Eli Zenoah käyttää kolmea poski laakeria. Kaksi suojaamatonta, yksi suojattu ja stefa, eli kytkimen puoli suojattu laakeri /suojaamaton laakeri ja vauhtipyörän puoli suojaamaton laakeri+stefa. Cy taas kaksi stefaa ja kaksi suojaamatonta laakeria. Itse suosin kahdella stefalla ja kahdella laakerilla olevaa(keraamiset), stefoihin vielä messinkiset zerodragit pitämään hiekanpölyn ulkosalla koneesta. Zenoahin männäntapin neulalaakeri on huomattavasti kestävempi kuin cy.
Tuohon 290 menee muuten rcmk k30s mäntä (36mm) joka on kevennetty (vene miehet tuntuvat tuota suosivan). Männän renkaan kohdalta lakeen on parisatkua sorvattu pois jolla pienennetty kiinni leikkaavuuden riskiä kovissa olosuhteissa.
Imupuolelta helmaakin hieman lyhennetty jolla lisätty aukiolo aikaa hieman. Loistava mäntä varsinkin iskua pari milliä lisäämällä.
Tuosta kevennetystä vauhtipyörästä voi olla montaa mieltä, mutta OBR moteissakaan en ole noita kevennettyjä nähnyt joten siitä voi jo jotain päätellä.....