Kirjoittaja Aihe: Rovaniemen RC-autoilijat  (Luettu 640140 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #240 : 17.11.08 - klo: 22.07 »
ps. minkäs caaran se breweri on hommannu?

Hot Bodiesistaahan tuo on kuulemma sähkistä modaamassa. Tuli tuossa juuri juteltua Pekan (Breweri) kanssa...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #241 : 17.11.08 - klo: 22.13 »
Joo, GT10 saa uudet sisuskalut. 09L motilla ja 3S lipoilla liikutaan seuraavaksi... jos liikutaan. Nopariksi tulossa Mamba Max, tilasin justiinsa.  :grin:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa Juho-M

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #242 : 18.11.08 - klo: 17.49 »


Ystävällisesti kannustaen toimintaa


Marko
Merilapin pienoisautoilijat

Kiitos Marko hyvistä neuvoista!

Porukalla taitaa olla melko sekalaista kalustoa, joten kaikkia miellyttävän ajomestan hommaaminen voi olla haasteellista. Painottuuko porukan kalusto nyt kuitenkin enemmän tuohon monsteri, crossari, stadiumtruck linjalle?

Vaikka mulla on stampede, niin sisälle tekis mieli. Jos vaan olis tilaa hieman revitellä ja kyllä niitä hyppyreitä sisätiloihinkin saapi tehtyä. Oma olohuone nyt on aivan auttamattoman pieni siihen hommaan :grin:

Ei tuo traxxasin muovi kovin kestävää ole pakkasella. Viimeksi kun ajelin, niin pikku törmäyksestä murtui runko, hajosi iskarin korkki, takapyörän ripustukset ja etuiskaritorni.
Ulkona ajelu talvella on kalustolle huomattavasti raskaampaa kuin kesällä ja kuitenkin huomattavasti latteampi meininki on. Lisäksi on olemassa riski tuhota kalliit sähkölaitteet autosta.

Se ounashalli olisi kertakaikkiaan mahtava tähän touhuun. OK, vamasti onkin liian kunnianhimoinen ajatus päästä sinne ajamaan, mutta paikkana olisi kieltämättä hyvä. Siellähän on vielä kaiken lisäksi hiekkapohja, tai ainakin näin hämärästi muistan, kun mietin onneksi jo taakse jääneitä liikuntatunteja :laugh: En tiedä mikä on paikan käyttöaste, mutta jos se vaan olisi tiettyyn aikaan tyhjillään..

Jos vaan saatais pienimuotoinen kerho pykättyä pystyyn ja jos porukasta löytyy tarpeeksi juniori-ikäisiä, niin sitä voitaisiin käyttää valttikorttina tilojen saamisessa. Kaupunki, tai vaikka nyt se mainittu seurakuntakin voisi olla halukkaampi tukemaan tätä nuorisotoimintana, kuin täysi-ikäisten hössötyksenä.

T.Juho

Poissa villu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #243 : 18.11.08 - klo: 18.06 »
joo tohon ounashallilla ajoon niin se on aika tiuhaan tahtiin käytössä.
meidän junnu ainakin käy siellä 2x viikossa ja luulempa ettei sielt löydy kovin pitkää aikaa ajella
näin minun käsittääkseni.

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #244 : 18.11.08 - klo: 18.15 »
Jos tuonne ounashallille meinaa mennä niin pitää hommata mattoja, vai laitetaanko laittia uusin väreihin?
Oma paikka olis siltä puolin parempi, että ei tarvii joka kerta ottaa mattoja mukaa.
Kuinkas moni olisi valmis maksamaan vuokraa, jonkunlaisesta hallista?

juho-M: kyllä sprite:llä on ainakin minun aikana kestäny speden osat, tosin olla aika vähän aikaa tunnettu.

-jarkko

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #245 : 18.11.08 - klo: 18.19 »
Ei ole minun tietääkseni, ellei kukaan ole hommanu kesän ainaka..

-jarkko

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #246 : 18.11.08 - klo: 20.19 »
Mikähän se ois muu vaihtoehto kuin ounashalli.. hmm.. No joku varastorakennus, mutta mahtaa olla kalliit vuokrat.

Niin.. Miten se porukka on nyt jakautunu, kertokaapas?

ite omistan monsterin.

