RC10.FI

Yleiset => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: MarGox - 06.07.05 - klo: 16.14

Otsikko: RC-nettiliikkeille huomionarvoisa asia?
Kirjoitti: MarGox - 06.07.05 - klo: 16.14
Ostan aina internetistä rc-kamppeeni. Silmiini on pistänyt: kun jonkun tilaus ei tulekaan, neuvotaan häntä Soittamaan liikkeeseen ja kyselemään tehdyn tilauksen perään. Siitähän tulee asiakkaalle joskus jopa huomattavia lisäkuluja jo maksettujen, tilattujen tuotteiden lisäksi, kuitenkaan en Usko että asiakas tästä saa yhtään hyvitystä edes tulevaisuudessa. Ei hyvä.

JOS nettikauppa on ja ON toimiva, niin kaikki yhteydenpito tulee toimia myös sähköpostitse, vaittäisin vielä jopa vuorokauden viiveellä. Jos liike ei siihen kykene, kannattaa tarkasti miettiä onko internet enää oikea markkinapaikka - kaikki mainos kun ei ole hyvästä.

Itse olen onnekseni välttynyt näiltä puljaamisilta koska olen valinnut käyttämäni liikkeet (3kpl) huolella, suositusten mukaan - Kiitos.

Helleterveisin: Netissä työtään(kin) tekevä.
Otsikko: RC-nettiliikkeille huomionarvoisa asia?
Kirjoitti: Duster1 - 06.07.05 - klo: 17.17
Juurikin näin.

Kaikki kun ei taida ymmärtää, että on muitakin viestintä välineitä kuin puhelin.
Jos homma aloitetaan netissä niin pitää sen myös siellä toimiakin.
Eikä myöskään ole asiakkaan asia kysellä omien tilaustensa perään. Eihän näin toimita muuallakaan vaan myyjä ilmoittaa jos jotain hämminkiä tulee.
Otsikko: RC-nettiliikkeille huomionarvoisa asia?
Kirjoitti: Juuzmo - 06.07.05 - klo: 17.29
JR-hobbystä minulle ainakin ilmotettiin puhelimella kun tuote oli loppunut  :roll:
Otsikko: RC-nettiliikkeille huomionarvoisa asia?
Kirjoitti: SlidSlide - 06.07.05 - klo: 18.42
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
JR-hobbystä minulle ainakin ilmotettiin puhelimella kun tuote oli loppunut  :roll:


Tossa tapauksessa se on hyväkin sillä siinä sun on mahdollista tilata vaikka jotain muuta tilalle, tai ilmottaa ettet jää venaa tuotteen saapumista varastoon.