Kirjoittaja Aihe: Vintage Touring Racing, VTR-10  (Luettu 943095 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2250 : 25.08.10 - klo: 07.46 »
.....
PS: Ja oman mielipiteen jos saan kertoa, niin olihan tämän luokan ajelu viime kesänä kivempaa ihan perus systeemeillä. Tänä kesänä vähät ajot meni kerssi-noparin säätelyyn eikä siihen hyvää säätöä edes löytynyt.

Vuosi sitten WGT-luokan kanssa kävi samalla tavalla. Aluksi oli pari kuukautta vauhdin suhteen melko tasaista ajelua porukalla. Kaikki nautti tasaväkisyydestä. Sitten hipo-kerssi-turpot löysivät tiensä meidänkin radoille ja omasta mielestäni stock-luokkana alkanut WGT levisi samantien. Vauhtierot stockien ja kerssien välillä kasvoivat suuriksi ja luokan hyvin alkanut kehitys kuivui kasaan.

Stock'ia ei kannattaisi päästä piloille poistamalla siitä  se "stock" vaikkapa sallimalla ennakon säätäminen noparin puolelta.

Näin kävi stock-luokissa FTT-sarjassakin ja sen seurauksena FTT:ssä ajettiin kolmena eri teholuokkana "Modified'ia"
-avoin modified eli viri
-10.5 modified eli TSP-10
-17.5 modified eli TSS-10

ETS-sarjassa ottivat kevään lopuksi käyttöön vakiosäätimen eli kaikki ajoivat samalla 50-60 euron hintaisella säätimellä, jossa ei ole ennakon säätöä. Ja sillä palautui stock-henkinen hauskuus niihin luokkiin, joiden on tarkoitus olla vakioluokkia.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2251 : 25.08.10 - klo: 22.11 »
nyt on vtr raaseri nipussa.

Jerrylle kiitti kopasta,en tuollaista ole ennen nähnyt.(ja olisimpa tajunnut ettei tuossa ollut suojakalvoa...)

Ainakin näkyy radalla,vähän räikeä siitä tosin tuli. :lipsrsealed:

Vielä pitää hommata uudet koritolpat ja rajata värit sekä ovet,ym taas mustalla tussilla.

lamput kirkkaat ja niihin tulee iltakisoja varten umpiot ja ledit tuosta räjähtäneestä e30:stä.

Sitten kisaamaan :evil:

-Pate
« Viimeksi muokattu: 25.08.10 - klo: 22.23 kirjoittanut RangerWalker »
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa samin

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2252 : 26.08.10 - klo: 08.46 »
Nyt rupeaa täälläkin VTR kiesi olemaan kasassa.
Koppa: HPI -67 corvette
Pyörät ja vanteet: HPI vintage

ongelmaksi rupeaa muodostumaan moottorin saatavuus, löytyyköhän keltään kauppiaalta virallista (cs ja sp ovat ilmeisesti ainoat hyväksytyt) pataa varastosta? Hobbylinna helsinki, power racing, racing factory; näillä ainakin varastot nollilla

-Sami

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2253 : 26.08.10 - klo: 08.55 »
Mites medasec, eli www.rcm.fi ??
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2254 : 26.08.10 - klo: 09.28 »
Nyt rupeaa täälläkin VTR kiesi olemaan kasassa.
Koppa: HPI -67 corvette
Pyörät ja vanteet: HPI vintage

ongelmaksi rupeaa muodostumaan moottorin saatavuus, löytyyköhän keltään kauppiaalta virallista (cs ja sp ovat ilmeisesti ainoat hyväksytyt) pataa varastosta? Hobbylinna helsinki, power racing, racing factory; näillä ainakin varastot nollilla

-Sami

Noita koneita on ollut aikaajoin myös käytettynä myytävänä.
Laita ostoilmoitus niin varmasti saat koneen.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2255 : 26.08.10 - klo: 16.10 »
Yksi asia mikä mun ja Cee-manin ajatuksia myllersi kotimatkalla KyPak-kisasta oli kori asia.