Ja en muita autoja, muuta kuin nissan sunnyn. :afro:
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #247 : 18.11.08 - klo: 20.27 »
No mulla löytyy tallista:
Savage x (monsteri)
ja omasta huoneesta löytyy hb d4 (1/10 sähkö-krossi)

-jarkko

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #248 : 18.11.08 - klo: 20.45 »
Niitä boxeja mää just tarkotin. tusin mistään 10-15 metrisest alaboxist viittisin vetää mut on siellä niitä pienempii ja muuta pikku gappii jota vois vedellä.

Ja muuten: Ku täällä on ilmoittautunut muutamia uusia rovaniemeläisii nii voitteko kertoo minkä ikäsii ootte ku huvttais tietää. ite oon 15

T: Aatu
Johan niistä hyppää.. Ei se auto hajoa :cheesy:
Pitää ottaa ihan kamera mukaan jos menee sinne hyppimään :mrgreen:
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #249 : 18.11.08 - klo: 21.02 »
Meilläkalustoa monenlaista mutta sisällä ajamme etupäässä 1/18 lrp autoilla tai vastaavilla.

Teillä tuntuu olevan hieman raskas kalusto sisäkäyttöön.

Tilaksi sopii varasto tai liikuntasali jostain koulusta. Meillä käytössä vanha ns. nuorisoseurantalo joka nyt kunnan omistuksessa nuorisotalona jossa eiole juuri muuta käyttöä. Tulkaa kattoon joku viikonloppu vaikka porukalla.

Marko

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #250 : 18.11.08 - klo: 22.08 »
Eikös tuo kemi sanonut että "Meilläkalustoa monenlaista mutta sisällä ajamme etupäässä 1/18 lrp autoilla tai vastaavilla."
Mulle kyllä sopis että tulis joku vkl kattomaan teidän cruisailuja.

-jarkko

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #251 : 19.11.08 - klo: 12.56 »
Eikös tuo kemi sanonut että "Meilläkalustoa monenlaista mutta sisällä ajamme etupäässä 1/18 lrp autoilla tai vastaavilla."
Mulle kyllä sopis että tulis joku vkl kattomaan teidän cruisailuja.

-jarkko


Niinku hpi-cen tarkkana lukijana huomasi että etupäässä tosiaan on Sharkkeja toiseksi eniten meillä on LRP:n s18tc eli touring mallia. Suhde taitaa kohta kääntyä touringin eduksi kun kokoajan tulee uusia autoja ja ajajia porukkaan.

Muutamat ajoi useana kesänä polttis crosseilla (eri merkkejä ja kokoja) mutta kyllästyi kun kalusto oli aina osia vailla ja huolto kulut siis kohtuuttomat ajo määrään nähden kovat.

Homma meillä juontaa jo 80 luvun puolelle jolloin Kemissä varsin innokasta ja aktiivista toimintaa, parhaillaan jopa 50 harrastajaa joista 20 todella innokasta. Tuli tänne suomen mestaruuskun 1/12 luokassa joka silloin suosittu.

Toiminta oli melkein 20 vuotta todella hiljaista, lähinnä piha sutimis tasolla mutta nyt taas huomattiin että tarvetta ois ihan kerhotasolla järjestää ajo hommia. Enn nytr muista kenen idea oli mutta tän (siis RC10) kautta homma sai tuulta kun ehdotin keskusteluissa että tavataan jossain, istutaan alas, juodaan kahvia ja jutellaan yleisesti RC-autoilusta.

Minä lupasin "rehvakkaasti" että eihän tila mikään ongelma oo ja lupasin hommata tilan. No eihän se niin helpoo kuitenkaan ollu ja usko meinas loppua. Oli yhteydessä kaupunkien/kuntien (kemi, tornio, keminmaa) nuoriso toimistoihin ja Kemin seurakuntaan jonka alla toimittu 80-90 luvulla. Kemin kaupungin tuki oli onnetonta lukuunottamatta muutamaa henkilöä jota nuorisotyö todella kiinnosti (tilapalvelun esimies ja palopäällikkö) mutta he eivät voimeet muuta kuin tukea ja toivottaa onnea. Keminmaan kunta oli kaikista suosiollisin ja sieltä löytyi tila melkein heti kun keksivät että on yksi nuorisotalo melkein kokonaan ilman käyttöä ja jossa vois olla sopiva sali. Tilan vuokrakaan ei ole kohtuuton ja oli myös kunnan etu saada sinne lisää toimintaa. Mattoja oli mös kunnalla koska joku viisas ei ollut heittänyt vanhoja mattoja roskiin (toimintaa ollut joskus 80 luvulla sielläkin) ja saimme torniossa käytössä olleita mattoja käyttöömme. Tornion kerho toiminta on kanssa hiipunut.

