Kuusaan PM kisat on ajettu ja auto oli jo aika hyvä seuraavalla SetUpilla :
FRONT
Arm
Pivot block 2
Shim under block f 2.0 r 1.5
Link (In/Out) i 2.0 o 0.0
Link length Long
Diff Spool V3, PomCupJoint
Wheel hub (Std/Thin) Std.
Wheel spacer 1 mm
Ride heigth 4.8
Droop 6.0
Camber 1.0
Caster 4
Toe angle Out 0.5
Sway bar(1,2 1,4 1,6) 1,4
----------------------------------
Shock
Up (in1 out7) 3
down (out1 in4) 2
Oil, W 60
Piston (3/1.1 2/1.2mm) 2
Bladder Std.
Spring Gold
Notes :
----------------------------------
REAR
Arm
Pivot block 3
Shim under block f 2.0 r 2.0
Link i 2.0 o 0.0
Link length Long
Diff Pro, AluCupJointCarbideBall
Wheel hub (Std/Thin) Std.
Wheel spacer 0 mm
Ride heigth 5.0
Droop 5.0
Camber 1.0
Sway bar(1,2 1,4 1,6) No
----------------------------------
Shock
Up (in1 out7) 3
down (out1 in5) 3
Oil, W 55
Piston (3/1.1 2/1.2mm) 2
Bladder Std.
Spring Silver
Notes :
----------------------------------
FRAME
Front arm shim (f/r) 0,75 2.0
Front hub(short/length) L
Ackerman 2.0
Rear arm shim
Out side 2.0 0,75
In side 2.0 0,75
Eteen lisätiin 10 g painoa akun eteen.
Auto oli suht hyvä jo edellisellä SetUpilla mutta kun pitoa tuli radalle
niin sitä oli selkeäasti enemmän kuin meillä Raision radalla.
Säädöissä päästiin mukavasti jo eteen päin ja auto nopeutui selvästi
sekä tuli paremmaksi ajaa kisan aikana.
Harmi vaan että ne 3 aika ajo yritystä meni hukkaan sähkö ongelmien vuoksi.
Nekin yritykset olis tarvittu jotta auto oltais saatu vielä paremmaksi.
Mutta muuten ollaan tyytyväisiä autoon sekä kisa tulokseen tai ainakin
kahteen ensimmäiseen aika ajo kierroksen tulokseen... :)
Jossain vaihessa taisin haukkua LRP:n säätimen maan rakoon mutta ei siinä
mitään vikaa ollut kun sunnutaina sillä ajetiin taas uusi oma kisan paras bestläppi.
Ongelma tais olla sittenkin koneen HAL-anturista lähtöisin.
No kone sitten vihdoin viimein vaihdetiin SpeedPassionin Marc Reinhard Editioniin
ja sen jälkeen Sunnutaina taas homma toimi.