Ja samalla mietin että mitenkä asian saisi tuotua esille ilman että joku vetää jotain nenäänsä,tai edes kuvittelee että "jeesustelisin" tai patsastelisin tai ylenkatsoisin muiden kalustoa.
Koska sitä en yritä tehdä tässä mitenkään.

Kun sitä seuraavaa koria suunnitelee tai maalailee niin toivoisin että tekisitte pientä pohjatyötä miltä ne Vintage autot näyttivät kun niillä oikeasti ajettiin kilpaa 50-60-ja 70-luvuilla.Lähinnä se tyyli.

Pikku suunnittelulla saa ihmeitä aikaan.Se että ruiskaastaan ekalla käteen osuvalla värilla tai suuremmin rajailla ja kaikki samalla värillä, saadaan aikaan vaan leluauto-look.

Väritykset olivat yksinkertaisia useimmiten ja monta kertaa se mikä sen erotti normi liikenteestä olevasta oli tekstit ja pikku sponssi tarrat.

Myös se missä asennossa isommat tekstit olivat on myös pikku detalji juttu.Ne ikäänkuin noudattivat "hiljaista kaavaa",koska kaikki olivat samalla periaatteella tehty.90% kilpureista olivat varanneet takalokarit ja etulokarit suurimmille teksteille.Myös konepelti ja takaluukku olivat suosittuja paikkoja.Yleensä haettiin suurta näkyvyyttä auton kyljestä.

Se voi tuntua nysväämiseltä kun tehdään koria joka pahimmassa tapauksessa on totaalisen rikki parin ajokerran jälkeen.Tai sitten ei..mutta ainakin se on hieno kun menee pihalle,ja taattua on että kavereilta saa sympatiaa kun hieno kori menee hajalle.

Treenikori voi olla se millä haetaan äärirajoja mutta kisassa ainoat pahemmat kolarit oli kuskin omasta mokasta.Kukaan ei ajanut päälle.Ainakaan en huomannut.

Mutta aikoinaan vuosia sitten kun jerryn kanssa puhelin tästä luokasta niin ajatuksena oli että sen korin pitäisi olla tyylille uskollinen.Vintage henkinen.Tätä toivon vieläkin.

En tarkoita että joka autolle pitäisi löytyä jokin esikuva oikeasta maailmasta,mutta korin maalaminen tai viimeistely ei oikeasti ole niin hirveän vaikeaa.

Useimmiten pari väriä ja pikku tarroja koriin niin ilme alkaa olla aika valmis.
Alkuun näkyi koreja jotka oli esim GULF väreissä tai Kadetteja Gt värityksellä mutta jonnekkin ne katosi.

Esim vaikka valko-punainen väritys niin että vaakatasoalueet on punaisia.Valkoiselle alueella 3mm punainen raita.Jos haluaa niin punaisella alueella vastaavan kokoinen valkoinen raita.Siihen sitten vaikka taka kylkeen vaakatasoon ESSO teksti niin se on siinä.pari pikku kisa tarraa(tulevat usein korin mukana) ja paranee vaan.Helppoa eikö?

Yksivärinen auto pelkillä nro tarroilla ei oikein ole se mitä tässä haetaan.
Mutta lisää muutama kisa tarra,niin se voi ollakkin yksivärinen.

Itse olen paikallisella teippi firmalle toimittanut logoja ja ne teki mulle erillaisia teippejä.Kun ottaa heti paljon niin hintakin suopeampi.Ja jos karsii tarkkuutta niin hinta helpottuu monesti.Kannattaa kysellä.

Mun mielestä koska tämä on ylivoimaisesti tyylikkäin luokka koko rc-rata-autoilussa niin tehdään pikkuisen töitä sen eteen että saadaan lisää kiinnostuneita mukaan.Se nimittäin oli mahtavaa olla radan varressa katsomassa kun oli autoja jotka ovat ilmeisesti tehty vintage-ajatuksella.
Nivaojan sini-valkoinen Camaro nro78(pisteenä I:n päällä oli kellertävät ajovalot) valkoisilla vanteilla,Laakson mattamusta Camaro nro68 ja oli sellaisia mitkä jäi erityisesti mieleen.Ne oli realistisen näköisiä.

