinen kun on niin matala maavara mutta sen näkee sitten miten kestää.. Ja kuinka helppo tuosta vetoketjun kautta mahtaa olla vaihtaa akku? Viikon päästä taitaa päästä jo testaamaan.

Kingheadi tulikin toisen vinkistä tilattua amainista

13
Traxxas / Re: Traxxas Slash 4x4
« : 11.04.13 - klo: 18.26 »
Onkos joku nähnyt jossain jo low cg rungolle overtrayta vai sopiiko sama ilman kummempia modailuja?

Vielä kun ajopaikat on lumen peitossa niin joutuu pihalla ajelemaan ja sepelikivet on ikävästi jokapaikassa

Alumiininen moottoripukki oversize kardaanilaakerilla olis kans hakusessa
Ja nimenomaan myös tuohon low cg runkoon. Normaaliinhan on helppo löytää kumpaakin..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2


14
Traxxas / Vs: 1/10 Rally
« : 18.03.13 - klo: 00.37 »
Meneekös tämmöseen 1/8 touring koppa päälle nätisti? Ja mistä sellasia sais?
Ainakin atalassa joskus nähnyt isompia koreja, olikohan johonkin kössin malliin...

Nelkkuslässiin tulossa low cg konversio joten vois samantien kokeilla siitä rallyä myös.. Noista traxxaan omista koreista en niin välitä kun ne lähinnä vaan muistuttaa etäisesti autoa

15
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 30.09.12 - klo: 01.13 »
Alko kyllästyttää stampeden jatkuva keula pystyssä meno joten oli aika pidentää akseliväliä ja leventää raideväliä samalla, joskus aiemmin tein saman modauksen alumiinisilla jatkokappaleilla mutta slashin rungolla menee helpommin sekä painopiste alenee samalla hieman, eikä pidä unohtaa ohjausvivustoa jota stampedessa ei ole ollenkaan.
Ensin oli tarkoitus laittaa E-Maxxin koppa joka mulla oli varalla maalaamattomana ja sopi akseliväliltään aika hyvin paikoilleen mutta päädyin tuohon slashin kupla-koppaan koska sopii mielestäni aika kivasti päälle.
Osia on vielä tulossa maailmalta: RPM siniset slash takatukivarret eteen, uudet vanttitangot ja vastariboksi

Vielä on kulkupuolella vähän toivomisen varaa kun peräpää tahtoo koko ajan mennä edellä ja eturenkaissakin alkaa olla jo aurausta enemmän kuin tarpeeksi..
Tässä kysymys vielä jousituksista tietäville että kumpaa päätä pitäis jäykentää(öljyt sekä jouset) jotta sais takavedolla tuota luistelua vähemmäksi, etu vai takapäätä? Kepeissä vakio 35 öljyt ja vakio jouset



Edit. Niin ja jos jotakuta kiinnostaa osat mitä tuohon vaadittiin niin:
Slash pohjalevy
Slash "skid"platet eli ne tukisysteemit rungon alle
Slash takatukivarret eteen asennettuna
Slash 4x4 ohjausvivusto/servosaveri
Akkupanta
muutama holkki sinnetänne ja etutukivarsien "sarana"tangot tein xxlong iskaritangoista sekä hubin puolelle taakse tarkoitetut akselit

16
Traxxas / Re: Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 13.09.12 - klo: 01.07 »
Moi! Sain homattua biltema HaiBoXing 2.2 renkaita, jotka ovat kopioita Tamiya  Monterspikeistä. Niitä tälläkin foorumilla on ilmeisesti moni käyttänyt.
Mistäs löytäisin 2.2 vanteet eteen ja taakse, jotka kävisivät takaveto-stampedeen, siinähän on edessä eri offset kuin takana?

Ostat esim prolinen 2,8" vanteet joissa ura reunassa.. Traxxasin alkuperäisistä vanteista ei ole kokemuksia mutta olettaisin käyvän huonosti tähän tarkoitukseen kun niissä se liimausura "sivussa"..
No kuitenkin itse asiaan eli venytät ne renkaat väkisin isommille vanteille, hiukan vääntämistä on että ne saa paikalleen mutta esim saunan lämpö saattaa auttaa asiaan..

