Kirjoittaja Aihe: Rovaniemen RC-autoilijat  (Luettu 640158 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sprite

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #600 : 15.01.09 - klo: 14.27 »
Jätkät alkaa kettuileen ihan tosissaan "tampaxin" ajo-ominaisuuksista.
Enhän mä mitään "ultimate-teknistä" formulatallia pyöritä. Tahdon vain pitää hauskaa, enkä kaipaa otsa kurtussa kilpailua. Siihen kelpaa stam... Tampax.

Jokainen varmaan lataa autoonsa ne romppeet joilla haluaa ajaa, ja omia tarkoitusperiä vastaavaksi. Ja lompakkoa kestäväksi. Joo, mulla oli ylitehokas "tampax," ja nyt on ylitehokas "lässi." So what? Tehoa ei ole ikinä liikaa, eri asia miten sen saa ulos, ja nauttiiko siitä. Vai onko kateellinen kun toisen rassi kulkee kovempaa?

Mitä lie tässä taas lässytän, pää jääty kaiketi tuolla Lohinivan takana -30 asteessa temmeltäessä. Älkää ottako mua vakavasti. Naurakaa vaan...

Kemin reissu on harkinnassa.
Ilman hauskaakin voi olla viinaa.

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #601 : 15.01.09 - klo: 18.13 »
No siinähän se asia tulikin sitte jo. Lompakon mukaan jne.

Pitäs tehä stampedeen vaihelaatikkoremppa. Ei oo pakko, mutta että ei sitte hajoa kriittisessä paikassa ne muovi rattaat.

On muuten pirun kylmä pihalla.. -28!!!

HALUAAKO JUHO sen purplepullin lainaan?? En saanu vielä selvyyttä.
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #602 : 15.01.09 - klo: 18.35 »
Ei sattuis jyrkillä oleen niitä pallopäitä lisää?
Jos se tuolla kemissä hajoaa(D4), niin on sitten varalle.

-jarkko

edit: no problem..sain medasec:iltä huomiseksi pallopäitä.
« Viimeksi muokattu: 15.01.09 - klo: 18.50 kirjoittanut hpi-cen »

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #603 : 15.01.09 - klo: 20.19 »
Mihin se maailma onkaan menossa...

Ei liity mitenkään mihinkään

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #604 : 15.01.09 - klo: 20.26 »
Niimpä..
Mie oisin vetäny lättyyn sitä joka mua ottaa kunnolla kiinni.

-jarkko

ps. miten tollasen linkin saa? siis tollenen että ku painaa niin aukiaa sivu.

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #605 : 15.01.09 - klo: 20.41 »

ps. miten tollasen linkin saa? siis tollenen että ku painaa niin aukiaa sivu.


Näin:
halutaan vaikka että siinä lukee "lihapulla on hyvää"
1.Kopioit esim googlen linkin.
2.kun kirjoitat viestia on tuossa ylemänä erilaisia hienouksia. Valitse siita "lisää linkki"
3.tulee tälläinen: (url][/url)
4.Tuohon urlien väliin kirjoitat mitä haluat linkissä lukevan. Tässä tapauksessa näin: (url]lihapulla on hyvää[/url)
5. sitten lisäät sivun linkin oikeinmerkillä ensimmäisen urlin perään tällätavalla:(url=http://www.google.fi/]lihapulla on hyvää[/url)
6. Tuloksena on tällainen:lihapulla on hyvää ja tällä linkillä paaset siis googlen pääsivulle
HUOM!
7. noisssa minun url esimerkeissä ensimmäinen ja viimeinen hakasulku on muutettu sulkeksi. eli ne ovat oikesti hakasulkeita mutta vaihdoin ne sulkeiksi tai muuten ne eivät olisi näkynyneet. Eli älä vaihda niitätä sulkeiksi

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #606 : 15.01.09 - klo: 20.50 »
Ahaa..

Testataas:

Tässä on hyvä kuski


-jarkko


Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #607 : 16.01.09 - klo: 09.14 »

mulla on pallopäitä (1,5v ja 4v), otan mukaan jos se sinun medasecin kirje ei vaikka kerkiä tulla.
otan firenkin mukaan kemiin.
mulla on reiskan varaosa hubit loppu, ei ensimmäisestä rikosta jää ajot kesken.
racing factoryn toimitukset ei ole yhtänopeita kuin saben...

ihme juttu tuo juhon lipon paleltuminen, mulla on aina ollut lipot lämpimiä ajon jälkeen. kaikki kolme erilaista joilla olen ajanut. ei tartte villasukkia, muut kuin kuljettaja. tai sitten tampaxi antaa niin kylmää kyytiä jotta lipollakin palelee :lol:

tosi puheissa: kyllä se tampaxi vakio kumeilla pysyi osaavissa käsissä kemin radalla paremmin ja nopeammin kuin minä firellä.

Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #608 : 16.01.09 - klo: 11.39 »
racing factoryn toimitukset ei ole yhtänopeita kuin saben...

Mulla kyllä ollu tosi nopeet noi RF toimitukset!

Poissa Juho-M

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #609 : 16.01.09 - klo: 14.48 »

Todennäköisesti siinä lipon hyytymimisessä on takana hyvin virtaa antava maxamps(ei lämpene), sekä vähän virtaa ottava tampax(3500Kv kone ja piskuinen pinjoni)

Joskus pidän lipon povitaskussa siihen asti kunnes olen saapunut ajopaikalle, jottei lipo kylmety kylmässä autossa. Tosin se on vain niin paljon kivempaa koota ennen lähtöä se auto sisällä lämpimässä ajokuntoon, eikä paljain käsin ulkona. Pitäisi vaan tunkea se tampaxi johonkin lämpimään paikkaan ajopaikalle matkustamisen ajaksi..

Asiasta toiseen.. Niin ja Niila, kiitos tarjouksesta siitä purplepullista, mutta mie tartten tehoa :grin:
Tehosta päästäänkin siihen tärkeään kysymykseen, että tuleeko mamba maxin noparin mukana se ohjelmointikaapeli? Combo setissä se tulee mukana, sen tiedän, mutta miten pelkän noparin kanssa?

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #610 : 16.01.09 - klo: 15.04 »
No oo sitte mielummin ajamatta, ihan sama mulle. Tehoa se purplepull:kin antaa kun on hyvä akku. Ei tietenkään samoja mitä tuo mun harjaton, mutta hyvin sillä sisällä ajelee.

Ja jyrkille. Ei voi osata jos ei harjottele. Mieki oon vasta niin vähän harrastanu että kyllä se siitä ajan kanssa.
Ja et ole siekään mikään pro-kuski.
Huippukuskitkin treenaa.
Että se siitä...

Kyllä nuo racingfactoryn toimitukset on mullaki ollu nopeita, mutta kyllä sabe on vähän vielä nopeampi ja asiakaspalvelu pelaa :smiley:

Eipähän menny eteen nuo isommat laakerikupit kun otti alatukivarsista kiinni, mutta nyt on toisiin tukivarsiin tehty reiät vähän eri paikkoihin niin katotaan toimiiko paremmin.

Seuraavasi piirtelen spedeen keskirungon. Teen siitä levymäisen ja vähän enemmän tilaa elektroniikalle.
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #611 : 16.01.09 - klo: 15.15 »
mambamaxiin ei tarvitse erikseen ohjelmointi kaapelia. siinä on standardi mini usb liitin.
joten kaikki miniusb:t käy, itse käytän digikameran miniusb kaapelia.

jätkät alkaa ottamaan jo tosissaan minun kettuilun.
ei tartte ruveta kiskomaan purkkitolkulla jalostajan hernaria nenä onteloon!

Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa Sprite

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #612 : 16.01.09 - klo: 15.20 »
Mutku hernari on hyvää ja helppo valmistaa. Mieki osaa sitä tehä.
Ja saa pöräytellä leijoja sen jälkeen...
Ilman hauskaakin voi olla viinaa.

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #613 : 16.01.09 - klo: 15.46 »
jätkät alkaa ottamaan jo tosissaan minun kettuilun.
ei tartte ruveta kiskomaan purkkitolkulla jalostajan hernaria nenä onteloon!

Sitän pakko tunke myös suuhun jos meinaa harrastaa, ei muuten riitä raha ku säästämällä ruuassa ja ostamalla tarjous hernaria!!

Mutku hernari on hyvää ja helppo valmistaa. Mieki osaa sitä tehä.
Ja saa pöräytellä leijoja sen jälkeen...

Ja mikä parasta on tosso edella jo kerrottu.

Älkää ny isot miehet oikein heitelkö, joku voi pian suuttua!!!!

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #614 : 16.01.09 - klo: 15.51 »
Tänään pitää pakata auto ja silleen..

Onko muita lähössä ku mie ja jyrki?

-jarkko

ps. osa tuli..

Poissa Juho-M

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #615 : 16.01.09 - klo: 16.24 »
No oo sitte mielummin ajamatta, ihan sama mulle.