Älkää käsittäkö väärin,nautin seurata kaikkien ajoa.Se että ne autot oikeasti näyttää joltain on jo pelkästään hienoa seurattavaa.

Tällä ei sitten ole mitään tekemistä minkään sääntö hommeleitten kanssa!!!!

Vaan ihan mun omia ajatuksia koskien Vintage-luokkaa.

Toivottavasti kukaan ei loukkaantunut tästä höpöttelystä.

Vatanen #44

http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa rizardi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2256 : 26.08.10 - klo: 16.20 »
Miten tosta nyt vois loukkaantua :mrgreen:

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2257 : 26.08.10 - klo: 16.20 »
Itse ainakin yritin toimia juurikin noin kun uusinta koria viime talvena maalasin. Ei sillä että olisin ottanut minkäänlaisia herneitä, mutta metallinhohto-oranssi camaro mustilla paksuilla raidoilla



luulisi olevan "scale". Toinen asia on sitten kisatoiminnassa (lähinnä sisällä) saadut taisteluarvet, ja teipillä kiinnitetty takaspoileri.. Mutta joka kisaan ei ole varaa uusia koppaa, jo rengaskulut riittävät mulle.

Kaapissa odottaa kyllä uusikin kori, ajatus olisi maalata samannäköiseksi jolloin voisi treeneissä kolistella vanhalla ja kisoissa (kun on ehkä jopa yleisöä) käyttäisi sitten ehjempää.
« Viimeksi muokattu: 26.08.10 - klo: 16.30 kirjoittanut bluebeetle »
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2258 : 26.08.10 - klo: 17.01 »
Tässä juurikin malli esimerkki miltä moni Trans Am sarjan kilpuri näytti.Vaikiolta jossa on ne "pakolliset" pikkusponssit ja nrot kyljissä.
Oranssi on todella vaikea väri saada realistisen näköinen,tässä on onnistuttu aika hyvin.

Mutta tässä ollaan haettu oikeaa tyyliä.

Ei mullakaan ole varaa uuteen koppaan joka kahinaan,ja taisteluarvet lisää tietttyä scalemaisuutta.Esim rengaskulut pistää itseäkin "viheltämään" mutta onneksi mattokaudella ne ei kulu :lol:
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa samin

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2259 : 26.08.10 - klo: 18.27 »
Nyt rupeaa täälläkin VTR kiesi olemaan kasassa.
Koppa: HPI -67 corvette
Pyörät ja vanteet: HPI vintage

ongelmaksi rupeaa muodostumaan moottorin saatavuus, löytyyköhän keltään kauppiaalta virallista (cs ja sp ovat ilmeisesti ainoat hyväksytyt) pataa varastosta? Hobbylinna helsinki, power racing, racing factory; näillä ainakin varastot nollilla

-Sami

Noita koneita on ollut aikaajoin myös käytettynä myytävänä.
Laita ostoilmoitus niin varmasti saat koneen.
Jerzi


No nyt on sitten moottorikin kiitoksia valveutunee fooruminlukija "Kaasukake", joka oli huomannut tarpeeni. Kolvi käteen ja pyörät alle --> sit ollaan melko liki valmista.

-Sami

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2260 : 26.08.10 - klo: 18.52 »
Vatolla paljon asiaa! Tuosta ulkonäkö syystä itsekin aikanaan tähän innostuin ja siksi se edelleen jaksaa kiinnostaa. Oma Smokey Yunic-Camarokin sai vihdoin numeron 13 kylkeensä, joten on edes hieman esikuvansa mukainen. Maalaus meni laadun osalta pieleen, joten ei kuvia tässä vaiheessa...  :grin:

Mutta hyvä jos "alkuperäistä" ideaa nostetaan ja hieman jaksetaan panostaa viimeistelyn. Jo viime kesänä pisti silmään neonvärit ym ihmeellisyydet. Yhtään kisaa en tänä kesänä ole ehtinyt käymään, joten en osaa kommentoida mikä tilanne nyt on. Muutamia komeita koppia on kuvissa täällä välähdellyt, joten ei kai ihan metsässä olla. Mainittu mattamusta Camaro jäi kyllä positiivisesti mieleen!