Meillä siis toiminnassa 10 todella aktiivista ja asuvat ympäri merilappia (kemi, tornio ja keminmaa)ja kaikilla melkein sama matka tilalle (n. 25 kilsaa).

Kokeilimme 1/10 autoa mutta rata oli hieman liian pieni sille kokoluokalle (vaatii 30-35 metriä pääsuoraa) mutta pienemmille autoille tila riittää todella hyvin.

Nyt olemme rekisteröimässä yhdistysrä ja alamme hankkimaan lisää jäseniä sekä varoja toiminnan ylläpitämiseksi.

Viikonloppuna taas ajetaan ja kokoonnutaan muuten vaan "mahtaviin" tiloihimme mukavan RC-harrastuksen parissa, eikä ole sormet jäässä.


Ystävällisesti
Marko
Merilapin pienoisautoilijat (kohta RY)

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #252 : 19.11.08 - klo: 23.44 »
Porukalla taitaa olla melko sekalaista kalustoa, joten kaikkia miellyttävän ajomestan hommaaminen voi olla haasteellista. Painottuuko porukan kalusto nyt kuitenkin enemmän tuohon monsteri, crossari, stadiumtruck linjalle?

Lähinnä taitaa monsteri- / stadiumlinjaa olla. Tanella (jos harrastaa vielä) lienee vieläkin HPI Savage, Jarkko (Hpi-Cen) tietänee paremmin. Jarkko tuossa omat autonsa jo kertoikin. Mikolla (sprite) on Stampede ja E-maxx nyt ainakin. Olihan se vissiin ollut Rustlerinki ostoaikeissa, mutta tarkempaa tietoa ei asiasta ole. Pekalla (Breweri) on stadium. Make206:sesta en tiedä, harrastaako enää. Ja sitten on ainakin nämä pari uutta harrastajaa, Alaraudanjoki (Alarauta) taisi toisen sukunimi olla, etunimestä en tiedä. Noh joo, mutta auoistahan tässä kyse oli, noh jokatapauksessa ko. kaverilla on tiemmä stadium. Ja sitten toinen on tää fillarimies, jolla siis on stampede. Ketäs muita harrastajia täällä nykyään on? En varmaan kaikkia muista/ tiedä...

Ai niin, olipas unohtua noi allekirjoittaneen autot, eli Polttis-Stadium (Asso), josta nyt ei tällä hetkellä kyllä ole mitään iloa, paria osaa kaipaisi. Ja uuden moottorin sisäänajon loppuun suorittamista. Edellinenkin kone olisi tallessa, mutta siihen tarvisi uuden käynnistimen yksisuunnan, oikeastaan sen laakerin ympärille tulevan kuoriosan (nykyinen halki) tai jonkin näköisen rotostart-sydeemin tms. Tigerdrive ei ole tuohon oikeen toimiva ratkaisu, olen kokeillut. Noh joo, starttiboxin menetelisi, mutta työttömällä ei rahat moiseen tahdo riittää.

Ja toisena autonahan mulla sitten on toi kesällä hommaamani 1:10 nelkkucrossi (Ansmann)
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #253 : 20.11.08 - klo: 16.47 »
Ja minä tietenki! Autona mta4 eli monsteri tietenkin ja stampede nurkassa. pitäis siitäki  nyt yrittää päästä eroon.

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #254 : 20.11.08 - klo: 16.58 »
Teillä ois kyllä porukkaa joka sais yhdessä aikaan hyvät puitteet harrastaa rc-autoilua.

Koittakaa kokoontua johonkin (miel. lämpimään) ja sopia kuka/ketkä yrittäs hommata sopivan tilan.

Uskon että teilläpäin varmaan ois tyhjiä teollisuus tilojakin tarjolla. Siellä vois monsu vehkeillä ja stadiumeillä "revitellä". Ongelma enemmänkin on tilan hinta. Nokialla oli vuokrattu 400 neliöö vanhaa kenkätehdasta 400 euron kuukausi hintaan ja siellä oli aluksi 10 maksajaa eli 40 egeä/lärvi/kk!