Sehän on selvä, että jos mie nyt alan ajelemaan laina-purplebullilla, niin ajohimot kasvaa niin älyttömiksi, että mie tilaan sen mamba maxin heti :grin:. Nyt on kuitenkin viime kesän kesätyösäästöjä budjetoitu tärkeämpiin asioihin ja pienoisautoilun budjetti on ylittynyt moninkeraisesti. Oonhan mie jo viime ajokerroilla saanut rikki kaksi harjatonta noparia ja yhden moottorin :tongue:

Mutta on mulla se mamba maxin hankinta mielessä ja kun hyvä tilaisuus iskee, niin mie sen ostan. Joskos se olisi sellainen kampe, että tehoa saa ilman karanneita toimintasavuja. Jyrkillä taitaa olla vain positiivista sanottavaa kyseisestä noparista.

Niistä Jyrkin aiheuttamista herneistä nenukissa olen jotenkin kuullut aiemminkin :roll: taitaa tyypit ottaa liian tosissaan sun jutut :laugh:

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #616 : 16.01.09 - klo: 16.46 »
Joo.
Mullakin on mamba max:i,ja siihen olen oolut tyytyväinen..Laitas juho tilausta vetämään.
Alkaa jo kusti ihmetellä kun ei ole postia sulle :mrgreen: LoL
Sain syt cyclonen "kisa" kuntoon, niin ei tarvii enään kun pakata kamat ja huomenna kohti kemiä.

-jarkko

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #617 : 16.01.09 - klo: 17.54 »
No ei muttako ei jaksa aina kuunnella sitä kuinka spedekuskit on paskoja ajamaan.
Kyllä mie sen tiedän että ei speden hallittavuus ole edes samalta planeetalta reiskan kanssa.
Kaikilla ei oo rahaa niinkö venäläisillä :angry:
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #618 : 16.01.09 - klo: 18.55 »
No ottakaahahn ihmiset rauhallisesti. hauskaahan meille siellä on aina ollut.

Poissa Juho-M

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #619 : 16.01.09 - klo: 19.22 »

Olishan tuohon Stampaxiin kuluneen rahan voinut käyttää johonkin pätevään rata-ajokkiin, mutta jotenkin on nuo ylitehokkaat monsut lähellä sydäntä. En tiedä olenko jotenkin vajaa :grin: kun tykkään kaahailla tuolla päämäärättömästi eturenkaat ilmassa..  Olen siis sellainen pihasudittelija :p Vähän niinkuin tuolla sukelluspiireissä sanottaisiin, "aurinkoräpylä" tai "sunnuntaisukeltelija" ainahan ne tekkimiehet kettuilivat, jos oli laitteessa vääränlaiset remmit, vääränpituinen letku, yms

En mie ainakaan ole vetänyt hernettä nenään, kyllähän sellaiset pienet kettuilut kuuluvat asiaan. Jokainen harrastaa niin kuin tahtoo, eikä se ole aina rahasta kiinni, vaan siitä mihin tahtoo satsata. Mulla on ainakin kaksi sellaista harrastusta, jotka ovat rc-autoilua mieluisampia ja ne ovat etusijalla. Toivon vaan että täällä ei ala ilmapiiri tulehtumaan, annetaan kaikkien kukkien kukkia. Ajoipa sitten 2000€ kalustolla, tai muutaman kympin Nikkolla, niin mukaan mahtuu, eikä kieroon katsota.

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #620 : 16.01.09 - klo: 19.42 »
juuri näin, samaa mieltä juhon kanssa. ei ole kalustoon katsomista.
minun firehän on samalla linjalla tampaxien kanssa ominaisuuksiltaan ja käyttötarkoitukseltaan.
mie en ole kenenkään ajotaitoa moittinut, lähinna kettuilu on koskenut tunnettuja tampaxin ominaisuuksia.

sukellus olisi mieleisempi minullekin, mutta terveys estää.
mie olin juurikin tuota mustaa tekki porukkaa jotka aina naljailivat jostain juhon kaltaisille (papukaijan värisellä märkkärillä ja takkiliivillä varustetuille) sinkkupullo jojoille.

panostetaan rc-toimintaan porukalla, yhteishengellä saamme homman toimimaan. kiinnostuneita tulee kokoajan lisää.
aikanaan saamme varmasti kiinteän sisä ja ulkoradan.

puhalletaan ne palkokasvit pois sieltä nenä ontelosta ja ollaan ihmisiksi, jooko?
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #621 : 16.01.09 - klo: 19.42 »

...jotenkin on nuo ylitehokkaat monsut lähellä sydäntä. En tiedä olenko jotenkin vajaa :grin: kun tykkään kaahailla tuolla päämäärättömästi eturenkaat ilmassa..  Olen siis sellainen pihasudittelija :p


Samoja oireita on kuin minulla. :wink: Mikähän meitä oikein vaivaa...

Lainaus
Toivon vaan että täällä ei ala ilmapiiri tulehtumaan, annetaan kaikkien kukkien kukkia.

No tämähän on vain pientä huultenheittoa, ja toivottavati ei kukaan ota itteensä. Ei sitä kukkan sano oikeesti tosissaan tai vakavissaan. kavereita me ollaan kaikki.

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #622 : 16.01.09 - klo: 21.00 »
Kyllä meilläkin merilappi porukassa ollu pikku vinoilua mutta kaikki on toivotettu tervetulleeksi ja kalustoon kattomatta mukaan on sopinut. Mukana on rekkaa, pöyräkonetta ja jopa helikoptereita autojen lisäksi ja kaikki on mahtunut samaan porukkaan ja yhtäaikaa!!

Ja älyttömän mukavaa on ollut (jopa rovaniemeläisten kanssa).

Makke

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #623 : 16.01.09 - klo: 21.36 »
kemille: enpä minäkään olisi ikinä uskonut viihtyväni kemiläisten seurassa. :lol:

sain pikku foamit tänään jenkeistä ja riittävästi varaosaa.
nyt pito aineen kanssa reiska nostaa etusia laminaatilla...
innolla odotan huomista että pääsee hakemaan säätöjä autoon ja kuljettajaan.
olemme koskella kympin pintaan.
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #624 : 17.01.09 - klo: 14.39 »
Ehkä mulla oli vaan huono päivä kun avauduin turhasta asiasta. Sori.
Kyllä meillä on ollu ihan hyvä meininki aina siellä mondella ja jatketaan samaa rataa :smiley:

Monsut on mieleen, mutta kyllähän tuommonen pieni 1/18 autokin ois mukava, niin ois vähän kätevämpi sisällä ajaa, että ei riko kalliita kukkaruukkuja. :p
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #625 : 17.01.09 - klo: 17.07 »
No niin hemmot.
Kemin reissu on suoritettu hyvillä mielin, oli muuten mahtava ajaa porukalla.

Mietittiin tossa tulomatkalla että:
Huomenna ajamaan, valosella(=päivällä) jonnekkin
- Kuka lähtee mukhaan?
Paikka vaihto ehtoja saa ehdottaa.


-jarkko

edit: Mie en tiiä voinko ajaa D4:jällä :angry: Ajoin tuossa pihalla ja sitten ei toiminu mamba, en tiiä saiko lunta vai mikäs siinä on..Noo katotaan huomenna.

« Viimeksi muokattu: 17.01.09 - klo: 18.01 kirjoittanut hpi-cen »

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #626 : 17.01.09 - klo: 18.30 »
mie lähen mukaan. kunhan sopiva paikka löytyy ja pakkasta ei ole enempää kuin 10.
prisman parkkiksella tms. voi olla turhan liukasta joku tahmeampi paikka olisi hyvä.

loppukohan sulla jake paukut siitä akusta, oli kuitenkin vajaa lataus? mamba kestää kosteutta melko hyvin.
tuskin mikään isompi vaiva.

kemissä oli aivan loistava päivä.
oltiin siellä joskus 10:30, ajettiin ja korjattiin (toiset enempi ja toiset vähempi), parhaan ajo innon ollessa päällä huomasi että kello oli kolme. koko päivä meni syömättä ja juomatta.
kiitos (ja anteeksi) kemiläisille.
« Viimeksi muokattu: 17.01.09 - klo: 18.34 kirjoittanut alarauta »
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #627 : 17.01.09 - klo: 18.33 »
Ei varmaan loppunu, siittä kuulu se tiluli tiluli, mutta ei sitä loppua.
Pitää kattoa että mikä ssiinä on, niin tulen huomenna ajamaan.
Laitan kuvia kemin reissusta, jos vain on hyviä kuvia.

-jarkko

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #628 : 17.01.09 - klo: 20.06 »
Tilulitiluliliiiiii...
Me lähetään juhon kanssa ajamaan NYT ulos ja napsitaan vaikka parit kuvat :lol:
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #629 : 17.01.09 - klo: 20.58 »
Nouu hätä ton nopparin kans..Nakkasin sen pannuhuoneeseen niin toimi sen jälkkeen.
Eli huomenna ajamaan..Ja ehkä maanantaina(=No tottakai ajan).

Jos on mahiksia ensi viikonloppuna lähteä kemiin ajamaan porukalla niin olen messissä, niinkuin sanoin jo jytkille ja mikolle.

-jarkko

ps. Sharkkia vahtaillu..