Oliskohan ensi lauantaina kukaan tulossa Galleriaan tai Tattikselle? Tattis vois oikeestaan kiinnostaa enemmän, ei ole koko kesänä siellä tullut käytyä. Voipi olla hiljasta ajella, kun on kisat Kouvolassa. Lähtiskö Jerry "The key keeper" mukaan avaamaan portteja? Vai oletko Jonnin mekkarina?

Tomi

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2261 : 26.08.10 - klo: 21.51 »
Tomi, olen matkoilla koko viikonlopun.
Joo tuolla Vatolla oli hyvät pointit tosiaan. Se että korit on tehty esikuvan mukaan niin se tarjoaa katselijoille paljon enemmän näyttävyyttä sekä varikolla että radalla.
Kysymys kaikille VTR kuskeille  :wink:
Jos saisit valita ihan mikä oikea auto vaan niin minkä korin haluaisit VTR autoksi  :huh:
Minun vastaus olis BUBBELWAGEN ehdottomasti.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa rizardi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2262 : 26.08.10 - klo: 22.11 »
Ehdottomasti tämä http://www.morfars.dk/rc/vickie-34-p-2925.html
mutta väritys muuttuisi.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2263 : 26.08.10 - klo: 22.13 »
Sen joka retrolta seuraavaksi tulee ulos, empäs kerrokkaan lällällää :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Iku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2264 : 26.08.10 - klo: 22.40 »
Jos oikeasti halutaan realistisia koreja, niin tyylipisteet pitää saada pistelaskentaan mukaan. Menee pakka vähän sekaisin mutta, niin se menee mäkihypyssäkin. Huono vertaus mutta menköön.

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2265 : 26.08.10 - klo: 23.26 »
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2266 : 27.08.10 - klo: 01.32 »
Jos oikeasti halutaan realistisia koreja, niin tyylipisteet pitää saada pistelaskentaan mukaan. Menee pakka vähän sekaisin mutta, niin se menee mäkihypyssäkin. Huono vertaus mutta menköön.

Ideana jännä, mutta ei toimi käytännössä.

Se koppa on iskussa parhaimmassa vain maalauksen/teippauksen jälkeen.
Olen nähnyt muutamia koppia, jotka pysyy teipillä kasassa ja repsottaa joka puolelta.

Itse olen kyllä sen asian kannalla, että kopan maalaus/teippaus olisi hyvä olla
mahdollisimman lähellä oikeaa sen ajan autoa.

Toni  :wink:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2267 : 27.08.10 - klo: 01.53 »
http://www.rcshortcourse.com/forum/showthread.php?t=8944

siitä resepti "iskunkestävään" koriin :wink:
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2268 : 27.08.10 - klo: 08.23 »
No kai tuota samaa mömmöä voisi suihkuttaa turistikoriinkin.....?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2269 : 27.08.10 - klo: 08.56 »
Onko tietoa mistä tota tököttiä vois löytyy? Nopeella googlella en itse ainakaan löytänyt :huh:
Kyosho, elämäni auto.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2270 : 27.08.10 - klo: 09.06 »
Jo korkea vtr auto käyttäytyy varmaan todella huonosti tuommoisen käsittelyn jälkeen.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2271 : 27.08.10 - klo: 09.22 »
Tuleeko tosta painoa niin paljon että haittaa? Eikös toi jotain puhallettavaa styroxia ole?
Kyosho, elämäni auto.

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2272 : 27.08.10 - klo: 09.25 »
Pysyisi ainakin korit nättinä :smiley:
Näkisi harjoituksissakin hienonnäköisiä autoja.
Tämä näin katsojan näkökulmasta.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2273 : 27.08.10 - klo: 09.29 »
Tuleeko tosta painoa niin paljon että haittaa? Eikös toi jotain puhallettavaa styroxia ole?
20g eron huomaa jo ihan hyvin kun on LW kori tai ei.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2274 : 27.08.10 - klo: 09.31 »
Ei se ulkokuorta pelasta jos sisäpuolella mömmöjä.Halkeamisen kyllä.
Jos se lisää painoa niin tulee myös semmoinen efekti mieleen että kovassa tömäyksessä se repii koritolpat irti?

Ja mitä tapahtuu jos kaksi samalla aineella käsiteltyä törmää?

Kokeilin joskus semmoista liimaa jolla pysyy kerrostalo elefantissa(kyllä juurikin niinpäin)
Ja se kesti tiettyyn rajaan asti.

Suurin ongelma tässä taitaa olla sama kuin tuon liiman kanssa:
Se pitää laittaa maalin päälle,jolloin koko tökötin pysyvyys on kiinni siitä kuinka hyvin se maali pysyy korissa.
Olkoot kuinka vahvaa tahansa,se maali pitää sen aineen kiinni korissa.


 
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa leppis

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2275 : 27.08.10 - klo: 09.37 »
Jo korkea vtr auto käyttäytyy varmaan todella huonosti tuommoisen käsittelyn jälkeen.

Ei toi varmaan jotenkin järkevällä kerrospaksuudella kuitenkaan niin paljon paina. Sinänsä mielenkiintoista tietoa kun line-x viitteitä katselee läpi. Vaikuttaa siltä että tuo tosiaan voisi auttaa. Tossa muuan korissa jonka hiljakkoin pojalle maalasin on tavallista kiveniskumassaa sisäpuolella pari "ohutta" kerrosta ja itseasiassa sekin auttaa hämmentävän paljon.

Ja tosiaan lavasuoja pinnoitteita löytyy kyllä automaalikaupoista, tuo nimenomainen merkki tuskin itsessään on se juttu, ainakaan tässä käytössä. Mutta line-x:llä on näemmä Suomessakin edustus: http://linexsuomi.fi

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2276 : 27.08.10 - klo: 11.04 »
eihän tuota varmaan kattoon tarvitse vetää ja koko konepeltiäkään ei varmaan tarvitse käsitellä. keulan, kylkien ja perän vahvistus varmaan riittäisi
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa rizardi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2277 : 27.08.10 - klo: 11.21 »
eihän tuota varmaan kattoon tarvitse vetää ja koko konepeltiäkään ei varmaan tarvitse käsitellä. keulan, kylkien ja perän vahvistus varmaan riittäisi
Aivan!
Perus kiveniskumassa menee tänään ostoon jos ei kotoa löydy.
Vanhaan koppaan täytyy testata ja siitä sitten kolistelua kovalla kädellä eli perustreeniä.

Poissa leppis

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2278 : 27.08.10 - klo: 11.45 »
eihän tuota varmaan kattoon tarvitse vetää ja koko konepeltiäkään ei varmaan tarvitse käsitellä. keulan, kylkien ja perän vahvistus varmaan riittäisi

Kannattaa varmaan vaan noitten kovempien stuffien kanssa huomioida se että jos/kun nuo vahvistavat aluetta johon tuota on levitetty niin samalla murtokohta siirtyy käsitellyn ja käsittelemättömän rajalle. Tää ei liene ongelma kun katsoo vähän että mihin kohtaan tuon rajan tekee, kannattaa varmaan valita korin muodoista joku luontainen "joustokohta". Taite, pokkaus, jsp.

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2279 : 28.08.10 - klo: 00.23 »
Innostuinpa ottamaan suttuisen ja hämärän kuvan tekeleistäni, jospa niistä edes idea kävis selväksi. Kuvassa siis VTR-Camaro Xray T2R Pro alustalla ja WGT-Vette, jonka alusta Xray X10 on vielä telakalla. Molemmat ovat Smokey Yunic-henkeen (päin peetä) maalattuna, esikuvan mukaisesti numerolla 13. Onko noi nyt ok...?  :wink: