Aiai se oli lysti, meikälläki pelas auto koko päivän! Tai no ok ajot loppu ku etuiskarin pultti karkas, ei sitte enää siinävaiheessa viittiny alakaa sitä mutakasaa korjaamaan :mrgreen:
MUTTA!
Väittäsin että itellä oli nuo lexaniväliseinät enemmänkö sata jänistä tuossa trukissa.. muutama hassu roiske pääsi kopan alle, neki tais tulla jostain sieltä vaihelaatikon alalaidan tietämiltä, sieltä en sitä teipillä tilkinny ko kerkesin jo sotkea auton
Tosin nopari saattaa olla aika lämpönen ilman tuuletinta? Arvelin kuiten että kyllä siellä ilma kiertää sen mitä tommosen vaahtomuovilla täytetyn buggykopanki alla. Soma oli tulla kotia ja nostella väliseinät ja sähköt irti ja pistää tötterö suihkuun
Tota matskua on sitte ehkä joku neliön verran että jos joku tarvii slaissin niin huuta hep.
Alustansääjöt on tossa rotkessa vielä aivan hukassa, mutta nyt motoriasiassa päästiin jo jyvälle! Aika jännä että päin vittua suhelletulla throtle curvella lähes ekakertalainenki pysty ajaan ihan kuuman kärjen tuntumassa
No ok, se johtu lähinnä siittä että vaikka käyrä meniki lopussa 100% tehoille niin käytännössä se ei sinne noussu vaikka kuinka puristi kahvaa.. eli rauhallista oli.. kun ei ees hyppyjä päässy yli
Ajotuksia koitin puljata ja ihan lineaarista käyrääkin, lopulta alko kohtuullinen balanssi löytyyn kun ajo minimiajotuksella ja loivalla expo käyrällä joka anto kuitenki loputki tehot ulos. Ei tuo mikkään sensorillinen ratasetti ole tieten mutta kai siittä saa kelvollisen kamppeen köppösormi suttaajalle?
Eikaisiinä, pistähän kimmo kaapelit punahehkusena lissää kuvia
Edit: Pikku viskeissä liittiumi raswan kera kasattu diffiki pelas bueno, kiitos Iso D rattaista ja kahvista ja pullasta!