Onhan niitä traxxasin omia 2,2" vanteitakin ollut kaupan sabessa ainakin aikaisemmin mutta profiili jää aika korkeaksi ja ajotuntuma on huonompi kuin isommille vanteille venytettäessä. Ja tokihan ne isommat vanteet on hienomman näköiset..

Niitä prolinen vanteita on ainakin saanut eteen ja taakse omalla offsetillä.


Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

17
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 11.08.12 - klo: 23.33 »
Kyllästyin siihen että käännöksissä toinen takapyörä alkaa suttaamaan tyhjää joten pistin traxasin alumiini big boret joissa siis vakiona jäykempää öljyä sisällä sekä sinitarraa pienen nokareen diffiin rasvan joukkoon..
Tuli aikamoista räkää kun ne sekottui mutta aika hyvä tuli ajaa, en tiedä kumpi sitten vaikutti enemmän kun molemmat säädöt tuli samalla kertaa tehtyä..
Ehkä pienempi nokare olisi riittänyt vaikka ei ne pyörät nytkään ihan lukossa sentään ole, ehkä yhtä jähmeä kuin nelikkomallin etudiffi vakiona.
Täytyy ensi kerralla kun laatikkohuoltoa tekee poistaa hiukan räkää ja lisätä rasvaa

Edit. Mikä valmistaja tekee niitä alulaatikoita missä on irroitettava moottorin kiinnityslevy? Integyissä ainakin näyttää olevan kahessa eri mallissa kiinteät..

Ja saku nuo eivät olleet täydellisiä vetareita puuttuu diffin ulostulot ja vetoakseli.. Kannattaa ostaa nelkkumallin takavetareita. Varaosanumeroa en nyt muista mutta kato nelkun räjäytyskuvasta

18
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 08.08.12 - klo: 00.22 »
Saisikohan tuon E-maxx hexin tuohon stampeben vetarin päähän suoraan?

Ei taida pysyä kovin hyvin kun on millin isompi akselikin maxxissa..
Taitaa olla maxxin renkaat vähän turhan painaviakin tuohon

Edelleen suosittelen niitä trenchereitä tai 2.8 badlandseja tai muita isompia renkaita vakiovanteelle
Tai sitten laitat 17mm sovitteet niin löytyy jo valittavaksi krossirenkaita jms. Muistaakseni uudemmat maxxin vanteetkin on tuolla 17mm kiinnityksellä
Sabelta ainakin saa prolinen 17mm sovitteita ja omaan slässiini ovat ainakin toimivat

19
Traxxas / Re: Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 06.08.12 - klo: 19.15 »
Stampeden xl-5 alustasta kysymys. Johtuen takavedosta ja painopisteestä joka vahvasti perässä niin auton ohjattavuus melkoisen heikkoa. Onko tähän jotain valmista ratkaisua? Vakio renkaillakin melkoisen sivuttais kiikkeräkin tuntuu olevan.

Sopiiko E-MAXX vakio renkaat(vanne) stampeden napoihin?

Onko alatukivarsia pidempiä jolloin autosta saisi leveämmän?

Kukaan tunettanut näiltä osin?

Ja en aikonut ostaa E-maxxia  :smiley: vielä....  :tongue:

E-maxx vanteissa on muistaakseni 14mm hexit joten ei sovi suoraan.

Leveyttä saat laittamalla eteen takatukivarret ja hommaamalla toisen parin etuvanteita.. Hieman virittelyä vaatii mutta toimii..
Sen jälkeen vaatii melkeen jo rungon pidentämistä.

Ostappas prolinen olikos trenchereitä kierros niin on renkaissa pitoa ja ovat myös hieman vakiorenkaita isommat, menevät traxxasin vakiovanteelle (2.8")

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

20
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 31.07.12 - klo: 00.16 »
no niin nyt tuli eka rikko. jousen alapään lautanen lens hali huit. sitten jouset olis aika löysät.
Olen aikas newbie tän vehkeen kans.
Mistä tiedän mikäkin osa sopii minun autooni??? renkaat? iskarin alapään lautasta ei oikeen tahdo löytyä. (ainakaan minun taidoilla)
traxxas slash 4x4 rtr on minun auto.
Ja olen kyllä lukenut aika lailla kaikki mutta ei mun kuulaan mee, miten noi osat erotan omaan autoon sopivix.
Kiitos avuista.

Autos mukana tuli räjäytyskuvat, niistä katot mikä uupuu tai on hajonnut ja tilaat sillä numerolla uuden, yleensä kaupoista löytyy haulla sen varaosanumeron mukaan oikea osa

21
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 19.07.12 - klo: 02.29 »
Aika monessa paikassa on kehuttu losin jousia ja täälläkin varmasti monella käytössä, mitkä mahtavat olla sopivat pituudet niistä traxxasin long ja xxlong tolpille?
Ja niitäkin on varmaan monella eri halkaisijalla eri iskareihin joten olis hyvä tietää että minkä losin automallin jousia kannattais alkaa sovittelemaan..

Liquidista olis tarkotus tilailla muutamaa jäykkyyttä niin ei paljon hypistelemään ja vertailemaan pääse.

22
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 18.07.12 - klo: 02.25 »



Tollanen tuli tosta modailtua, onko ketään löytänyt tuohon sopivaa pienempää takapuskuria kun alkuperäinen häkkyrä ei oikein sovi tuon ulkonäköön.. Jonkun ainakin muistan modailleen..

Etupuskuri on myös liian iso mutta sen kanssa nyt tulee vielä toimeen

23
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 08.08.11 - klo: 22.17 »
Joo ezrun combo n.60€ ja joku perus hiilikone 30€ kumpi kannattavampi?

Niin ja vaikka olis se reilu satkun sidewinder combo niin silti kannattaa harjaton..
Paljon mielekkäämpää kun koittaa selviytyä antiikkitekniikalla.. Akkukestoa tulee rutkasti lisää sekä tehoa jota voi aina rajoittaa jos tuntuu että menee liian kovin aloittelijalle..
Kokemuksesta voin sanoa ettei tuo team orionkaan kestä järin kauan kun taas sama harjaton combo toimii vielä monen vuoden jälkeenkin satojen akullisten ja talviajon jälkeen.. Samalla ajomäärällä olis varmaan menny kassillinen noita antiikkikoneita ja ei olis ollu edes noin hauskaa :grin:

24
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 04.08.11 - klo: 22.55 »
Omasta mielestä deanssin juotto on tosi helppoa.Johtoon kunnon esitinaus ja liittimeen pieni nokare.Sitten vaan laittaa ohon siihen liittimen kohtaan ja painaa niin kauan että liittimenkin tina alkaa sulaa ja pitelee hetken ja sitten kutistesukka päälle.Menee noi perus piuhat näppärästi 25w wellerilläkin tosi helposti.

Noinhan se menee! Ja joku mihin pistää johto ja liitin kiinni juoton ajaksi on myös suuri apu, johto kuumenee aika nopsaan sormia polttavaksi siitä liittimen vierestä..
Jos ei olis kasaa deans liittimiä jo valmiina niin ehkä tilaisin noita XT60 liittimiä ja isompiin autoihin noita HXT 4mm halvan hinnan vuoksi.. Deans kopiotkin varmasti ihan hyviä kun käyttää joka puolella samaa kopiota, kokemuksia meinaan on kahden eri valmistajan piraattiliittimestä joiden välillä ei virta kulkenut :cheesy: Kyseisestä syystä olen kiertänyt kopiot kaukaa ja pysynyt aidoissa...

25
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 04.08.11 - klo: 22.37 »
Eli näitä naaraita 3kpl? http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10260
ja näitä uroksia 3kpl? http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10261

Tää on tämmöstä kyselemistä, mutta koittakaa jaksaa.  :grin:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9283__HXT_4mm_Gold_Connector_w_Protector_10pcs_set_.html
Noita on akuissa jo valmiina, en ole kyseisiä käyttänyt koska itellä kaikki aitoja deanseja mutta varmasti johtavat virtaa hyvin..
Deansit tai traxxasin omat liittimet ovat myös yksi vaihtoehto ja hyvä sellainen
Edit. Deansit ehkä kenkkumaisia aluksi juottaa ennen kuin tottuu varsinkin isoihin johtoihin joita esim noissa akuissa on

26
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 04.08.11 - klo: 20.24 »
Tilasin tuollaisen traxxas stampede 4x4 vxl:n. Minkälaiset akut ja laturi siihen kannattaa hommata? Voisko joku auttaa aloittelijaa ja linkittää tuolta hobbykingistä sopivat osat?

4x4lle on oma threadi mutta nämä sopivat normaaliin sekä nelivetoiseen paremmin kuin hyvin:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=14081
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=5548

Lisäksi tarviit 12v virtalähteen tai auton tms akun
Itellä nuo käytössä kans tuupissa ja nelivedossa

27
Traxxas / Re: Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 04.08.11 - klo: 17.15 »
Juu pitää kattoo, että tuleeko kaikki tilailtua, kun servosaverkin pitää varmaan tilata. Saatto nimittäin siitä johtua servon rattaan hampaan menetykset. RPM: än osia mietin itsekin, kun muovia on täällä kehuttu paljon muiden valmistajien muoveja kestävämmäksi.
Harvemmin se saver taitaa jumiin mennä, ite ainaki joutunu kerran vaihtaa vaan siks et oli liian löysä ja väljä joka suuntaan..
RPM osia ei oo tainnu yhtäkään pamahtaa edes talvella, joutunu jonkun vaihtaa vaan ja ainoastaan kulumisen takia kun on ohjaus menny liian klappaavaksi.. Mut kulua ne kaikki osaa ainakin jos paljon sepelillä ja hiekalla ajaa...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

28
Traxxas / Re: Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 04.08.11 - klo: 14.40 »
Nyt olisi tarkoitus tilata tuo ratassarja servoon, niin kannattaisiko samalla tilata muitakin varaosia etuohjauspalan lisäksi?
Tällä hetkellä varalla löytyy pinjoni, etu iskarin akseli, iskarin uudelleen kokoamissarja, iskari öljyä. Jos näiden lisäksi tilaisi vielä takahubit, casterit, taka iskarien akselit, spurrin ja (korisokkia, niitä hukkuu) niin olisiko silloin minulla yleisimmin rikkoontuvat osat varalla?
Varmaan etuhubit kans ja hubit sekä casterit mallia RPM, sabesta ainakin saa...
Ja vetarit olis kans hyvä olla.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

29
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 31.07.11 - klo: 15.02 »
Ajeleeko porukat 3s lipoja noilla vakio välityksillä 11/54? Pitää vissii tähänkin malliin ostaa tuo siili yhdistelmä motille ihan suosista.

Muuten tuntuis ihan hyvältä autolta kun eilen paketista otin ulos :)
Itse ajelin alkuun vanhalla ja melko tehottomalla 3s akulla vakiovälityksin kun ei ollut kuin yksi sopiva 2s akku ja ei malttanut latauksen aikana olla ajamatta... Pihalla pysy lämmöt aisoissa mutta nurmikolle ei voinut mennä, siellä nousi lämmöt jo liikaa, joten olen pysytellyt 2s akuissa nyt kun niitä tuli muutama uusi kiinasta:-D

Oon ollut tyytyväinen myös ostokseen, mitään ei ole vielä hajonnut, kop kop...

30
Ite oon dremelillä tehny kiinamottien akseleihin pinjonin lukitusruuvia varten sen tasaisen osan, veikkaan et saattaa olla viilalle liian kovaa ainetta.. Mutta dremelin katkaisulaikalla ottaisin tarvittavan määrän pois päästä.. Ellei kyseistä laitetta ole niin jollain muulla missä on hiomakivi

kävi kyl mielessä,mut  saattaa käydä köpelösti ja voip vaik "rypistyä",mitäs luulet jos näyttäis viilaa pikkuse akselille ?

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 11