Merilapin porukka menee tänään tekeen sharkeille hyppyreitä joista päivittelen materiaalia kun saan nauhalle.

Ohessa kuvaa tiloista ja muista harrastuskohteista.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=USvAGKaPN44[/youtube]

Marko

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #255 : 20.11.08 - klo: 17.48 »
Joo..

Tanelta löytyy savage, tosin eipä tuo ole kunnossa.
Sitten löytyy villu, jolla on magnum nx ja losi micro-t.
Sitten agsu jolla on hpi mt2 3.0 ja joku kyosho ja joku hbx drifteri.
Johan noita vapaita paikkoja löytyy, mm: Wanha nuotan paikka, siinä citysportin talossa.

-jarkko

PS: pitää laittaa lehteen ilmo että vuokrataan paikka rc autoilulle.
« Viimeksi muokattu: 20.11.08 - klo: 17.56 kirjoittanut hpi-cen »

Poissa Tane.

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #256 : 20.11.08 - klo: 19.20 »
Joo Savagehan tuolla tallissa on, pikkuvikaisena. Pitäs vähän tilata osaa, kun sais
aikaseksi. Ollu vähän taukoa rc hommaan, on (ja tulee olemaan ainakin ensikesään :roll:) vähän mopoprojektia, kun toinenki mopo tuli ostettua :grin:
Auto myyty.. Jossain vaiheessa uutta tilalle..?

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #257 : 20.11.08 - klo: 19.48 »
Älkää laittako lehteen vielä vaan kattelkaa tiloja jotka ollu tyhjänä pitempään tai kysykää koulujen saleja. jos panee lehteen niin lulevat teillä olevan enemmäkin rahaa.

Kuka teillä on aktiivisin järkkään tilaa?? Pankaa mulle yv tai s-posti nin ilmottelen numeroni johon voi soitaa, kerron lisää.

Marko

P.S. tilat näkyy tossa videolla jollain laiila.

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #258 : 20.11.08 - klo: 20.06 »
Minä ainakin olen aika innokas siihen sisä rata hommeliin, mutta olen tosin alaikäinen(12).
Sprite voin olla kans aika innokas..
-jarkko

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #259 : 20.11.08 - klo: 20.35 »
Se ikä ei ole este jos fiksua väkeä puuhaamassa!

Meillä tosin puuhamiehet alkaa olla äijä ikäsiä!

Tossa yleisissä keskusteluissa on salon sisäcrossi rata keskustelu menossa, kannattaa lukea sekin ja meidän sivuston (kemi tornio) kannataa lukea ainakin sivusta 5 eteenpäin niin pääsee jyvälle mitä meillä tehtiin. Jossain kohtaa oli nokiallekin tehty sisäräta crossille. Kannattaa kysellä myös omia vanhempia mukaan toimintaan ja ainakun soittaa jonnekkin nii kehua tekevänsa vapaaehtoista nuorisotyötä yrittämällä perustaa kyseessä olevaa toimintaa. Laaja ikäjakauma on minusta vain hyväksi harrastuksen kannalta.

Painakaa päälle vaikka nuorisotoimistoja (kaupunki ja seurakunta)

Hengessä mukana ja peukut pystyssä!
Marko

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #260 : 20.11.08 - klo: 21.26 »
Mulla ainakin pitää nykyään niin kiirettä, etten ainakaan kerkeä alkaa järjesteleen mitään tiloja.
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #261 : 23.11.08 - klo: 20.28 »
Nyt on laitettu rovaniemen liikunta- ja nuorisopalveluyhdistykselle sähköpostia ounashallin ja muiden tilojen mahdollisuuksista rc-autoilu käyttöön.
Saapa nähä mitä tulee takaisin. Jos hyvä tuuri käy niin saatais ounashalliin joku 1-2h aikaa huristella.

Kuinka monta tyyppiä nyt ois innokkaana tulossa ajamaan jos saadaan tilat?

Lista:
Minä
Juho.M
Sprite
hpi-cen
apt93
tomppa82
Agsu
..?
« Viimeksi muokattu: 25.11.08 - klo: 17.29 kirjoittanut Fillarimies »
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #262 : 23.11.08 - klo: 21.15 »
Minä minä!!!!!
Paitsi että sähköt puuttu vielä D4:jästä, mutta ei kauaa..

