Sisäänajotyylejä on monia erilaisia...
Riippuen hieman moottorista, käyttötarkoituksesta sekä joskus kiireestä :mrgreen:
Eli kerrotkos minkälaista sisäänajoa siellä nyt sitten suositellaan jne.
Tiivistettynä: Sisäänajo kestää 5 tankilista.
1. Tankin aikana kiihdytellään 1/4 kaasulla (lisätään kaasua asteittain eli ei heti sitä 1/4 kaasua) 2 sekunnin kiihdytyksiä 2 sekunnin välein. Eli 1/4 kaasua 2 sek. Pysähdys. 2 sekuntia paikallaan. Uusi kiihdytys. jne.. Kun tankki alkaa oleen vähissä, sammutetaan ja annetaan jäähtyä 15 minuuttia.
2. Tankin ainana kiihdytellään puolella kaasulla 2 sekunnin kiihdytyksiä 2 sekunnin tauolla. Annetaan jäähtyä 15 minuuttia
3. Tankin aikana kiihdytellään puolella kaasulla 3 sekunnin kiihdytyksiä 3 sekunnin tauolla. Kolmannen tankin aikana konee saattaa alkaa väljistymään, eli tyhjäkäyntiä voi pienentää tarvittaessa. Ei tarvitse enään jäähdyttää
4. Tankin aikana kiihdytellään täydellä kaasulla 3 sekunnin kiihdytyksiä 3 sekunnin tauolla. Kaasu on täysillä vasta juuri ennen jarrutusta. Ei saa antaa vaihtaa 2. vaihteelle
5. Tankia aikana kiihdytellään 5 sekunnin kiihdytyksiä, jossa kiihdytetään 3 sekuntia ja 2 sekuntia pidetään vauhti. 5 sekunnin tauko kiihdytysten välillä. Pitäisi vaihtaa 2. vaihteelle, ellei, suljetaan yläneulaa 1/8 kierrosta.
Ennen 6 tankillista vaihdetaan/pestään ilmanputsari.
Ohjeissa on kielletty mm. pitämästä autoa ständin päällä tyhjäkäynnillä.
Edit: virhe korjattu, ettei tuu haasteita kun joku lukee mun suomennoksen ja vielä toimii sen mukaan....