-jarkko

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #263 : 23.11.08 - klo: 21.52 »
Ja viimeistään keskiviikkona puhelin kauniiseen käteen ja soitto samaan paikkaan minne sähköpostin laitoit! Pyydät puhelimeen sellaisen henkilön joka vASTAA asiasta, eikä mitään välimallin nuorisotyöntekijää joka on määräaikaisessa työsuhteessa lomittamassa kohta eläkkeelle siirtyvää "nuorukaista".

Kyllä se siitä lähtee ja uskon että hengessä ollaan etelää myöten. Niillä ei ole sen helpompaa järjestää tiloja kuin meilläkään!!

Marko

Poissa Sprite

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #264 : 23.11.08 - klo: 22.17 »
Waaaau...

Jätkät on ihan oikeesti alkanu duunaan kruisailupaikkaa...
Ja tottakai olen mukana projekteissa niin paljon kuin vain kerkiän. Muistaen että mulla on työ ja paksuna oleva emäntä.
Juu, ja 1:18 kikotin löytyy, jotta pienemmässäkin komerossa kääntyy mutkaan.
Kuten jo on tullut ilmi, niin tyyliin liikuntasali ois hyvä lähtökohta, mikäli näitä 1:18 vehkeitä tulee useampia.

`SENTO,...  Jatkakaa.  :police:
Ilman hauskaakin voi olla viinaa.

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #265 : 23.11.08 - klo: 22.38 »
Jaa..Onko sprite hommannu 1:18 auton vai meinaatko nanoa?
Riippuu minkä kokoinen rata on tulossa, niin hommaan ite siihen sopivan auton.

-jarkko

ps. mikolle onnittelut..

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #266 : 23.11.08 - klo: 23.33 »
Mä en täältä nurkan takaa paljoa pysty jeesaan mutta tukena ollaan.

Nyt sinne teidän "sotaan" tilojen puolesta tarvitaan kaikki kiinnostuneet.

Tossa on linkki mitä saavuttaa kovalla työllä ja islla porukalla ruuhkasuomessa!

http://rc10.fi/index.php?topic=31372.msg290056#msg290056

Siinä veivataan 1/18 sharkeilla!

Painakaa nyt vaan sinne nuorisotoimeen ja vaikka seurakunnan vastaavaan instanssiin niin kyllä se tila löytyy. Mitä useampi on samassa "rintamassa" viemässä asiaa sen helpompaa se on vai pitäskö sanoa että vähemmän vaikeaa!!

Makke

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #267 : 24.11.08 - klo: 07.10 »
Jaaha, joo jos 1:18-kokoisille rataa meinaatte, niin mua on turha oottaa mukaan. Noh kait sitä voi tutustumassa käydä, mutta ajamaan en lähde. Ei ole rahaa ostaa 1:18-kokoista autoa nimittäin ja vierestä katsominen suoraan sanottuna v***ttaa. Jonkinsortin lottovoiton (6 oikein, 5 oikeinhan ei anna kuin muutaman kympin, ei riitä) tmv. tarvisin, että rahat 1:18-kokoiseen autoon riittäis.
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #268 : 24.11.08 - klo: 08.39 »
Jonkinsortin lottovoiton (6 oikein, 5 oikeinhan ei anna kuin muutaman kympin, ei riitä) tmv. tarvisin, että rahat 1:18-kokoiseen autoon riittäis.

Edullisiakin (ja toimivia) vaihtoehtoja on olemassa, kuten esimerkiksi Maverick Atom XB:

http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=HPIMV12101-EU

Huhujen mukaan ihan toimiva kokonaisuus jo paketista, tarvittaessa voi tuunata valikoiduilla Asson ja 3Racingin palikoilla, ks. lisää:

http://rc10.fi/index.php?topic=31149.0
Flying Calacucco

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #269 : 24.11.08 - klo: 10.11 »
Lähinnä jotain 1:10 autoille tilaa hakemassa, mutta tokihan sinne menee pienemmät autot. Mutta jos ei löydy mitään isoa hallia niin sitte pitää tyytyä johonki liikuntasaliin. Katsotaan... pitääpä soitella eri paikkoihin.
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |